Mijn stalkip kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minne

Mijn stalkip kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 20:57

We hadden bij de paarden een kip lopen. Die is er op een dag geland en niet meer weg gegaan, pikte graantjes mee van de paarden. En zo was ze een beetje onze mascotte geworden. Ze had zelfs een naam: Melanie.

Gisteren was ze erin geslaagd met haar poten verward te raken in een strotouwtje en aangezien ik alleen was heb ik ze gevangen en in een doos mee naar huis genomen om daar met hulp van mijn vader haar te ontwarren.

Nu, ze mankte al een tijdje en omdat ik ze nu toch gevangen had gingen we haar meteen naar de dierenarts brengen. Maar toen is ze ontsnapt en nu fladdert rond in de stadstuintjes en op de platte daken van onze buurt, midden in een stad. En ik heb weinig hoop dat ik ze ooit nog ga terugzien
Verdrietig

Gelukkig is er een park met eenden en kippen in de buurt en kan ze aardig vliegen, dus ik hoop dat ze zich nog zal weten te redden maar ik ben er wel een beetje droevig door Huilen

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:04

Maar Minne toch, moet jij niet studeren ipv met kippen rond te lopen? Neen hoor!

Is idd rot, maar 't was toch niet slecht bedoeld, de meeste mensen zouden NOOIT met een kip naar de dierenarts gaan, geen reden om je schuldig te voelen dus. Er zal wel iemand dat beestje vinden, en ze bij andere kippen in een ren zetten...

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:26

Wat jammer dat ze weg is Verdrietig . Het is toch wel leuk zo´n beest om je heen als je bij de stal bent. ´k hoop dat je haar nog terug vindt
Ik heb ook kippen alleen dan in een grote ren met een hok erbij.

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 22:28

Euhm, studeren, daar zeg je zoiets Bloos

Maar de reacties die ik kreeg toen ik ging aanbellen om te vragen of er niet toevallig een kip in hun tuin zat waren wel goud waard Haha!

En ik heb nu briefjes in de bussen gestoken met een beschrijving + eentje in de winkel laten ophangen, eingelijk meer om het gevoel te hebben dat ik alle kansen benut heb om haar terug te vinden dan uit echte hoop om ze terug te vinden. En als ik ze vind dan zal ze zich nog niet direct laten vangen, ze vliegt te goed en 't is een kieken voor iets...

Alleszins bedankt voor de opbeurende woorden