de Kravitzbaby's (deel1)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 12:42

In maart zijn de Kravitz-baby's ter wereld gekomen: Stinky Chevy, Bloody Chews, Creepy Mistry, Freakin'Weirdo, Weakmiss, Compudorm, Pukin'Rage, Peein'Incompetent Prick (P.I.P.), Kravitz Incredible Kirll (K.I.K.), Neon Glow Worm. Stinke Chevy is vertrokken naar Apeldoorn, daarvan weet ik niet zo heel erg veel te vertellen. De anderen zijn de eerste paar maanden gewoon bij elkaar gebleven. Vooral P.I.P. en K.I.K. hebben nogal wat schade veroorzaakt. Ten eerste vertrokken ze al na 2 dagen om het riool open te gooien en tegelijkertijd de pompen omgekeerd aan te sluiten zodat het rioolwater in de huizen terug spoelde, met alle nare stinkende gevolgen van dien. Toen ik ze eindelijk weer gevonden had, en ze had vastgebonden aan een boom, toen begon het pas. P.I.P. zette een keel op waar je 'U' tegen zegt, en K.I.K. gilde moord en brand. Je raad het al: de hele buurt stond op zijn kop. Brandweer kwam langs, politie wilde me arresteren en het ambulance personeel werd uiteindelijk opgetrommeld om de verwondingen die Bloody Chews veroorzaakte te behandelen. Een ramp van internationale omvang dus. Bloody Chews kon ik nauwelijks meer in toom houden omdat hij nogal bloeddorstig was, en omdat hij, ookal was hij pas 2 dagen oud, al vlijmscherpe tanden had. Het was ook niet te doen omdat hij al een beetje de smaak te pakken had. Hij accepteerde mij als zijn moeder, dus mij beet hij niet, maar dat wilde nog niet zeggen dat ik hem in toom kon houden. P.I.P. en K.I.K. werden eindelijk moe en vielen vastgebonden en al in slaap. Die nacht werd duidelijk dat ik geen moment slaap meer zou krijgen. Creepy Mistry bleek namelijk een nogal nachtelijk wezen te zijn. Bij de geboorte vond ik hem al erg bleek, en het viel me op dat hij vals grijnsde. De nacht van de 2e op de 3e dag begon hij te spoken, hij liep rond, viel mensen aan, en hield bijna iedereen wakker. Bloody Chews werd door hem opgestookt om toch nog eens even te gaan bijten. Ook hen heb ik maar vastgebonden, want er was geen houden aan. Ik heb die nacht nog een paar uurtjes kunnen slapen, en dat was al een wonder op zich. De volgende dag stond ik vroeg op om mijn 9 overgebleven kinderen te voeden. Ik kookte pap voor ze en kwam tot de ontdekking dat Weakmiss nu ook bij het groepje hoorde. De pap was dan te heet en dan te koud, en alles was voor haar een aanleiding om te gaan huilen. Behalve dat kon ze nog geen druppeltje bloed zien, horen of ruiken. Ze bleek ook vreselijk slap aangelegd, ze had absoluut geen spieren gekregen. P.I.P. en K.I.K. werden ziender ogen sterker, en het leek erop dat ze niet lang meer vastgebonden zouden zitten. Ik begon haastig te denken aan andere oplossingen, ik zocht mijn hoofd af naar nieuwe plannen. Maar het gejengel van Weakmiss, het geschreeuw van Neon Glow Worm weerhielden mij daarvan. Ik kon niets anders doen dan ze een spuitje geven om ze rustig te houden. Worm was ondertussen van lichtrose, paars en groen uitgeslagen tot een fel knipperend neon lichtje. Hij was erg klein voor zijn leeftijd en het was moeilijk te zien of hij nou armen of benen had, of iets anders. Bovendien bleek Bloody Chews de pap niet te verdragen, dat hij hem niet lustte was mij al duidelijk geworden, maar nu begon hij vreselijk te kokhalzen, wat Pukin'Rage aanzette tot het werkelijke kotsen. Samen kotsten ze over Weakmiss heen die daardoor erbarmelijk ging janken. Ik besloot Pukin'Rage een pilletje te geven en een emmer waar hij in kon kotsen, maar er kwam geen einde aan. Hij kotste maar door, het hield niet op, en de emmers waren niet aan te slepen. Weakmiss had ik ondertussen iets te lang ondergedompeld gehouden in de vijver om haar schoon te krijgen, en nu was ze verdronken. Ik heb haar maar in de groenbak gegooid en was blij dat ik nu nog maar 8 kinderen had om me zorgen om te maken. Nadat de rust een beetje hersteld was ontdekte ik Compudorm die vandaag nog niet wakker was geworden. Ik wekte hem om hem zijn eten te geven, maar het enige wat hij uitkraamde was nogal onverstaanbare computertaal. Ik had ondertussen knallende koppijn gekregen en vroeg me af hoe ik dit ooit langer dan een dag of wat vol ging houden. Maar ik moest verder!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:45

Laui, hebben jouw ouders of leraren jou wel eens verteld dat je een heeeeeeele levendige fantasie hebt? *LOL*

*grijnzzzz*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:49

inderdaad hahaha *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 12:54

neuh, je meent het... Hahahaaa... Ze worden er hier helemaal niet goed van. Heb je haar weer! Naja, ik vind het gewoon leuk om een beetje allerlei dingen te bedenken, maar het is wel zo dat ik af en toe niet helemaal (om niet te zeggen helemaal niet) met 2 voetjes op de grond sta. Ben echt zo'n flierefluiter. Maarja, als ge maar leut het!