Echt heel raar, ik droomde dat ik mee deed aan een wedstrijd, en daar moest je zonder zadel om wat pionnetjes heen lopen enzo, en ik was op een fjord.. een hele slome, en dat beest kwam voor geen meter vooruit
Ik stond daar maar en dat beest dat stapte heel langzaam, net alsof alles in SLOWMOTI0N ging.. Iedereen galoppeerde weg, en ik stond daar nog bij de Start
Frustrerend gevoel, maar oke.. ik liep terug naar stal, staan ineens een groep jongens en meisjes me op te wachten.
Ik had blijkbaar iets gedaan ofzo, (ik zou niet weten wat) maar ze waren heel boos op me.
Zegt zo'n meisje tegen me... "kelly ga maar alvast in coma liggen, dan hoeven wij niet zoveel moeite te doen"
En toen begonnen ze allemaal heel eng te lachen, dus ik uitleggen.. dat ik er nix mee te maken had enzo.. poeh poeh.. kon ik eidelijk weer weg.
Toen ik weer verder liep, naar de manege was ik in eens in een heel ander verhaal belandt.
Er was een paardenmarkt ofzo, het was heeel druk.
Ik zag nog wat vrienden van me staan kijken bij een box, met een fjord erin. Wel mooi beestje hoor, maat echt het tegenovergestelde van mijn paardje.
Ik zou dus ook noooit een fjord willen hebben, omdat het simpelweg mijn type paarden niet zijn.
Blijkt dat ik dat paard jhad gekocht, samen met me vader??
Eerst had ik een tevreden gevoel, en ik liep verder, zag ik een trailer staan, een soort vrachtwagentje, maar het dak was eraf.
Stond daar mijn paardje, helemaal bezweet en hinniken, en steigeren (wat ie nooit doen, maar oke)
Ze hadden ook 3 planken erover heen gelegd, omdat ze d88 dat dat het steigeren wel tegen zou houden.
Dus ik ren naar me vader, diie net de koop gesloten had..
en ik fluister hem in zn oor, ik wil Scrabble niet verkopen!!! ik wil het niet, helemaal huilend..
En die man helemaal boos, dat nu al de koop gesloten was en bla bla bla.
Dus ik werd vet boos, en begon te schreeuwen zo van : " OJA? IK HAAL NU
MIJNPAARD ERUIT, JE KAN DOEN WAT JE WIL, MAAR HIJ GAAT MET MIJ MEE HOOR JE ME?
Het was zo eng, zo realistisch.... gelukkig heb ik die trailer open gemaakt en me paardje eruit gehaald en toen ging die gezellig weer met mij mee naar huis
Moet er niet aan denken om hem te verkopen
Gelukkig dat ik het allemaal gedroomd had zeg