pim fortuyn en ad melkert...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

pim fortuyn en ad melkert...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 22:52

Vroeg me af wat jullie van deze twee vonden? ik zag het debat tussen deze twee en moet zeggen dat ik me de heel tijd groen en geel geergerd heb aan beide!!
Melkert omdat ie steeds van alles roept en vind dat iedereen maar met feiten moet komen.. NIemand uit laten praten maar constant bleren: "kom eens met feiten, onderbouw het eens" Houd ff een tijdje je tetter zeg!! Ondertussen loopt ie Fortuyn op alles af te kraken waar ie mee komt (kan niet zeggen dat dat verkeerd is..)
En Fortuyn omdat het gewoon een arrogante z*k is die roept dat hij in zijn eentje alles waar kan maken wat niemand lukt.. DOor simpelweg de geldkraan dicht te draaien.. Goede argumenten gefet hij niet, alleen dat iedereen het oh zo slecht heeft gedaan en dat hij zich verplicht voelt het even op te lossen, zich niet realiserend dat het problemen zijn die zich niet even op laten lossen..

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 09:31

die melkerd ben ik nog niet tegen gekomen maar Fortyn is echt lastig kijk maar eens in de mesthoop: ik ben een eikel en jullie , wat vinden jullie van de modies? Nounounou? Wij houden van harde regels, Mijn pink is uit het gips of zoiets, ik vind hem zo irri

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:28

HAHAHAHAHA
Pouskintje; ze heeft het over de echte Melkert en Fortuyn (weetjewel, in de politiek) niet over bokkers !

hahaha dat is echt een mooie grap Haha! Haha! Haha! Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:30

oei, oei, oei!!!! Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 12:55

Arghh, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die Fortuyn!!! Die vent moet echt niet winnen!!! Met zn dienstplicht Boos! Ik ga dus echt NIET in dienstplicht!!!
Van mij part mag hij oprotten!!!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 13:14

aaaaaaaaaaah wat hoor ik nou, dienstplicht??????

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 15:40

whahha moet meiden dan ook in het leger tja ......... als er leuke jongens zijn....... Haha! maar las wj dat niet hoeven zijn alle jiongens weg Huilen Ik had het ook gezien, maar vond er geen hol aan niet echt boeind (tje me ma moest het zien Knipoog ) maar die ad is een arrogante eikel en pimmie is dom tja wat hebben we voor een keus Verward

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 15:46

jep ook zoiets.. Hij wil lucht en land macht afschaffen, zodat wij allemaal maar weer even kunnen gaan vechten in ANDERE landen, bij een stelletje idioten die er zelf zo;n puinzooi van maken.. Ik vind het ronduit belachelijk!! Ik ga niet knokken voor iets wat de schuld is van de mens.. Vele onschuldigen worden er de dupe van en daar wil ik me niet vuil aan maken.. Hij gaat zelf maar lekker.. Kan ie iedereen om ver banketstaaf met zijn arrogante praatjes!!

en pouskintje.. ik snapte der idd al geen bal van.. Maar tsja.. het gaat idd niet over bokkers maar over de mensen irl Haha!

En de rest? Hebben jullie allemaal geen mening?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 15:50

1 van hen moet toch premie worden Verward nou lekkere keus ik ga dus echt niet in het leger hor, dan ga ik wel op jan pieterbalkende ezel stemmen wie stemt er mee?
whahahahaahha Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 16:15

whahaha IKKE!! Maar is dat zo? Dat een van hen premier moet worden? kep totala geen verstand van politiek, maar ben het druk aan het leren,.. Maar is het niet zo dat ook iemand van GL of de SP prmier kan worden pf zow? Ik weet het niet hoor.. maar twee kandidaten zijn er tog niet?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 16:43

Pim wil de land en lucht macht niet afschaffen! Hij wil er 1 leger van maken waar dus de land, lucht en marine in zit.

Ons land komt heus niet zonder leger hoor. En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.
Nee hoor helemaal geen slecht idee.

Nu hebben jullie het wel over P.Fortuin maar wat vinden jullie dan van dat het aparte onderwijs(islamitisch etc) afgeschaft moet worden.
Is in weze toch ook discriminatie of niet(ik vind van niet) en dit idee komt niet eens van Pim Fortuin.

