En dat allemaal in 1 week :'(
Ik was zo gesteld op tante Hennie, net zoals iedereen en nu is ze helaas weg.
Rust in vrede tante Hennie. Ik zal je nooit vergeten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shanaia schreef:wie is hennie?

Sydney schreef:sorry hoor.
Marjolein schreef:jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.
misschien moeten jullie t niet zo serieus opvatten.
zal ik jullie alvast waarschuwen. over niet al te lange tijd komen er grappen over de dood van pim. en die zullen ook niet al te netjes zijn.
Marjolein schreef:jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.
zal ik jullie alvast waarschuwen. over niet al te lange tijd komen er grappen over de dood van pim. en die zullen ook niet al te netjes zijn.
Pouskintje"]
[quote="Marjolein schreef:jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.

angel"]
[quote="Pouskintje"][quote="Marjolein schreef:jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.

samantha5 schreef:mop van pimmie:
melkert, dijkstal en fortuyn zitten in een vliegtuig zet melkert als ik 10 briefjes van 500 euro naar beneden gooi maak ik 10 mensen gelukkig o zegt dijkstal als ik 100 briefjes van 50 naar beneden gooi maak ik 100 mensen gelukkig nou zegt fortuyn als ik jullie twee naar beneden gooi maak ik 16 miljoen mensen gelukkig![]()
![]()
![]()
samantha5 schreef:mop van pimmie:
melkert, dijkstal en fortuyn zitten in een vliegtuig zet melkert als ik 10 briefjes van 500 euro naar beneden gooi maak ik 10 mensen gelukkig o zegt dijkstal als ik 100 briefjes van 50 naar beneden gooi maak ik 100 mensen gelukkig nou zegt fortuyn als ik jullie twee naar beneden gooi maak ik 16 miljoen mensen gelukkig![]()
![]()
![]()