Even een korte uitleg over mijn vraag

Veel mensen geloven in geesten, maar als mensen dan
geesten worden, waarom is er dan een hemel? En als
mensen naar de hemel gaan, waarom zijn sommige dan
geesten?
(snap je het nog?

Groetjes Sabine
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Ehm, moeilijke vraag. Misschien zijnn er mensen die absoluut niet dood willen of niet in de hemel geloven en daarom als geesten blijven ronddwalen op aarde. Maar misschien bestaat de hemel helemaal niet. We komen er vanzelf wel achter ( = als we dood zijn)
Marijkjuh schreef:Ehm, moeilijke vraag. Misschien zijnn er mensen die absoluut niet dood willen of niet in de hemel geloven en daarom als geesten blijven ronddwalen op aarde. Maar misschien bestaat de hemel helemaal niet. We komen er vanzelf wel achter ( = als we dood zijn)
Sabien_Horsi schreef:@ o0Bianca0o
Maar dan is het toch super-onvoorstelbaar-heel-erg DRUK hier op aarde? Je hebt nog al die levende, en dan ook nog de dode !
K1MmEl schreef:Sabien_Horsi schreef:@ o0Bianca0o
Maar dan is het toch super-onvoorstelbaar-heel-erg DRUK hier op aarde? Je hebt nog al die levende, en dan ook nog de dode !
als zij dat toch gelooft, dat mag toch... jij weet niet in hoevere geesten ruimte in nemen...
EvaloveSandy schreef:Ze verbied het haar toch ook niet om te geloven
Wat ik me net zat te bedenken: wie zegt dat de hemel niet op aarde is? Dat zou toch ook best kunnen?
Chantalll schreef:EvaloveSandy schreef:Ze verbied het haar toch ook niet om te geloven
Wat ik me net zat te bedenken: wie zegt dat de hemel niet op aarde is? Dat zou toch ook best kunnen?
Wat is het adres van die hemel dan ? Dan ga ik daar even langs om even een heel hartig woordje met haar/hem te spreken
EvaloveSandy schreef:Ja wat Chantalll zegt past wel in mijn straatje. Alleen of het waar is over dat mensen je niet willen laten gaan ben ik niet zo zeker over, want wie wil nou een dierbare verliezen? Dus of dat er mee te maken heeft? Ik weet het niet.