naja...krijg ik toch een belediging :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

naja...krijg ik toch een belediging :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 21:58

ik was bij de zadels aan het kijken bij de paardenwinkel, de zadels waren maar 100 euro(echt leer hoor!)

ik vroeg zo: hoeveel inch is dat?

die vrouw: 16 en 17 inch

ik gewoon: oke

die vrouw: maar zo aan je billen te zien moet je wel een maatje groter nemen!

nouja zeg!! Boos! Boos! Extreme duivel
doet die net alsof ik zon dikke kont heb(heb ik niet hoor!)
krijgen jullie ook weleens zon beledigingen? Knipoog

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:01

whahahaha, JA ik krijg ze ook weleens, maar dan ander som. Het is geen belediging, maar niet leuk ik word a;ltijd op die ponys gezet van 1.20 omdat zeggen ze dan ik niet zo zwaar ben Huilen
of dan zeggen ze dat past jouw niet je ben zo iel Verward Dan zeggen ze niet verkeerd bedoelt hor. tsssssssssss Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:04

laats vond er een turkje (ja in turkije, daar hebben ze er ook nog Haha!) dat ik jong leek.
Dus mijn mam: wat is jong?
zij: jaar of 14?

VUILE SL*T Knipoog Ben verdomme bekand 18 Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:05

avantilover schreef:
Dan zeggen ze niet verkeerd bedoelt hor. tsssssssssss Haha!

ja idd,maar zo bedoelen ze het juist wel }> Boos!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 22:06

haahah hoe groot en zwaar ben je dan?

PS ik kan makkie op een zadel van 17 inch! ik rijd momenteel op een manege zadel van 15/16 inch, echt niet fijn! ik rijd ook liever op een wat ruimer zadel , 17,5 inch vind ik ideaal.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:08

Clautje"]
[quote="avantilover schreef:
Dan zeggen ze niet verkeerd bedoelt hor. tsssssssssss Haha!

ja idd,maar zo bedoelen ze het juist wel }> Boos!
[/quote]

whahaha ja iid ze zijn gewoon jaloers Haha! leten we het daar op houden!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:09

Boogiegirl schreef:
haahah hoe groot en zwaar ben je dan?

PS ik kan makkie op een zadel van 17 inch! ik rijd momenteel op een manege zadel van 15/16 inch, echt niet fijn! ik rijd ook liever op een wat ruimer zadel , 17,5 inch vind ik ideaal.

Het valt echt mee ik weeg bijna 50 kilo en ik ben 1,67 dus wat zeuren ze, ik vind me zelf eigenlijk wat te dik Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 22:14

ik ben ongeveer even groot en zwaar.
eerlijk gezegd bind ik me wel te zwaar voor een pony van 1.20m
maja ik reed eerst op een slank ponytje van 1.40m zeiden sommige ook dat ik te groot was(was ook wel, vond ik ook niet erg dat ze dat zeiden) maar om dat nou zo vaak te zeggen Frusty

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:16

Dat slaat echt nergens op hoor,laat die mensen lekker op zichzelf letten! Dat mens van die winkel zal wel op zadeltje 20inch passen,zullen we het daar op houden? Schijnheilig Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 22:19

mwah ik denk toch eerder 67 inch? zo geschat misschien een beetje aan de krappe kant wel... Knipoog

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:38

Whahaha, moet wel ff hard lachen hoor *LOL* hahahaha! Nou ik maak ook vaak genoeg blunders maar kan er nu niet zo snel op komen, maar deze vond ik wel lollig *LOL*

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:22

LOL! ik heb NET hetzelfde gehad.
Ik (met mijn maatje 40/42, nu 36/38) samen met mijn denneslanke vriendin naar de ruitershop waar een vrouw van zeker 100 kilo (de ironie) de klanten bedient. Vragen we wat informatie over de zadels, zegt die vrouw:" ja , je moet niet denken dat jij in hetzelfde zadel past als je vriendin met uw stevige billen." Knipoog

Kan me niet schelen hoor, ik was happy met mijn lijf toen en nu ook

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 15:26

haha echt toeval zeg!
en wat zei je toen?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:05

Stom is dat hè? Ik bedoel...mensen kunnen toch gewoon zeggen dat het niet past? Als je vraagt waarom niet, dan kunnen ze altijd zeggen dat je daar een te grote kont voor hebt of iets in die strekking. Maar ik denk dat als je een zadel gaat kopen, en ze zegt die is te klein, dat je dan zelf ook wel te raden gaat dat je reet dan te groot is Frusty

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:10

Ik heb ooit eens een klacht gehad over een badpak, verkleurde binnen een weeek al en er ging een naadje los, zegt die verkoopster:
dat verkleuren komt door het zwembad water (het is toch ook een BADpak??? Verward ) en dat naadje komt doordat je het te klein gekocht hebt Boos! Boos! Boos!
Ten eerste was het niet waar, en ten tweede zeg je zoiets niet, dus ook niet met zadels passen, als jij happy bent in een veel te kleine 16 inch, dan kun je als verkoper adviseren om een grotere te proberen, maar meer niet *LOL*

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 18:05

hahahah ik vind het eigelijk wel een goeie, wel lu]lig voor jou idd!!

zei ze dat serieus of met een lachend gezicht, het kan ook gewoon een grapje zijn geweest Verward Haha! *LOL*