Pim wil ook niet de geld kraan dichtdraaien, maar alles moet anders worden georganiseerd.
Dokters die alleen maar lopen te vergaderen moeten weer aan het werk. Logisch toch.
Waarom kent Belgie geen wachtlijsten voor operaties en wij wel? Simpel omdat het daar beter geregeld is, die belgen lachen zich rot om onze medisch beheer.

Ik zeg niet dat ik op P.F. ga stemmen maar met een hoop dingen heeft hij wel gelijk.(in mijn ogen dan)

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 19:05

islamitisch onderwijs moest afgeschaft worden want op sommige scholen zetten de leraren de kinderen aan tot de jihad (heilige oorlog). zoiets dan die leer daarom zei hij dat volgens mij, tja als dat echt zo is mag het van mij wel weg ik heb geen zin in aan slagen, ja sorry hor maar daar ben ik wel bang voor maar zo erg isut nog lang niet dus voor lopig kan het wel blijven
christenlijk scholen moesten d8 ik ook weg maar er is bijna geen verschil tussen en christenlijke school en een gewonen ik zit op een scristenlijke school daar merk je gelukkig geen ene hol van Haha!
maar ik heb liever pim als die ander das zon houten klaas maar aan de andere kant vind ik het wel een gevaarlijk mannetje
maar wat is nou zijn opinie over asielzoekers?

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 19:08

fred lover schreef:
en pouskintje.. ik snapte der idd al geen bal van.. Maar tsja.. het gaat idd niet over bokkers maar over de mensen irl Haha!

ik woon in be en dus is fortyn en die anderen niet bekend bij mij toch en die van in be ook niet hoor Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:56

Cowgirl schreef:
Ons land komt heus niet zonder leger hoor. En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.

Jij bent zeker de leeftijd voor de dienstplicht al ver gepasseerd? Jij kunt makkelijk praten, als ik 18 word, zou ik mooi de dienstplicht inmoeten, en ik ben verre van baldadig. Die Pim heeft ook makkelijk praten, die hoeft ook de dienstplicht niet meer in. Belachelijk plan.

Buitenzorg

Re: pim fortuyn en ad melkert...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 23:13

fred lover schreef:
Melkert omdat ie steeds van alles roept en vind dat iedereen maar met feiten moet komen.. NIemand uit laten praten maar constant bleren: "kom eens met feiten, onderbouw het eens" Houd ff een tijdje je tetter zeg!! Ondertussen loopt ie Fortuyn op alles af te kraken waar ie mee komt (kan niet zeggen dat dat verkeerd is..).

Ha ha, Melkert wordt steeds zieliger! Ik heb het niet gezien, jammer, maar Melkert is zeker vergeten dat Pim Fortuyn jaren een vaste adviseur van de PvdA is geweest???????

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 13:39

XoNo"]
[quote="Cowgirl schreef:

Jij bent zeker de leeftijd voor de dienstplicht al ver gepasseerd? Jij kunt makkelijk praten, als ik 18 word, zou ik mooi de dienstplicht inmoeten, en ik ben verre van baldadig. Die Pim heeft ook makkelijk praten, die hoeft ook de dienstplicht niet meer in. Belachelijk plan.
[/quote]

Ben ik helemaal met je eens!! Ik had idd al in haar profiel gekeken en zag dat ze idd die leeftid was gepasseerd.. Dan vind ik dat je geen recht van spreken hebt, omdat het jou toch niet betreft.. Lekker makkelijk dan..
En baldadige jongeren?? Het betreft echt niet alleen baldadige jongeren.. Ook jongeren als Xono en ikzelf.. Dat is dus wel een heeele riskante uitspraak die je dara doet.. Volledig onterecht ook..
Ik zou zeggen: als je er zo voor bent, kom dan zelf ook maar even helpen zodra Pim aan de macht is en de dienstplicht ingevoerd is!!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:42

Citaat:
En wat is er mis mee als de dienstplicht weer ingevoerd wordt? Misschien worden die baldadige jongeren weer eens op de plaats gewezen.

