Tv stuk!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Tv stuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 21:41

Ha bah, mijn tv is stuk, en dat op vrijdag, ER avond!!! Boos!
Ik heb wel al noodtroepen ingeschakeld die het voor me gaan opnemen, maar dan moet ik het ook daar gaan kijken natuurlijk, want video afspelen zal hij ook niet meer doen vrees ik.
En ik ben zo gewend om voor ik naar bed ga nog even een rondje te zappen, maar dat kan nu ook niet. Ik ben meteen helemaal uit mijn ritme. Maar goed dat het miet mijn comp. is die stuk is, want dan zou ik helemaal veel tijd overhouden Cool

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:46

Oooh wat erg voor je...!! Dat is echt balen, ik zou ook gek worden als ik geen tv kon kijken voor het slapen. Sterkte! Haha!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:48

Waar woon je in N-H? moet je hier komen kijken Tong uitsteken

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 21:53

Ik woon vlak naast Assendelft, dus wat dat betreft zou het kunnen Haha!
Ik zat me vanmiddag net te bedenken dat ik al zo lang niets meer voor mijn paardje gekocht heb en dat ik ook eigenlijk niets nodig heb en dat dat eigenlijk maar heel saai was.
Nu zal ik mijn geld aan een andere tv moeten spenderen ben ik bang, dus paard heeft voorlopig pech Scheve mond

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 04:03

Zonder tv kan ik makkelijk, ik heb regelmatig dat ik de tvgids niet eens uit de verpakking haal.
Zonder pc zou het een stuk moeilijker zijn, zo niet onmogelijk...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 07:22

IK heb lang geleden de TV gids al afgeschaft, omdat hij nooit uit de verpakking kwam. En inderdaad Marije, zonder PC (en helemaal zonder internetaansluiting) is het veel moeilijker. Hoewel ik nu toch nog wat meer tijd op stal ga doorbrengen.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 20-04-02 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 07:30

Volgens mij kan ik ook veel beter het abonnement opzeggen.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 08:41

Ik krijg mijn gids gratis, omdat hij bij de leesmap inzit, en zelf hebben ze natuurlijk een veeeeeel betere Verward Maar goed ik kan me de tijd niet meer herinneren dat ik hem open heb gedaan. Ik kijk alleen ER en Chigago Hope en ik weet hoe laat dat ongeveer begind, dan ga ik gewoon bkooken tot ik het intro hoor Haha!
Rondje zappen is puur voor de vaste tradities die niet onderbroken mogen worden ofzo. Gisteravond eindelijk een stuk in de hoefslag gelezen, over dar de prof sporters miet meer op de kamp t/m Z2 mogen starten, dat is nog al een besluit zeg!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:50

*Marije* schreef:
Zonder tv kan ik makkelijk, ik heb regelmatig dat ik de tvgids niet eens uit de verpakking haal.

HIer ben ik het echt honderd procent mee eens.. OP tv kijk ik alleen maar Friends. EN zaterdag ochtend loop ik een rondje te zappemn maar das alleen maar om zo veel mogelijk tijd over te hebben voordat ik naar mijn werk moet.. Daar zie ik altijd gigantisch tegen op dus gaat ik maar eerst heeeel lang nix doen..

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 19:23

*Marije* schreef:

Ikke ook ik kan tv best missen als er natuurlijk geen goeden tijden slechte tijden op kwam

Kytha

Re: Tv stuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 20:31

Jasmijn schreef:
Ha bah, mijn tv is stuk, en dat op vrijdag, ER avond!!! Boos!

Misschien domme vraag, maar wat is ER ?? (tja, ben blonT)

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 21:44

ER is een heel populaire ziekenhuis serie op de tv. Erg verslavend dus wil ik geen aflevering overslaan. Maar staat veilig op band, dus ik kan hem nog gaan kijken. (Mag wel opschieten, dat ze niet per ongeluk wat anders erover heen draaien)