Wiens berichten kwalitatief beter?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qua kwaliteit vind ik de berichten van.... hoger

Astrid (assie)
13 (100%)

Totaal aantal stemmen: 13

Sypheron

Wiens berichten kwalitatief beter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 17:40

Ja astrid en ik waren net aan het kibbelen over wiens berichten nu kwalitatief betere informatie bevatten, en nu wil ik van jullie weten (nadat astrid zei dat het bluf was) dmv deze poll wiens berichten jullie nou beter vinden Haha! Schijnheilig En sorry ik kan hem niet op het Kippenhok plaatsen want daar zijn polls niet toegestaan...(misschien dat een van de moddies hem door kan plaatsen? Bloos )

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:43

Nou, die van jou heeft nu dus al een minpuntje van het is blUf en niet blOf. Zoek maar op in het Nederlands woordenboek *LOL* *LOL*

Het is trouwens wel de muziekgroep blöf, maar dan staat er dus geen gewone o, maar eentje met puntjes *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:44

Jaja, en dan stiekem even heel snel veranderen he Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 17:45

assie schreef:
Nou, die van jou heeft nu dus al een minpuntje van het is blUf en niet blOf. Zoek maar op in het Nederlands woordenboek *LOL* *LOL*

Het is trouwens wel de muziekgroep blöf, maar dan staat er dus geen gewone o, maar eentje met puntjes *LOL*

die blof is trouwens niet met puntjes maar met een streep erdoor! En ik heb niets stiekum verandert hoor want dan zou het eronder staan Tong uitsteken

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:53

nou roy mijn stem heb je hoor...
want dat van blof (met streepje erdoor) was wel errug scherp... *LOL*

kuss

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:35

ik stem op assie Haha! ik kan mijn twinnie namelijk moeilijk laten vallen Knipoog Haha! haha nee grapje, ik vind het maar een belachelijke poll hoor. maar oke, ik vind dat ze allebei wel goeie berichten plaatsen, maar ik ga toch maar voor as, maar jij bent ook lief hoor roy Schijnheilig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:01

Duuh, auk, logisch dat dit belachelijk is *LOL* Het was namelijk gewoon een stom-kibbel-iets en ik had eerlijk gezegd ook niet echt gedacht dat Roy het zou plaatsen, daarom was het dus bluf *LOL*

Achja, ik zie wel wie er wint, ik vind mijn berichten nog enigszins goed (tenminste, ik probeer ze een goede inhoudelijke kwaliteit te geven, al mislukt dat heel erg vaak, zoals nu bijvoorbeeld *LOL* )

May the best win Knipoog

Trouwens Roy, wat krijg je als je wint? Een biertje (of fantatje in mijn geval Lachen ) in de stad?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:28

vanda's schreef:
nou roy mijn stem heb je hoor...
want dat van blof (met streepje erdoor) was wel errug scherp... *LOL*

kuss

idd *LOL* Haha! Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:13

met dit berichtje heb je wle bewezen wie de meest inhoudsloze topics plaats (jij dus syph)

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:35

Asssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie

Knipoog