Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) als ik beweer dat neit slapen en volle maan met elkaar te maken hebben. Maar het is toch echt zo!
Eileen schreef:Ik slaap eigenlijk altijd slecht met volle maan! Mijn vader ook. Men maakt mij altijd uit voor idioot (ben ik natuurlijk ook wel) als ik beweer dat neit slapen en volle maan met elkaar te maken hebben. Maar het is toch echt zo!
Als de volle maan goed te zien is vind ik hem overigens altijd heel mooi. Want ook met het blote oog kun je dan structuur zien!
)
)wel grappig... Llewella schreef:Ik krijg altijd zin om te feesten enzow met volle maanwordt dan altijd een beetje hyper en baldadig
Zep schreef:Door al het stadslicht zie je hier de helft minder namelijk, zelfs als je in Drente woont (*duikt weg*)
), hoe minder licht om je heen, hoe meet sterren je ziet! Maar het verschil tussen "het noorden" en de randstad is niet in woorden uit te drukken. Niet voor wat betreft de hoeveelheid licht, maar ook voor de rest eigenlijk niet!
batje"]
[quote="Llewella schreef:Ik krijg altijd zin om te feesten enzow met volle maanwordt dan altijd een beetje hyper en baldadig

Ging een beetje janken als een wolf in dat bussie op weg naar het terrein enzow