snif.. daar gaat mijn broek ;(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

assie

snif.. daar gaat mijn broek ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 15:20

Snif! Huilen Ik heb een superleuke oude lekker-zittende broek. Maar nu kwam ik er laatst achter dat er een klein gaatje in zat (en nog wat versleten plekken, maar nog geen gaatjes). Ik dacht vanochtend, och die broek kan ik nog wel aan, ik ga toch alleen maar op de kinderboerderij werken.
Op de boerderij flink aan de slag gegaan, maar toen ik bukte om de voerbak van de grond te tillen hoorde ik ineens KRAK. Snif Verdrietig Die versleten plekjes waren ineens ook gaatjes. Nouja, gaatJE?? Gewoon een hele grote scheur.
En waar zat die scheur? Onder mijn kontzak *LOL* Dus iedereen kon mijn kont nét niet (of net wel, dat weet ik eigenlijk niet Verward ) zien *LOL* en ik ben te koppig om voor zoiets stoms naar huis te gaan, ik heb dus gewoon lekker de rest van de dag doorgewerkt. Alleen trok ik wel opvallend veel mijn trui over mijn kont heen *LOL* Schijnheilig

Maar nu ben ik wel dieptriest, want ik kan die broek nu weggooien Huilen . En ik ben er zo supererg aan gehecht. (Bijna net zo erg als aan Henkie, mijn oude toetsenbord...) Verdrietig

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:26

Ik ken het, vorig jaar ging mijn 10 jaar oude Levi's spijkerbroek echt kapot. Ik heb hem bewaard op zolder bij m'n ouders, ooit ga ik nog eens kijken of ik hem toch niet kan oplappen met een stukje stof. Zoiets zal toch ooit wel een keer mode worden? Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:26

hahaha ja dat had je kunnen verwachten dat dat een keer zou gebeuren Haha! haha je bent ook veel te koppig! Tong uitsteken Maar als je een nieuwe lekker zittende broek wil hebben moet je Cars kopen! Die zitten mij altijd als gegoten! Cool

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 15:29

Hee, marije! Goed idee!!! Ik ga er gewooon een leuk stukje stof over heen doen en ik weet ook al wat voor stof. Met carnval wat ik cowgirl, toen had ik koeienstof om de pijpen van de broek gedaan dat ga ik nu dus gewoon op die scheur+kontzak doen Haha!

Enne Roy.. doe eens wat meelevender, het is heel zielig voor Keesje hoor dat ie nu kapot is (ik heb de rare neiging om dingen die kapot zijn gegaan en waar ik aan gehecht ben, namen te geven *LOL* Verward )

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:01

oooo wdat heb ik ook eens gehafd, naja niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk..
Ik ging naar school en had een keitoffe broek aan!! Maar op weg zag ik een ahffie vast staan in het prikkeldraad.. Dus ik evend e held uit hangen, maar dan moets ik wel eerst even over een prikkeldraad hekje.. EN ja hoor.. Domme ik beland zelf ook in het prikkeldraad!! Broek naar de kl*te plus dat ik op zich best voor banketstaaf stond... Gelukkig maar dat ik lat nara school moest er er dus niemand langskwam.. De iegenaar van het haffie heeft me uiteindelijk gered!! Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:07

hihi, en niet alleen dingen die kapot zijn, want hoe heten je sloffen ook alweer???? Haha! en dat noemt zich dan mijn twinnie, ik hoop niet dat ik die eigenschappen ook heb Haha! maar ik vind het wel jammer dat ik er niet bij was, want ik had denk ik helemaal in een scheur *LOL* *LOL* *LOL* gelegen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:08

Ik heb sinds kort een wrangler gekocht (om mee te rijden) en die zitten als een tweede huidje Lachen Perfect! Cars zit mij ook prima, heb er momenteel één aan. Ik had eerst ook een lievelingsbroek, een Blue Jeans ofzo...helaas is die ook naar de filistijnen gegaan.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:12

XoNo schreef:
heb er momenteel één aan.

Lijkt me ook niet handig om er meerdere tegelijk aan te hebben Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 17:13

flubke schreef:
hihi, en niet alleen dingen die kapot zijn, want hoe heten je sloffen ook alweer???? Haha!

Ja, die heten Fluffy en Pluisje (beetje genoemd naar de driekoppige hond in Harry Potter, want dit zijn ook hondjes, nouja ik vind het meer wolven *LOL* ). Fluffy zit links en die is ook een beetje kapot, zijn snorhaar is kapot, dus ik geef kapotte dingen een naam Lachen

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 18:25

haha arme broek Haha! n vriendin van mij stapte n x op m'n pony en toen scheeeuuurrr hele kont van die broek ( Verward ) uitgescheurd Haha! en andere vriendin van mij had dat onder de gymles...oepsss Lips are sealed Frusty

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:01

diesel of gap starretjes, die zitten mij Prima! En assie, die broek moet je aantrekken als je uitgaat, dan weet je zeker dat je genoeg aandacht krijgt!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 20:24

Ik had het eens op mijn werk, ineens een scheur in mijn broek, achter de krat blijven hangen ofzo, geen idee. Mijn vriendin opeens: Joh Ilo, er zit een hele grote scheur in je broek!!!! *LOL*
Ik geloofde er geen zak van, was het dus echt zo. Ik dus midden in de winter mijn blouse om mijn middel geknoopt en verder gewerkt grijns. Iedereen: HEB JE HET ZOMER???? Verward
Ehhhh jaha.... Schijnheilig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 10:39

Prima; Ja, dat wilde ik eigenlijk gisteravond doen, heb het toch maar niet gedaan, want dan zou de aandacht niet naar het gesprek zijn gegaan Schijnheilig *LOL*

En Ilona; Op zo'n moment ben ik dus veels te koppig en eigenwijs(misschien wel lui) om er iets aan te gaan doen. Dan blijf ik gewoon verder lopen Lachen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:53

wat dat gesprek betreft.......vertel eens?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:59

*grijns* Dát ken ik Lachen ! Mijn moeder moet nog steeds bij absolute lievelings broeken, stukjes stof erachter naaien, ze vraagt al jaren of ik daar nu langzaam niet te oud voor ben *LOL* ! Zo heb ik een broek met baby-Mickey, baby-Minnie en baby-Goofy stof erachter en één met koetjes en kipjes. Ze zitten nog steeds heeerlijk Knipoog !

sunshine

Re: snif.. daar gaat mijn broek ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:23

assie schreef:
(Bijna net zo erg als aan Henkie, mijn oude toetsenbord...) Verdrietig

haha henkie ik ga mijn toetsenbord ook een naam geven Haha! Schijnheilig
Je kan hem altijd bewaren...heb ik ook met mijn oude FIJNE broek gedaan

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 09:27

Prima schreef:
wat dat gesprek betreft.......vertel eens?

dat wordt een keertje per pb, als ik terug ben uit Rome

En wat betreft sunshine, als je hem maar geen Henkie gaat noemen hoor Knipoog
Het toetsenbord dat ik nu heb heet trouwen Untrustful (ja, er staat Trust boven, maar ik ben nog steeds in een dip over Henkie, dus is ie lekker untrustful Tong uitsteken )

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 12:10

hihi zeg, twin, zouden die eigenschappen van jou erfelijk zijn? Haha! ik hoop het niet namelijk. *LOL*