Ice age!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Ice age!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 22:12

Wie heeft deze film al gezien??? ik ga er morgen heen lijkt me echt lachen....!!! heb al wat voorstukjes gezien en dat werkte al erg op mijn lachspieren...

SuperPepeijn

Re: Ice age!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:54

Ja ik heb hem dinsdag gezien, hij is echt geweldig! Die rat/eekhoorn die als een soort rode draad door de hele film gaat is mijn favoriete figuurtje! Die heeft zo'n droge humor.

Sowieso vind ik de laatste tijd de kwaliteit van die computer-animatie films zo goed! Veel beter dan toen bijv nog met Toy Story, daar kon ik gewoon echt niet naar kijken...

Manuel.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:10

Ik heb een klein stukje uit de film hier op de computer, echt zo leuk!
Ik heb laatst ook Monsters Inc. en Shrek gezien. De manier waarop tekenfilms nu gemaakt worden is echt erg gaaf.

Ik zag laatst ook een stukje over vogeltjes op zo'n hoogspanningskabel, en dat er dan zo'n pino-achtige vogel aankomt! Echt zo ontzettend grappig! *LOL*

Ice age moet ik verder nog zien, ben heel benieuwd.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:38

Hoi!

Ik heb hem ook gezien.Hij is heel leuk en lief.Die eekhoorn is inderdaad geweldig,aan het eind helemaal Haha!
De mamoet is ook erg cool.
Kortom een leuke film voor jong en oud.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:41

Ik had kaartjes voor de Premiere maarja ik woon in Emmen,en het was in Amsterdam een dag later Lips are sealed

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:32

Ik wil de film ook zien!
Las laatst dat de eekhoorn eigenlijk maar een hele kleine rol zou hebben, maar dat iedereen hem zo leuk vond dat ie een behoorlijke rol heeft gekregen!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 22:36

Ik heb hem net gezien en was echt lief...die eekhorn komt idd maar een paar keer in voor en elke keer weer met een eikel hahaha...!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:08

Het begon met Monster inc. , daar wilde mijn zoon persé heen Scheve mond . Ik had het hem beloofd dat we erheen gingen en die was echt zo schattig Lachen , had ik niet verwacht. Bij Monster inc. lieten ze al steeds een voorstukje van Ice Age zien en daar wilde Tim (mijn zoon) natuurlijk ook heen Knipoog ! We zijn er in de paasvakantie heen geweest en ik vond hem echt geweldig Pling . Vooral die eekhoorn is echt leuk (al is het eind wel zielig }> , heeft ´ie duizenden jaren zo z´n best gedaan en dan dat *LOL* !)