nog neit genoeg, maar hij mocht niet meer omdat hij anders misschien niet meer wakker werd.
hij zou een half uur tot een uur onder verdoving blijven, dat is dus 4 of 5 uur geworden
en misschien wel eeuwig, als ik neit de hele tijd bij hem was geweest...toen hij onder verdoving was hoorde je hem goed zuchten, maar soms viel het weg en bewoog ik een beetje met hem, toen hoorde ik het weer, dat is een aantal keer gebeurd. misschien dat hij geen adem haalde ofzo? toen werd hij na 1,5 een beetje wakker, ik hielp hem met opstaan zonder succes, toen sliep hij weer een uur of 2 met nog een poging opstaan, maar weer zonder succes, ik heb de hele tijd bij hem in het hok gelegen, 4 of 5 uur lang... toen nog een poging met opstaan ik hield hem stevig vast, anders viel hij weer om, en hij kon (moeilijk) blijven staan! heel gammel liep hij na eent ijd, en liggen deed pijn aan zn ballen. nu besef ik pas hoe het had kunnen gaan als ik er neit bij was, ik had hem niet kunnen helpen met opstaan en weer goed kunnen ademen...misschien was hij er nu niet meer geweest dan!?
gelukkig is dat niet gebeurd want ik heb al genoeg dieren verloren, maar Rambo is absoluut niet anders na de castratie geworden(alweer een jaar geleden) het blijft een echte stoere bok!
Groetjes Laura
het scheelde ook maar ZO weinig of hij was nu niet meer bij me...
Maar gelukkig is het met Rambo en met dribs goed afgelopen
?