vroeger, toen je klein was

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

vroeger, toen je klein was

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 10:53

Hebben jullie ook van die "maffe" dingen van toen je klein was??

Ik was een jaar of 2-3 en was met mijn ouders naar een dierentuin. Voor ons liep het prototype bodyguard, lang en breed Haha!
Die man voor ons gooide een snoep papiertje op de grond. Ik klim uit de buggy, loop naar die man, trek hem aan zijn jas, "meneer, papier hoort in de prullebak" Haha!
Die man had het niet meer van het lachen, maar gooide wel keurig zijn papiertje in de prullebak Haha!

Ook heeft mijn vader me regelmatig uit bomen moeten vissen. Ik klom er wel in (zo hoog mogelijk) maar kon nooit terug Haha!

Hebben jullie ook zulke dingen?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:14

JA zo heb ik een keer de vrouw van mijn oom (ik wil haar GEEN tante noemen, rotwijf) aan het huilen gemaakt *LOL* Ik was 3 jaar oud. En ik was niet zo'n snelle eter, en ik zat te kletsen van hier tot tokio. Ze zegt tegen me:"Als je nu je mond niet houd en niet dooreet krijg je geen toetje" Toen zei ik met mijn beidehante mond:" ik ben jou kindje niet" En toen moest ze huilen...
Haha! *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:16

Ik zei vanaf dat ik kon praten:
"Ikke zelluf doen"..... Dat gebeurt nog weleens Lips are sealed

Elzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:16

oh oh...wil ik hier wel aan terug denken?! Lips are sealed Extreme duivel
als ik alles op ga schrijven wordt het een beetje te lang...even inkorten dus...
ehm ik heb ik bomen geklommen...waar ik dan natuurlijk weer met geen mogelijkheid uit kwam.. Schijnheilig
ik ben vanuit mijn slaapkamer raam via de regenpijp omhoog geklommen het dak op...en dat was zo'n dak /\ en daar zat ik op het puntje....daar heeft de brandweer mij vanaf gehaald.. Lips are sealed Schijnheilig
ik had straf en moest op mijn kamer blijven..de buren gaven een feest en daar wou ik natuurlijk heen...dus wat doe ik...trek mijn mooiste jurk aan doe het raam open en glij via de regenpijp (die uitkomt in de tuin van de buren) naar beneden ('t was een leuk feest Haha! )
en nog een andere keer toen ik straf had wou ik in de tuin spelen...de hond zat buiten en dan wil ik natuurlijk ook naar buiten...dus ik knoop alle lakens aan elkaar hang ze uit het raam en klim naar buiten...m'n moeder had het al door die zag die lakens voor het raam hangen }> maar die durfde niks te zeggen omdat ze bang was dat ik dat juist zou vallen omdat ik schrok ofzo... Schijnheilig
een paar huizen verder waren er mensen op vakantie...en hun poezen zaten nog zielig thuis...het raampje stond open dus wat doe ik...trek het gordijn uit het raam klim via dat gordijn het raam in...geef de poezen eten en ben weer weg Schijnheilig Lips are sealed
dit was allemaal tussen mijn 5e en m'n 7e ofzo...ik heb echt nog veeeel meer van die idote dingen gedaan... }> maar dat bespaar ik jullie Schijnheilig

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:52

Ik heb als peuter eens tien minuten lang vol verbazing de hand van een Surinaamse man om en om zitten draaien. Ik kon er niet bij dat de ene kant bruin en de andere kant wit was.
Volgens mijn ouders vond de man het zelf gelukkig wel grappig.

En snoeppapiertjes geef ik nog steeds wel eens terug: "u heeft iets laten vallen" Extreme duivel Ik moet toch het goede voorbeeld aan mijn dames geven nietwaar Haha!

PinoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:10

Ik at altijd de hondenbrokken van de hond op. Tsja, t is maar wat je lekker vind Knipoog
En mn ouders hadden een eigen zaak aan huis en dan kwamen dr van die vertegenwoordigers met zo'n interesant koffertje in huis en dan ging ik als die koffer op de grond stond en open was heel vrolijk alles uit dat koffertje halen Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:16

PinoLover schreef:
Ik at altijd de hondenbrokken van de hond op. Tsja, t is maar wat je lekker vind Knipoog
En mn ouders hadden een eigen zaak aan huis en dan kwamen dr van die vertegenwoordigers met zo'n interesant koffertje in huis en dan ging ik als die koffer op de grond stond en open was heel vrolijk alles uit dat koffertje halen Haha!

hahahaha zo'n foto heb ik nog, had ik het handtasje van mijn tante mee achter de bank gesniekt en heb 'm helemaal uit gespit (snoepjes opgegeten) en werkelijk alles uit elkaar gehaald (en wilde het geld in mijn eigen spaarpot gaan doen, maar dat wisten mijn ouders (die toch stiekem alles hebben gezien Schijnheilig ) te voorkomen.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 13:00

ooh jeee haha.

Mijn ouders noemden mijn oom altijd een ouwe zeikerd, en toen heb ik dat toen ik een jaar of 3/4 was op een verjaardag gezegd. Ik tikte hem aan en zei mijn papa en mama vinden jou een ouwe zeikerd. Mijn ouders knalrood natuurlijk.
Haha!

Ik ben een keer in de trein bij een junk op schoot gaan zitten, zo`n vieze neger met lang rastahaar, een wat oudere man. Ik had nooit een opa van elke oude man vond ik dat het mijn opa was. Ik klom op zijn schoot en zei jij bent toch mijn opa? Mijn moeder in de stress natuurlijk Haha!

Mijn moeder werkt in een apotheek, en als zij nachtdienst had ging ik altijd mee. Mijn moeder was een klant aan het helpen en toen kwam ik van de wc af met mijn broek op mijn knieeen, maaaaam ik ben klaaaar!!! Haha! hoe sta je voor banketstaaf

nou en zo kan ik nog uren doorgaan.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:02

Het schijnt dat haren niet schoon worden van cement! Haha!

Tijdens de bouw van de boerderij van mijn vader (bijna 25 jaar geleden inmiddels) was ik samen met mijn broertje op de bouwplaats aan het spelen. Tijdens de schaft waren mijn broertje en ik met verse cement aan het spelen. Ik was wel heel erg benieuwd of cement hetzelfde effect kon hebben als shampoo dus begon ik vrolijk het haar van mijn broertje in te smeren *LOL* geloof dat hij een week lang korrels zand e.d. in zijn haar had zitten Haha!

Dat van die hondenbrokken komt me enigszins bekend voor Haha!

Vroeger (ook bijna 25 jaar geleden) vond ik de kattenbrokjes wel erg lekker!! Vork Misschien dat ik daarom een grote affiniteit heb met diervoeding!? Haha!
Laatst bijgewerkt door Maarten op 28-05-02 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:04

ok niet echt actie maar wel reactie

liep een keer samen met mijn ouders in de stad, helemaal vrolijk en zingen en zo (denk dat ik een hummeltje van een jaar of 3 was) toen er opeens 2 negers aan komen lopen. ik meteen stil en helemaal nastaren. mijn reactie: wow!!!! die hebben een mooie kleur!!!!!!

ook een x waren we een eindje fietsen. in het ene weilands stonden zwarte schapen en in het andere weiland witte.......jaaaaaa ik wist ook wel waarom. anders gingen ze ruzie maken enzo Frusty
tsja zo is overal een oplossing voor.

meer weet ik eigenlijk niet op dit moment.
Laatst bijgewerkt door bokkertje op 28-05-02 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:19

Mijn leukste actie:
Toen ik een jaar of 4/5 was stond mijn moeder met mij in de buggie naar een etalage te kijken. Naast me ging een jongen van een jaar of 10 Verward staan met en zak friet in zijn handen. Die zak friet hield hij practisch recht voor mijn neus...Dus ik at een paar frietjes van hem mee....Je had dat ventje moeten zien kijken (mijn moeder trouwens ook) *LOL* Pling

