pff de warme avonden komen er aan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:05

Jaa pff in de zomervakantie... Ik vind de zomer wel fijn hoor maar idd is het 's avonds ongelooflijk moeilijk om in slaap te kunnen komen (vooral als er naast de caravan een disco is en als je even geen muziek hoort hoor je wel krekels Haha! ). Het is gewoon veel te warm dan, ook als je helemaal geen deken over je heen hebt ofzo...
Maar ja zou de zomer niet willen missen hoor en overdag is het altijd wel lekker, dat warme weer, toch? Beter dan de hele vakantie regen, dacht ik zo. Lachen

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:09

niet zo veel last van, k krijg in de zomer een airco in me kamer omdat zonder dat ding het in mijn kamer niet uit te houden is!!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:09

ik doe als het echt warm is gewoon en ventilator aan als ik ga slapen Lachen werkt prima

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:11

Lekker toch warme avonden???? Je hoeft toch niet te gaan slapen dan??? Je kan ook op een warme zomeravond met ondergaande zon hele andere dingen gaan doen............... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:22

Heerlijk de lange warme avonden, lekker op een terrasje, of op m'n balkon, met een biertje of een rose'tje!!! pff wat is het leven toch slecht!!!

Suzanne F. schreef:
Lekker toch warme avonden???? Je hoeft toch niet te gaan slapen dan??? Je kan ook op een warme zomeravond met ondergaande zon hele andere dingen gaan doen............... Schijnheilig

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:40

Ik ben het wel heel erg eens met Suzanne en Pipo, heerlijk die zomeravonden. Optimaal genieten. Lekker warm en lange dagen. Ik heb nl een hekel aan regen en kou. Haha!
Alleen als het benauwd is, vind ik het wat minder. Maar voor de rest......Joehoe het wordt zomer!!! }>

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:48

Ik sluit me helemaal aan bij de reacties hierboven Lachen ! Maar...ALS ik dan eindelijk mijn bedje inkruip, heb ik geen last van de warmte hoor: trek gewoon de stekker van de verwarming eruit (heb een waterbed) Haha! ! Heerlijk koel in de zomer en lekker warm in de winter....GAAAAAAP...heb ineens zo'n... Dromen Slapen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:29

Nou, ik vind het ook wel lekker hoor! Lachen Ik ga gewoon lekker buiten zitten, met wat te drinken...offeh...in de tuin ofzo...offeh...iets anders Schijnheilig