Wie heeft er ooit...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Wie heeft er ooit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 10:14

Het volgende uitgespookt, het is echt te gek voor woorden, dus vandaar dat ik het eventjes op bokt zet. Tong uitsteken

Als je 's ochtends vroeg op moet staan en met je suffe hoofd brood voor de paarden moet halen kun je er van op aan dat het natuurlijk mis gaat. Maar hóe, dat is natuurlijk nog een raadsel! Cool Op een suffe zaterdagochtend stap je uit je auto'tje bij de bakker, je loopt naar binnen, en krijgt 2 kratten brood toegewezen. Gezellig denk je. En dat denkt dat brood ook. Want op het moment dat je de bovenste krat op wil pakken schaaf je met je hand langs een scherp brood in de onderste. En pas als je beide kratten in je auto'tje hebt gedaan zie je dat het gewoon BLOED. Verward Nee, niet erg, maar dát had je niet gedacht, dat je van een brood kon gaan bloeden, en niet omdat je niet goed uitkeek met snijden, maar omdat de broodkorst scherp is. Ongelofelijk! Scheve mond

Maar als je dacht dat dit het hele verhaal al was, dan heb je het danig mis! Je stapt in je autotje, likt je hand schoon Vingers aflikken bij gebrek aan beter en als je thuis komt is het wondje al weer helemaal dicht, dus je schenkt er verder geen aandacht aan. Dan is het tijd om je paard te verzorgen. Eerst 3 boxen uitmesten, dan paard poetsen, longeren etc. Zo verstrijkt een hele dag, en als je dan 's avonds bij het eten met je wondje tegen je bord aan stoot prikt en steekt het als een gek. Huilen Ja hoor, die's leuk! Als je dan vervolgens merkt dat het droog is en je er een beetje zalf op doet merk je dat het dus écht heel erg pijnlijk is Extreme duivel . Naja! Van een stukje brood! Maar ja, het is echt zo, dus je plakt er een pleister op, met calendula (tegen ontstekingen), het wondje is inmiddels knalrood, je hele vinger is er gewoon af aan het rotten! Boos! En als je dan de volgende ochtend de pleister eraf rukt kom je tot een verschrikkelijke ontdekking: de pleister zit onder de pus. Misselijk Het wondje is inmiddels knalpaars en het doet natuurlijk nog steeds pijn. Maar echte bikkels huilen niet, dus je haalt weer een pleister met calendula, en ja hoor, binnen een paar uur weer onder de pus. Dat snap je niet, dus plak je er weer een pleister op. Vork Inmiddels is het wondje iets normaler van kleur, en ook de pus lijkt minder te worden.

En nee, ik banketstaaf echt niet uit mijn nek! Het doet nog steeds pijn, het is niet meer ontstoken, ook niet dik, beetje paarsig nog, maar verder niks. Echt zo'n heeft ik dat?-verhaal. Nu zit ik zonder pleister, het is nu ook écht dicht, maar ik stond echt heel raar te kijken. Het was behoorlijk ontstoken, binnen een paar uur! Echt ongelofelijk. Gelukkig was ik er zo snel bij met mijn calendula therapie, want het schijnt dat dit soort ontstekinkjes echt heel banketstaaf kunnen zijn... Frusty Ik hoop maar dat het nu goed is en dat het niet meer gaat ontsteken. Ik ga me iig niet meer openhalen aan een brood! Haha! Lips are sealed

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:19

*LOL*

Dit zijn nou DE verhalen voor een saaie maandagmorgen op het werk Haha!

Denk dat ik tussen de middag maar een lekker bord patat ga halen ofzo, laat m'n brood wel staan vandaag...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:29

Haha dat is wel heel apart! *LOL*

Weet je wat goed helpt, trekzalf!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:36

wat maak jij toch weer veel mee. Een klein sneetje dat zo gaat ontsteken. Wat een pech zeg. gelukkig gaat het nu weer wat beter.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:52

Wat een verhaal zeg! En dat van een stukje brood. Toch altijd voorichtig zijn met zulke wondjes en nu maar hopen dat het goed zit!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 17:04

Je zal dat stukje brood in je bek hebben gestopt...had je misschien wel een mondhoek wat ietsjes is opgeschoven Schijnheilig

En dat heb jij natuurlijk nog gewoon aan je paard gegeven...dat arme beest Haha!

Maargoed, weer een geweldig verhaal van Laui! Cool

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:35

ach xono dan zit er toch gewoon een beetje een ander smaakje + kleurtje aan het broodje? Is weer eens wat anders!! Haha!

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:45

toen ik begon met lezen dacht ik dat je geen kratten met brood maar messen mee had genomen(de afwas ofzo Verward ) dus ik lezen lezen lezen en wachte op dat moment waarop erdt verteld dat het messen waren...

bleken het toch broodkorsten te wezen Verward (het is dat jij het bent maar als een klasgenootje het had verteld had ik het niet geloofd en wondJE door brood Bloos )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 21:11

Hahaha, je ik geloof het zelf ook nog steeds niet!

Het is een wondje van 1 mm doorsnee, en het was eigenlijk alleen een ontvelling waar ik toevallig een adertje geraakt (het brood, ik niet) had, en dus had ik wel bijna helemaal een bloedvergiftiging! Boos! Maarreh: ik leef nog, vooral door mijn eigen nuchtere oplettendheid! Haha!

Maar hij is nog steeds paars, maar wel dicht, en schoon, dus ontsteken mag niet meer! Lips are sealed

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:26

hahahha wat een verhaal zeg, wie krijgt er nou een wondje door brood!!! Wat het heeeel oud brood ofzo, met een heeeele harde korst waar een puntje uitstak?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:32

Go Laui! Geweldig verhaal weer! Had ik net ff nodig! *LOL*

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:45

je moet ook niet van alles gaan smeren op een open wond, dat kan juist infecties veroorzaken!!! Bloos

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:57

Heike schreef:
wat maak jij toch weer veel mee. Een klein sneetje dat zo gaat ontsteken. Wat een pech zeg. gelukkig gaat het nu weer wat beter.

jah inderdaad!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:28

hihi, k vindt hem eigelijk wel grappig

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:29

hahaha aan een brood hahaha

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 09:27

ik had er niets opgesmeerd, tot het begon te ontsteken, toen heb ik er calendula op gesmeerd en was het binnen 24 uur over. Nog wel paars, maar niet meer echt ontstoken. Nu is het al weer helemaal over, dus alles is ok. Ik leef nog! Clown

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:46

pfiew, ze leeft nog... Haha!