wie weet er een leuk cadeautje voor mij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

wie weet er een leuk cadeautje voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 12:20

omdat ik dus mijn C-diploma heb gehaald, krijg ik iets van mijn moeder (vraag me niet waarom, maarja ik vind het niet erg Haha! ) maargoed nou weet ik dus niet wat ik moet vragen, een cd ofzo Verward ik weet echt niks, maarja als ik een cd vraag is het weer de vraag wélke cd, alle tips zijn welkom!!!!!!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:36

hitzone 19?? een dubbel cd waar liedjes op staan die jij leuk vindt, tja, een cd voor iemand kiezen die je niet kent is moeilijk omdat k je smaak niet weet!

of een MEGA zak paarden snoepjes??

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 12:43

hahaha, wat moet ik met paardensnoepjes als ik geen paarden heb en niet aan paardrijden doe??? *LOL* geeft niet hoor, het idee is lief ja, die hitzone 19 is misschien wel een idee, heeft iemand de cd van within temptation? en is die goed? ow en het hóeft niet perse een cd te zijn, het mag ook iets anders zijn, als het maar geen kleren zijn want die vond mijn moeder niet leuk om te geven

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:44

heb je veel CD's?? anders zo'n CD houder??

sorry, k dacht dat je misschien zou paard rijden omdat heel veel mensen dat hier doen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:59

auk schreef:
hahaha, wat moet ik met paardensnoepjes als ik geen paarden heb en niet aan paardrijden doe??? *LOL* geeft niet hoor, het idee is lief ja, die hitzone 19 is misschien wel een idee, heeft iemand de cd van within temptation? en is die goed? ow en het hóeft niet perse een cd te zijn, het mag ook iets anders zijn, als het maar geen kleren zijn want die vond mijn moeder niet leuk om te geven

Ik heb zelf de cd van Within Tempation niet, maar een vriendin van mij (spirit op bokt) vind hem wel heeeeel gaaf en zij spreekt altijd de waarheid Haha!
Ik heb zelf Ice Queen en Mother Earth gedownload en die vind ik ook heel gaaf!!! Dus de cd Within Tempation moet dat dan ook wel zijn!
hitzone 17 lijkt me ook heel gaaf, allemaal liedjes bij mekaar (zelf heb ik hem niet, maar de laatste tijd downlaod ik de nieuwe liedjes)
Verder weet ik niet zoveel cd's die echt gaaf zijn!
je kan ook een boek vragen, tenminste... als je van lezen houdt of iets leuks voor je kamer of een telefoonhoesje Haha!
Dat is dus mijn smaak haha.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:00

Ditta schreef:
sorry, k dacht dat je misschien zou paard rijden omdat heel veel mensen dat hier doen

geeft niet hoor, dat maakt niet uit. haha maar mijn konijnen lusten denk ik geen paardensnoepjes Haha! maar nogmaals het maakt niet uit hoor

mja, ik heb al veel goeie reacties gehoord over de cd van within temptation, dus misschien wil ik die wel.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:37

Ja, de CD van Within Temptation, wou ik net aanraden... Ga hem ook vragen voor mijn verjaardag! Ik heb alle liedjes van die CD op m'n computer en vind ze (bijna) allemaal heel mooi. Wat jij ervan vindt weet ik niet, maar iig, ik zou het doen. Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:38

Een konijnenren voor je nijntjes Lovers

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 15:45

xono, ik heb 4 konijnen en die binnen zitten krijgen binnen al genoeg beweging en mijn 2 konijnen buiten hebben een hok met een ren eraan vast, ze kunnen dus via een "trapje" naar beneden de ren in , en ook weer naar binnen (ja duh, dat is misschien ook wel handig Haha! ) maar het idee is goed, alleen heb ik er niks aan. Weet iemand van jullie toevallig of ze ergens een hangertje voor aan een kettinkje hebben met een synchroonzwemster eraan? hier in Panningen hebben ze ze nergens (haha wat hebben ze wél in panningen? Knipoog ) maar alvast bedankt voor de tips, ik zal wel laten weten wat ik nou uiteindelijk heb gekozen, maar de tips zijn nog steeds welkom.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:56

Ehm.. kleedgeld/ geld voor een hangertje. Dan kom je naar Venlo toe en gaan we daar de hele stad afstruinen naar zo'n hangertje Lachen (oke, ik heb een hekel aan stadten, maar hangertjes zoeken is niet echt stadten Haha! Schijnheilig )

En ipv een hele grote zak paardensnoepjes, een hele grote zak konijnensnoepjes. Of een nieuw konijntje + ren + hok Haha! (nee laat maar, nu draaf ik door *LOL* )

Hmm.. meer ideetjes... *denk*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:58

Zwembad in de tuin om nog beter te kunnen oefenen? Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Heb je natuurlijk niet nodig hoor Schijnheilig Maar je kunt beter op alles voorbereid zijn.. kunt natuurlijk ook alvast een auto vragen ofzo Knipoog Tong uitsteken Lips are sealed

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:02

Haha, jij hebt auk d'r tuin nog niet gezien zeker *LOL* Die is niet zo supergroot en dan staan er ook nog 2 van die supergrote konijnenhokken in.
Ruimte die overblijft voor een zwembadje --> 2 bij 2 ofzo *LOL*
Ach, je kunt altijd nog een opblaasbadje vragen, het is behelpen natuurlijk *LOL*

Of misschien kun je je moeder vragen, of je een grote metamorfose mag voor het gala (kleurtje in je haar en totaal andere make up (verassing voor ..... *LOL* )) oke, niet dat het nodig is Schijnheilig , maar gewoon voor de leuk Lachen

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:02

ik heb de cd van within temptation al heel lang en ik heb er nog steeds veel plezier van Haha! dus hierbij een aanradertje Knipoog

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 23:13

eehm astrid, en roy, het moet wel een beetje binnen de perken blijven Haha! en kleedgeld heb ik al dus dat schiet niet op. Haha! haha maar we gaan wel nog een keertje shoppen hoor as!