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:26

ik heb eens de hele muur onder de rode kool gegooid omdatrt ik het niet hoefde dat is het ergste nog niet Knipoog maar me ouders hadden net een dag ervoor de muren gewit dus konder ze weer beginnen *LOL*
ik moest ook altijd klem gezet worxden tussen de muur de andere muur de tafel en me vader omdat ik anders uit de kindersteol zou vallen *LOL*
nou heb nog zoveel dingen.. maar ja zal nou maar weer ophouden... lig altijd in een deuk als ik die dingen weer hoor whahaha.. Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 15:27

Mijn opa had kanker toen ik 2 jaar oud was en had daardoor een kaal hoofd. Ik kwam op bezoek en gaf hem mijn petje. zodat niemand zou zien dat hij kaal was

Toen ik 4 jaar oud was overleed mijn opa. Mijn vader stond te huilen ik zeg; je bent verdrietig he papa want het is jou mama die dood is

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:07

Berdientje schreef:
JA zo heb ik een keer de vrouw van mijn oom (ik wil haar GEEN tante noemen, rotwijf) aan het huilen gemaakt *LOL* Ik was 3 jaar oud. En ik was niet zo'n snelle eter, en ik zat te kletsen van hier tot tokio. Ze zegt tegen me:"Als je nu je mond niet houd en niet dooreet krijg je geen toetje" Toen zei ik met mijn beidehante mond:" ik ben jou kindje niet" En toen moest ze huilen...
Haha! *LOL*

Go Noortje, Go Noortje.

Ik zelf heb een keer zo'n actie gehad in de kerk. Het was de dag voordat mijn opa jaren daarvoor overleden was en mijn oma ging die dag elk jaar naar de kerk. Op een gegeven moment kregen we daar een hostie. Ik zei toen dat we die dingen thuis ook onder de stoelen hadden.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 16:50

ik kan niet veel herinneren hoewel het nog niet lang geleden was. tja, ik was dan ook zon engeltje Schijnheilig

ik was kwaad op mijn zus en mijn ouders werken soms met hamers op juwelen dus heb ik een hamer gepakt en op haar hoofd geslagen. Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:55

Bij ons thuis was het zo dat als er billenkoek Haha! werd uitgedeeld omdat we weer eens stout waren geweest Schijnheilig dat mijn moeder dat meestal deed.

Op een keer had ik iets uitgevreten (weet niet meer wat) maar mijn vader was toen boos en mij een tik en toen zei ik" mag jij niet doen, moet mamma doen!' Cool

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 20:45

ik kan ook niet echt meer veel herinneren van vroeger, ik weet wel dat ik wel is de lippenstift van m'n moeder had gepakt en toen heb ik op het behang lopen tekenen, en de versterker van m'n vader's gitaar aan de knopjes lopen draaien en toen opeens dat geluid er echt keihart uitkwam en dat om 7 uur s'ochtends ik moest wel keihard huilen van schrik Haha! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 20:48

Tijdens een wandeling:

"kijk mama, daar vliegt een rookworstje"

(een roodborstje *LOL* )

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 20:55

mijn zus kon niet zo goed praten waar door ze logopedie moest volgen en tegen babysit de sofie noemde zei de kokie
en ik Celine was Keline
en zei zelf virginie was Kikinie
was wel grappig. Haha!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:16

Mmm, bij beide van deze acties was ik denk ik een jaar of 4 of 5 ofzo.
"Ik wou dat ik gras was, dan groeide ik wat sneller!" Haha! Haha! Haha!
"Ja, erg klein voor je levertijd" Haha! Haha! Haha!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:19

Toen ik klein was, was ik gek op water (en paarden), overal waar water was, viel ik erin. Een keer zelfs op een koude winterdag in een van de bassins in de Amsterdamse waterleiding duinen. Ik was nat tot op het bot, mijn moeder doneerde haar wollen handschoenen als sokken en ik moest de onderbroek van mij zus aan. Ik denk dat ik een jaar of 4-5 was, maar kan me alles nog herinneren. Ook op vakantie als we over beekjes en stroompjes moesten via stap-steentjes, was ik altijd degene die uitgleed en in het water viel. Water had en heeft (nog steeds) een magische aantrekkingskracht op me Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:23

Ik heb giftige rode bessen gegeten en toen heeft mijn moeder me op de kop gehouden en toen vlogen ze er weer uit Haha!

