examenstunt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 15:58

er was vandaag bij ons examenstunt op school
hadden ze een rodeostier gehuurd
en lachen de leraren moesten erop hahaha ze lagen er binne 3 tellen af 1 lerares niet die ging vet hard gillen maar ze bleef er wel lang opzitten toen ging een leerling en die bleef echt heel lang zittu nu hoorde ik later dat ze op paardrijden zit

ik vind dus dat gewoon alle mensen op paardrijden moeten vooral leraren blijven ze de volgedne x beter zittu

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:06

de examenstunt van onze school stond zelfs in de krant!!! best stoer, ik heb dr zelf nauwelijks wat van meegekregen (ja ik weet t ik doe wel examen maar wist niets van de examenstunt) maar t kwam erop neer dat de hele school ingepakt was met van dat zwarte folie. Marjolein heeft t nog gezien dus die kan meer vertellen denk ik...

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 20:03

oja ze gingen ook nog met taart gooien en precies waar ik stond met me vriendin iedereen naar achteren, op een gegeven moment
lopen we terug naar binne. zeg me vreindin waarom gaan we eigelijk naar binnen
ik kom we gaan nog ff kijken dus wij lopen door het paadje naar het plein komt er in eens een hele stoet aan rennen omdat nu iedereen met taarten aan het gooien was
eh rechtom keer wij gaan naar binne

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:08

wij (4 mavo) werden vriendelijk verzocht om niet deel te nemen aan de examenstunt (4 mavo=vernielers) en we kregen van de school een daggie 6flags *LOL*

Dus geen examenstunt voor ons, maar wel een onvergetelijke dag!

Groetjes Kim

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 20:19

das ook cool

wij hadden lekker geen engels (was tijdens engels)

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:28

zit dan weliswaar nie in de eindexamenklas, maar aangezien dit iedereen was waarbij ik in de klas heb gezeten in de 1e/2e kende ik bijna iedereen ervan wel, en was echt super gezellie!! we mochten weliswaar niks.. uiteindelijk werden zelfs ALLE flesjes met water enzo in beslag genomen (hoezo triest?!) maar na 2 uur toen alle niet eindexamenleerlingen weg moesten (jah.. ik weet het.. ik had ook weg gemoeten, maar geen zin Lachen ) en werd het pas echt gezellie Lachen

het net maar eens alle sinas/cola/bier/sinas uit mn haren enzo gewassen... BLEGH wat plakt dat spul!!!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:25

wij deden nix...
we moesten toestemming vragen met alles en we hadden gehoord dat alles werd afgekeurd dus deden we nix...
n beetje saai maarja...
in parijs hebben we onze afdelingshoofd al flink gen**!t

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:31

onze was echt stoer.
ze hadden de hele voorkant van de school ingepakt met zwartplastiek/folie wat maaike al zei. in t midden van de school was een zwembadje 9opblaasbaar)gemaakt en daar zat dus de helft vand e examenklassen te relaxen. er werd in de pauzes een groot waterbalonnen gevecht gehouden examenleerlingen liepen op het dak en gooide van daaruit. op scooters werd er langs gereden waarna degene die achterop zat een beetje boel waterbalonnen in een menigte gooide (ikke nie nat) en vanaf 1 uur begon onze enige echte DJ michiel (*blegh*) keihard muziek te draaien zodat de muziek ophield. vondt t wle een stoere stunt omdat t snikheet werd in t gebouw en de examenleerlingen om de haverklap de lez kwam verstoren door ff ijs te brengen of keihard muziek te draaien.

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 19:18

hu zo leuk zouden ze bij ons moeten doen op school

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:34

Bij ons op school klaagde een leraar dat wij saaie pipoos waren omdat er geen examenstunts gehouden werden. We hebben toen de koppen bij elkaar gestoken en ontdekten dat we als katholieke school op Goede Vrijdag naar school moesten. We zijn toen in staking gegaan. Iemand heeft toen omroep brabant gebeld, en die zijn gekomen en hebben daar een hele radio-opname van gemaakt. En we hebben een vrije dag gekregen.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 00:27

Wij hadden als examenstunt een Zeephelling! Eerst met touwladder maar later niet meer! Echt leuk hoe hard die docenten op hun B*k gingen hahaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Pling ... Stond het de volgende dag ook nog in de krant!

Groetjes Kirsten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:12

Bij een nichtje van mij op school hadden ze een vrachtwagen zand voor de hoofdingang laten storten. De leraren moesten die eerst wegscheppen voordat ze naar binnen konden.
Ze waren wel zo aardig om vervolgens een kompleet koud buffet voor ze klaar te hebben staan.