Rijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 21:41

Ben ik nou de enige die maar 1 keer in de week rijd? Ik ga meerdere keren per week naar de manege maar dan rijd ik niet. Ik heb een tijdje verzorgpaardjes gehad, daar reed ik dan elke dag op. Maar nu ben ik daar alweer een jaar mee gestop, en rijd ik weer 1 keer in de week. Wie is er nog meer net zo zielig als ik??

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:44

Ik heb een eigen paard op stal staan, maar kan nog niet rijden. Ongelukje gehad he? Das pas zielig. Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:18

ik heb een hele tijd niet gereden (drachtige merrie)
ga het nu weer oppakken
en tot nu toe gaat dit errug goed
dus strax niet meer zielig
maar gister nog wel Tong uitsteken
reed 1x per week op de manege
Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:20

Ik rijd 2 keer per week, maar moet over 2 weken elke dag naar stal omdat ik er mijn paardje heb staan. Ik kan er nog niet op rijden omdat hij te jong is, maar wel lekker wandelen en losgooien en grondwerk doen enzo, heerlijk Lovers

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:22

Ik heb 4maanden niet kunnen rijden doordat ik me heup had gebroken, nu mag ik het weer langzaam oppakken....

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 08:27

eerst reed ik elke dag (op boris mijn verzorgpaard) maar die is nu weg.. maar nu rij ik ook vaak op mijn verzorgpony maar ik moet de eigenaresse altijd bellen en als zij niet opneemt kan ik er niet heen.. en soms wil ze ook weleens niet uit de wei komen. maar ik probeer wel vrijwel elke dag te rijden..

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:42

1 keer in de week op de manege en hopelijk deze week en volgende week weer wat vaker op mn verz fjord. En de tijd na mn examens ook weer vaker op Shico

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:45

en ik rij helemaal NIET daar voor moet ik nog 2,5 jaar wachten .,. Gaaaap .......dan is mijn ponytje oud genoeg Haha! *LOL* [/b]

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:24

ik reed ook altijd 1 x per week en als browny niet gedaan was browny soms (uit school als er tijd was)

Nu heb ik flanagan dus kan ik 3 x in de week rijden maar ik ga meestal op de zondag naar buiten en longeer hem ook af en toe of gooi hem los ofzo.
Ik wil Flan eigenlijk vrijheidsdressuur leren maar dan moet ik wel zon boek hebben waar het instaat Haha! lekker offtopuic weer

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:46

Ik rij ook 1 x in de week.
Ik heb geen eigen paard en geen verzorgpaard.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:09

Ik rij ook maar 1 keer per week, lekker gezellig op de manege. Ik moet vanaaf weer.
Toen ik mijn vzpaard nog had reed ik 3/4 keer per week, maja dat zijn the old days he Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:50

Nou....jullie kunnen allemaal rijden enz. Of binnenkort weer gaan rijden!!

maar ik mag hoogst waarschijnlijk een heeeeeeleeeee lange tijd nie rijden!! Ik rijd nu niet omdat ik heel veel last heb van mn polsen. En de dokter heeft het ten strengste verboden dat ik veel sport!! (handig bij gym Haha!)
Maarjah, misschien over een jaar me eigen shettie veulen Lachen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:35

alsof rijden het belangrijkste is!
Ik kan als ik wil elke dag rijden... maar lekker poetsen, knuffelen en wandelen is net zo leuk (vind ik dan)

Maybe een ander verzorgpaardje zoeken?
Of op de manege vragen, of je niet bijv meerdere paardjes mag verzorgen, en da bv een keer per week zelf (los) rijden, buiten de lessen om...
Offeh... een privepaard zoeken... die nog wel wat meer aandacht kan gebruiken!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:01

Ethelate schreef:
alsof rijden het belangrijkste is!
Ik kan als ik wil elke dag rijden... maar lekker poetsen, knuffelen en wandelen is net zo leuk (vind ik dan)

Maybe een ander verzorgpaardje zoeken?
Of op de manege vragen, of je niet bijv meerdere paardjes mag verzorgen, en da bv een keer per week zelf (los) rijden, buiten de lessen om...
Offeh... een privepaard zoeken... die nog wel wat meer aandacht kan gebruiken!

kgeef je helemaal gelijk !! ik heb niet voor niks een veulentje genomen !! veel leuker en je leert veel meer op een andere manier !! Haha! *LOL*