Doet me denken aan mijn oudste zoon Rudy die met zo'n rang snoepje in de mond aan het huppelen was en hem toen in het keelgat kreeg en bijna stikte. Ik pakte hem op en gaf hem een enorme dreun op zijn rug en het snoepje viel op de grond. Hij bukte zich pakte het op en stopte hem weer in zijn mond en huppelde verder....

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:55

Ik riep altijd van die rare dingen die ik nog ging doen ook!!
Ik heb een keer geschreeuwd toen ik 2 was:" Mama ik ga plonsen hoor!"
(Was bij een vijfer) Dus mijn moeder achjah je doet maar, en ja hoor "PLONS". Gelukig had ik zo'n skipak aan dus bleef ik drijven.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 23:28

haha ben dus niet de enigste
ik had straf
en kon precies aan me vensterbank hangen (2 meter boven de grond)
zwaaien en dan kon ik precies bij het schuurdak Haha!
nooit gevallen trouwens
dus altijd als ik straf had was ik gewoon aan het buitenspelen Schijnheilig
en mijn broer (2 jaar ouder) liep te vertellen dat het vanavond zou gaan branden *LOL* het huis zou dus in de fik vliegen
dus ik hup raam open
naar beneden gerend
deken op de grond in de tuin
al mijn knuffels gered (deels op het kleed gegooid deels netjes met een mandje naar beneden getakeld Haha! Lovers )
en mijn foto's en mijn matras
haha heel de tuin lag vol en mijn kamer was leeg Schijnheilig

of overal in de straat borden neer zetten
tentoonstelling Haha!
via onze achterdeur naar mijn kamer gelijd
stonden daar al mijn knuffels tentoongesteld (ja k was dol op me knuffels Lovers Haha! ) me bed lag altijd zo vol dat ik er zelf nog maar net bijpaste Haha!

en een oppas die ik niet mocht, was er 3 weken! me ouders waren naar afrika, ben ik stug 3 weken in bed gebleven met de deur op slot haha
en 's nachts snel eten halen
hihi
survival of the fittest Clown

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 11:05

Ehm...

Ik heb op mijn 2de eens heel rustig en lang gespeeld in de keuken terwijl mijn moeder aan de telefoon was....
Had alle kruiden potjes van hun deksels ontdaan en op de grond uit gegoten Haha!

Heb eens de volle po van mijn broertje ondersteboven op zijn hoofd gezet Haha!

Ik ben een keer op mijn 3de zo boos geweest dat ik een gat in de deur van mijn kamer heb liggen trappen...

Ik wilde geen hoestdrank nemen, dus dacht als ik dat flesje nu in 1x leeg drink dan hoef ik niet meer elke dag... was iets ouder dan 3 jr...
volgende actie, maag leeg laten pompen in ziekenhuis.

Op mijn 4de moest ik jurkjes aan van mijn moeder, maar wilde ik helemaal niet, dus scheurde ik de zakken eraf....

Ik wilde als eerste geholpen worden door de juf met mijn laarzen toen ik 4 jaar was, toen ze dat niet deed gooide ik mijn laarzen door de klas heen...

Op mijn 6-7de schreef ik nog tweehandig, moest kiezen van de juf en rechts was het beste volgens haar, sindsdien schrijf ik linkshandig....

Ik kroop 's avonds vaak heel zachtjes mijn kamer uit en zat dan onder de tafel mee te kijken naar de tv.... ik werd ook 'het spook' genoemd vanwege mijn geweldige slaap gedrag, not Tong uitsteken

Weigerde een keer te gaan slapen en moest mijn bed in, ben met mijn armen over elkaar op mijn bed gaan zitten zo de nacht door....
Ben naar alle waarschijnlijkheid zo ook in slaap gevallen.

Op mijn 8ste had ik 40 knuffels die allemaal in mijn bed moesten als ik ging slapen Haha!
Ook maakte ik weleens een rijtuig van mijn dekens en reed 's nachts weg met de paarden *LOL*

Ik was ook altijd te vinden op de kinderboerderij bij de pony's of het veulen van 10 maanden, altijd onder het stro... Haha!

Daarna de ponyclub.....