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 18:37

bij mij zei ze het serieus Lachen

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:37

aaaaachja meid! Je hebt van die mensen hé...
Wat een droge opmerking b.t.w.Je had moeten zeggen:
Heej! Zit je naar me kont te kijken...Ben je pot? Uitgeluld!
Dat had ik tenminste gezegt,najah,niet zo grof.Maar zoiets
pik ik dus niet }> B.t.w het ligt ook aan de "pony" waar je
op rijd of je er te groot voor LIJKT of niet.Jamey is een zwaar
gebouwd arabisch type,met een flinke speknek + kont...Mhhz...
Daar lijk ik eerder klein dan groot op Lovers

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 23:35

wij waren vanmiddag aan het shopppen... zag ik zo een gave broek hangen, ik zo passen,zegt die verkoopster juist: Neej, die broek hoort strak te zitten, en dat zit hij niet bij jouw... neej hij staat je niet!
GRR... kan der ook niks aan doen dat ik nie dik wordt!
Puh, gewoon jaloers... bij haar hingen de vetlagen over de broek heen! wat denkt ze wel niet!
*en iedereen keurde hem juist goed!*

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 23:57

Haha, en ik laatst op zoek naar een spijkerbroek (ben ivm medicijnen wat aangekomen, -goed excuse he?-) kom de winkel in, vraag waar de spijkerbroeken hangen, zegt ze: "daar in die hoek heb ik ze ook met elastiek van boven".

ELASTIEK!!! haha, ik liep de winkel maar weer uit, lachend zeg ik tegen m'n ma,: "nu voel ik me echt OUD en DIK!"

Dan te bedenken dat ik 5 jaar geleden maatje 38 had..... Huilen

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:28

Iemand bij ons op stal zou een western zadel gaan kopen, maar ze was nog niet helemaal eens over de maat.
Ze heeft al zeg ik het zelf een behoorlijk (super groot Pling ) achterwerk.
Toen zei ze tegen haar vriendin (die die pony ook wel vaak rijd, en ook wel aardig gezet is, maar LANG NIET zo erg als die andere ) ik heb toch maar gekozen voor de grootste maat, dan pas jij er tenminste ook op!
Pfuuuh lekkere opmerking zeg.
Moest wel ff lachen toen die vrouw het zei, ik dacht echt zo.. kijk ff naar jezelf
Pling

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 12:18

bah, heb ook zo iets gehad, het was zo van dat ik een mooie broek had gezien en mocht hem kopen, het was een kinderwinkel van 0 tot maat 12. Toon die broek en die mevrouw: het is zeker voor een zus?
ik: nee voor mezelf
mevrouw: jij zal daar niet in passen hoor
ik: toch wel, mag ik hem nu nog passen.
mevrouw: ja, maar het is nutteloos want zal te klein zijn
ik die broek passen, en zit perfect, is zelf een beetje te groot Haha!
en dit kwam door de broek die ik aan had want daar lijk ik dik in.

Denk echt wel niet dat ik dik ben want ben 1.60 en weeg 40

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:29

whahaha leuk om te lesuh allemaal.. Ik had laatst ook een rijdbroek besteld, maar domme ik (en mamsie) hadden niet naar de prijs gekeken. (hoe naief) Kom ik de broek ophalen.. nou dat wordt dan 100 euro.. Schrok me kapot!! daar kan je der zowat twe van krijgen.. Tog meegenomen, vraag me niet waarom.. Para dagen later weer terug brengen natuurlijk. Ja hij zit niet helemala goed.. En daar kwam de verkoopster uit de mauw. Ow ik heb hier aan andere, misshien issie niet goed gestikt.. EN met allerlei tegenargumenten kon ik er tog niet onderuit om allerlei broeken te passen en natuurlijk allemala net zo duur,... Mevrou had nog niet door dat ik ze helemaal niet wilde terwijl ik dat tog duidelijk liet merken.. Had een broek aan maatje 38, zat perfect.. Nee sorry zit ook niet goed, bla bla bla.. KOmt ze met der opmerking.. Nou sorry, ik denk dat je maatje 38 tog ontgroeid bent!!!! Najaaaa zeg, de brutaliteit.. Dat maak ik altijd zelf nog wel uit!! ALs ik me in een maatje 38 wil proppen heb ze dat maar te accepteren!! ZIj hoefte r tog niet in? Al past die 38 prima hoor, daar niet van...

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:16

dat hab ik nou ook
ging voor een dressuurzadel 2de hands kijken
zag een hele mooi liggen
zegt die kerel tegen mij: je kan toch beter die andere nemen wantd ie 18 en dat kan jij wel gebruiken Boos!
nouja zeg..... hij had wel gelijk 17 is te klein voor mij maar zo'n dikke reet heb ik nou ook weer niet Knipoog

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:18

joh,ik heb een zadel maat 18,5"
uhm...ik had een 17,5"besteld,en natuulijk niet gekeken wat de inch was... Schijnheilig
maarre,dat zadel is een ainsley,en ligt een beetje naar voren{omdat mijn paard heel smal is van voren}dus is al een stuk krapper dan dat het op een normaal zadel ligt...zegt er zo'n mens:is dat zadel niet wat te klein voor jou?je zit met je kont tegen de lepel!!!! Boos! je zag ook helemaal niet dat het een heel groot zadel is ofzo{dus wel!}
zo,en bedankt ey Haha!