Rambo bijna dood?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

Rambo bijna dood?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 15:41

Ik denk er net ff aan, toen ik hem liet castreren(Rambo is al 2x per ongeluk papa geworden) was hij niet goed onder verdoving te krijgen, hij bleef maar steigeren en heeft net zoveel spuiten gehad als een koe!
nog neit genoeg, maar hij mocht niet meer omdat hij anders misschien niet meer wakker werd.

hij zou een half uur tot een uur onder verdoving blijven, dat is dus 4 of 5 uur geworden Frusty en misschien wel eeuwig, als ik neit de hele tijd bij hem was geweest...toen hij onder verdoving was hoorde je hem goed zuchten, maar soms viel het weg en bewoog ik een beetje met hem, toen hoorde ik het weer, dat is een aantal keer gebeurd. misschien dat hij geen adem haalde ofzo? toen werd hij na 1,5 een beetje wakker, ik hielp hem met opstaan zonder succes, toen sliep hij weer een uur of 2 met nog een poging opstaan, maar weer zonder succes, ik heb de hele tijd bij hem in het hok gelegen, 4 of 5 uur lang...

toen nog een poging met opstaan ik hield hem stevig vast, anders viel hij weer om, en hij kon (moeilijk) blijven staan! heel gammel liep hij na eent ijd, en liggen deed pijn aan zn ballen. nu besef ik pas hoe het had kunnen gaan als ik er neit bij was, ik had hem niet kunnen helpen met opstaan en weer goed kunnen ademen...misschien was hij er nu niet meer geweest dan!?

gelukkig is dat niet gebeurd want ik heb al genoeg dieren verloren, maar Rambo is absoluut niet anders na de castratie geworden(alweer een jaar geleden) het blijft een echte stoere bok! Cool

Groetjes Laura

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 17:12

ik heb het zelfde gehad met dribbel Verdrietig het scheelde ook maar ZO weinig of hij was nu niet meer bij me...

Ze herrinerde hem nog als die gemene rotpony, dus gaven ze maar vast extra veel narcose }> voor het geval dat ie weer zou tegen werken. (hij moest 2 keer gecastreerd *klophengst* ) tegen werken deed ie idd niet meer, hij deed bijna nooit meer iets.... ARG wat haat ik mijn VA Extreme duivel

hij heeft echt ffies niet meer geademt, reageerde nergens meer op, Ze hebben tegenspul gegeven, Wat was ik bang Verdrietig

Lovers Maar gelukkig is het met Rambo en met dribs goed afgelopen Lovers

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 17:15

Nu weet ik zeker dat ik bij de castratie van Buddy wil zijn. Ik heb van wel meer mensen gehoord dat een castratie niet helemaal goed is gegaan, of na afloop niet helemaal lekker bleef zitten, dus ik zorg dat ik erbij ben, en ga om het uur checken of alles nog goed met mijn knolletje is Lovers

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 17:41

Jeetje wat eng.
mijn geitje is verleden jaar aangevallen door de ezel hengst en was in shock, liep ook erg wankel echt zielig was dat!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 17:55

oh wat zielig!

enneh XoNo, ik zou er als ik jou was erbij blijven totdat het uit is gewerkt, hij niet een uur zonder lucht, Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:53

Das ook een van de redenen dat ik niet wil/wou dat Dennis gecastreerd word. Dat was wel de planing en dan was hij nu zijn zakie kwijt geweest. Toen ik hem kocht was al een 'risico' minder dat hij gecastreerd zou worden maar nu hij goedgekeurd is hoeft het helemaal niet meer. Hij is levens lang goedgekeurd dus ik hoop dat hij levens lang niet gecastreerd hoeft te worden.

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 01:43

Uh, Rambo is een geit en als het een bok is, is het na jou verhaal in ieder geval geen meer ....

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 13:39

hoe noem je een gecastreerde bok dan? een ruin Knipoog ?