Stuntdag!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Stuntdag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 19:18

vandaag stuntdag gehad! en het was echt mega vet!! We hebben vol de muziek aan gehad in de school... de ramen trilden er bijna uit.. Tong uitsteken En toen kwam er een stripdanseres Verward wie dat bedacht heeft mag Joost weten (;)) maar ik vond dat ze het geld toch wel ergens anders in hadden mogen steken Lachen toen naar buiten geweest waar zo'n rodeo apparaat stond, wat me bijna mijn toekomstige kinderbijslag kostte Knipoog En later nog de stad ingeweest met zn allen! Echt een dag om nooit meer te vergeten!!! Morgen nog kroegentocht en dan zit het feesten er onderhand weer op met school en dan kan het persoonlijke feest beginnen Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:10

GRRRR ik ben jaloers,bij ons gaan ze niets doen Verdrietig Huilen

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:15

Wij hebben ook vrijdag stunt dag!!! lkkr niet naar school, tenmisnste wel naar school maar niet om daar te werken ofzo!!!! ben benieuwd wat ze dit jaar hebben!!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:30

Wat houd dat precies in dan? Voor de examen-leerlingen ofzo?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:48

Sundancer schreef:
GRRRR ik ben jaloers,bij ons gaan ze niets doen Verdrietig Huilen

nee bij ons ook al niet. omdat ze het vorig jaar teveel troep ervan hadden gemaakt Huilen maarja, dan verheugen we ons maar op het gala Party!! *zet haar feestmuts op*

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:57

nou jaaaa zeg belachelijk!! Hoe kunnen ze dat de leerlingen nou ontzeggen!! Jaren lang gezwoegd op die Kl*re school en dan niet mogen stunten!! Egt belachelijk!!
Onze stunt is vrijdag en thema is moulin rouge!! Morrege gaan we eerst met zijn allen de school saboteren zodat er geen les gegeven kan worden en daarna hebben we een standfeest!! Volgende dag dus stunt en daarna lekker naar de kroeg!!

Werd me vandaag nog gevraagd of ik kon werken. Nou ik zeg: denk het niet want dan benik waarschijnlijk hardstikke dronken!! Haha!

Sando

Re: Stuntdag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 17:38

Sypheron schreef:
En toen kwam er een stripdanseres Verward wie dat bedacht heeft mag Joost weten (;)) maar ik vond dat ze het geld toch wel ergens anders in hadden mogen steken Lachen

}> }> Nee,nee, niet zo schijnheilig gaan doen hoor !! Haha! Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 17:53

Bij mij op school was dat ook maar ja ik ben geen examenleerling (nog laaang niet). Ik vraag me alleen af wat zo'n stunt inhoudt en wat ze dan gaan doen (was 'r niet bij, was toen allang uit).
Nja iig veel plezier nog Lachen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 18:24

Wij hebben morgen examenstunt, kheb er wel zin in
We mogen helaas neit met water klooien Boos! Maar volgens mij gingen ze de zwakste schakel spelen
We hebben ook lache T-shirts, waar al een zooi van me vrienden op heeft geschreven Lachen
En er staat een "Slim Poppentje" op *LOL*
Kheb het shirt ff ingescant Party!!
Afbeelding
Is wel lache he Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:38

whahahaha wij hadden het vandaag van 1 afdeling de andere afdeling komt nog een keer als het goed is..
maar was een heel groot opblaasding met een bad eronder die hellemaal vol zat met poedermelk en daar moesten de leraren af opgemaakt en in een jurk whahaha was leuk met die lekkere leraren (3 ofzo)
mjummie en allemaal toeters en waren lui op een tractor!!!
en in de trappenhal werd allemaal meel naar beneden geflikkerd
zoooooo lache!!
Kuz angel

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:39

fiets...zou dat bij ons morgen ook zo zijn? Nja...bij ons mogen ze de hele dag wel muziek draaien enzo, brengt wat leven in de brouwerij. Ik heb een keer op een school gezeten waar ze van het balkon 2 volle blikken unox (dicht!) naar beneden hadden gegooid, er waren gelukkig geen gewonden gevallen. Ook werd er met meel gegooid en met kokendheet water gespoten (in zo'n supersocer geval). En sommigen liepen shampoo te strooien. Ik vond het niet zo'n geslaagde dag en ben nooooit meer geweest Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 09:33

Bij ons is de stunt vorig jaar op spectaculaire wijze in het water gevallen. Vervolgens hebben een aantal mensen uit onvrede een bommelding gedingesd. Vervolgens werd de hele school ontruimd. Erg jammer dat ík daar niet bij was, maar goed, ik was aan t uitslapen! Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 10:45

Gisteren kroegentocht gehad en het was megaheftig! We zijn naar de 'beste' kroegen in Venlo geweest en laten we zeggen dat geen tafel veilig was voor onze groep Haha! haha volgens mij hebben we wel op alle tafels die we tegenkwamen staan dansen Tong uitsteken. Ook nog happy hour gehad, wat eigenlijk ook wel moet met een kroegentocht he Knipoog

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:27

Sypheron ;
' toen naar buiten geweest waar zo'n rodeo apparaat stond, wat me bijna mijn toekomstige kinderbijslag kostte '

leuk he , syph Extreme duivel !

ik heb een paar jaar geleden ook op zo'n rodeogeval gezeten , en ik heb nog een paar dagen flink last er van gehad ! Verdrietig

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 15:46

wij hadden ook zo'n opblaasding met een bad eronder, heb me doodgelachen...(ben wel door 4 leraren opgepakt en er ook ingesmeten, maar who cares? En de vrijdag erop een heeeeeel groot feest, hadden we speciaal een gebouw voor afgehuurd, was heel tof! Tsjeetje, das alweer twee jaar geleden...wat ben ik oud... snik... en nog niet eens opgeschoten, want ik begin na de vakantie ook aan mijn (tweede) mbo opleiding...

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 17:33

bij ons moesten de leraren met een kabelbaan over de sloot *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:57

Sypheron schreef:
Gisteren kroegentocht gehad en het was megaheftig! We zijn naar de 'beste' kroegen in Venlo geweest en laten we zeggen dat geen tafel veilig was voor onze groep Haha! haha volgens mij hebben we wel op alle tafels die we tegenkwamen staan dansen Tong uitsteken. Ook nog happy hour gehad, wat eigenlijk ook wel moet met een kroegentocht he Knipoog

Hmmmzzzz daar hoor ik dus ALWEER niet bij hehe. Maar goed dat ik niet vaak in Venlo ben gnagna... dan zou ik verdacht veel met W. de lampen aan het bekijken zijn.... Schijnheilig