Ik kom ook absoluut niet meer aan werken toe.... ik hou maar stug vol dat ik werk, maar ondertussen bok en bok en bok ik maar...
Is hier een praatgroep voor?
Vippie
Geplaatst: 16-04-02 15:11
Ik meld me ook aan voor de praatgroep. Eerst bokken dan werken is mijn motto tot grote ergernis van mijn collegaatjes.
Viv
Apple
Geplaatst: 16-04-02 15:30
Kan ik ook nog lid worden van die praatgroep?
Kitty
Geplaatst: 16-04-02 15:34
En daar betrapte ik mezelf ook al op. Ik zei nog tegen mezelf dat ik vanmiddag niet mag internetten. Tja, wat doe ik hier nu dan op dit tijdstip?
En het vervelende is, dat het via de ISDN is... dus lekkere telefoonrekening straks.
Ik weet van niets
UrbanL
Geplaatst: 16-04-02 16:00
ik heb maanden hier isdn gehad sinds kort adsl en ook thuis .
Nu staat het echt de hele dag aan *zucht*. Ga een cursus zoeken HOE MOTIVEER IK MEZELF OM NIET TE BOKKEN hihihihihihi
Allemaal Bart en Heike der schuld *zucht* .
SuperSmurf
Geplaatst: 16-04-02 21:41
Vreeeselijk he? Misschien moeten ze maar pleisters uit vinden net als die nicotine dingen.. Misschien is dat wel een oplossing!!
pniekepnak
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 17:41
heb alweer zowat de hele dag gebokt. Kan er niet een speciaal forum voor bokt verslaafden komen? Wacht, ik ga een poll maken. zie: wie wil er een speciaal bokt verslaafden forum???
xxx
Chica
Geplaatst: 17-04-02 17:49
Nou, zolang ben ik hier nog niet eens, maar je wil echt niet weten hoelang ik per dag op bokt zit.... En dan reageer ik niet eens veel.... nee alles willen weten, ik ben zo vreselijk nieuwsgierig!!
ok, ik moet het nu echt toegeven aan mezelf ik heb hulp nodig!!!!
Anonieme Bokkers, help!!!!
Wat is de eerste stap om af te kikken???
Missy
Geplaatst: 17-04-02 18:37
Er is echt een praatgroep nodig voor de verslaafden zie ik wel Ik ben net zo verslaafd, steeds dan neem ik me voor niet te bokken want ik MOET een verslag afmaken. Maar vaak komt het erop neer dat ik de hele tijd zit te bokken en in 10 minuten me verslag afklieder
Ook als ik niet veel meer te doen heb op bokt(meeste berichten al gelezen, alle foto's gezien, geen reacties meer te plaatsen en er zijn niet veel mensen online) dan denk ik van "ik sluit bokt wel af, das wat beter voor de pc maar 2 minuten later staat bokt alweer aan, zelfs als er niets is veranderd(geen nieuwe berichten ofzo)