Nou wat denk je dat wij er op tegen hebben? Ik heb ook niet bepaald zin om mijn opleiding waar ik volgend jaar weer mee begin voor onbepaalde tijd op te zeggen omdat meneer Fortuyn op het idee is gekomen dat er weer een dienstplicht moet komen, voor jongens en meisjes! En ik kan me heel goed voorstellen dat iedereen van mijn leeftijd dat idee heeft, of je nou een jongen of meisje bent!

Er zijn wat mij betreft genoeg mensen die graag het leger in willen, en als ze vinden dat dat niet zo is, moeten ze maar zoals iedere andere branche gewoon hun best doen om mensen zover te krijgen dat ze het leger in willen, niet jongeren die eigenlijk nog te jong zijn om voor hun eigen mening uit te kunnen komen, omdat er namelijk nauwelijks naar geluisterd word, dwingen om die beroepsbranche in te gaan!

En dat is mijn mening, ben ik nu baldadig omdat ik dat vind?

xxx Pneekz Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door pniekepnak op 15-04-02 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 13:43

Cowgirl schreef:

Pim wil ook niet de geld kraan dichtdraaien, maar alles moet anders worden georganiseerd.
Dokters die alleen maar lopen te vergaderen moeten weer aan het werk. Logisch toch.

Ik zeg niet dat ik op P.F. ga stemmen maar met een hoop dingen heeft hij wel gelijk.(in mijn ogen dan)

Hij wil idd niet de geldkraan dichtdraaien, maar wel doorblijven gaan met heztelfde budget.. Gevolg: rekeningen hoger en de particulier kan gaan betalen.. Maar zijn stelling: zorg moet beter worden georganisseerd is een perfecte stelling. Ben ik het ook volledig mee eens.. Maar of het alternatief nu zo goed is?

EN dat laatste wat je zegt.. Dat is nu juist het probleem met P.F. Hij zegt de juiste dingen, maar komt niet altijd met juiste alternatieven. EN hij heeft te veel dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben..

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:43

jaja de zoveelste PF discussie hier. Desiree waar blijf je? Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:45

sorry Kayla, zat effe te slapen, grinnik. Heb een stukje van dat debat gezien ja. Melkert was behoorlijk aanmatigend en onsympathiek tegen Fortuyn, en dat komt NOOIT goed over. Er is dus een onderzoek gedaan, wie een goede opvolger van Kok zou zijn, en Melkert is er dus heel slecht uit gekomen, nog slechter dan Fortuyn, grinnik.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 19:25

kayla schreef:
jaja de zoveelste PF discussie hier. Desiree waar blijf je? Haha!

hey leef je ook nog? Lang niet gezien! Haha!

Maar iig, gaat dit topic niet alleen over P.F. Tenminste het was niet de bedoeling.. Het ging over beide.. En ik vin het wel interessant.. EN ook wel leuk om te weten hoe iedereen er over denkt.
En wat ik helemaal typisch vin.. Mijnheer Fortyun heeft vrij veel stemmen tot nu toe, maar wel frapant is dat iedereen die er voor uit komt, niet voor deze meneer stemt.. Vraag ik me tog af waar die stemmen dan allemaal vandaan komen..

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:45

Nou, ik vind allebei die lui echt helemaal niks Misselijk Misselijk
Fortuyn gaat het toch niet redden. Moet je zien hoeveel zetels hij verliest. Eerst had hij er iets van 26 en laatst zagik iets van 16 dus das heel mooi. Nou die Melkert l*lt ook maar een eind in de wind en en met alle winden mee!

Geef mij maar groenlinks!

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 23:49

dex schreef:
...
Fortuyn gaat het toch niet redden. Moet je zien hoeveel zetels hij verliest. Eerst had hij er iets van 26 en laatst zagik iets van 16 dus das heel mooi. Nou die Melkert l*lt ook maar een eind in de wind en en met alle winden mee! ...

Dit vat ik even niet. Fortuyn heeft nog nooit ook maar één zetel gehad en kan dus ook geen zetels verliezen. 16 zetels zou (voor hem) inderdaad mooi zijn Knipoog , en, wat je er ook van vindt, een prestatie van formaat.

Waarom zou trouwens de vader van ene Paul R toch niet op zijn eigen zoon stemmen ?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:55

mag ik vragen waar jullie op willen stemmen? (tenminste, degenen die 18 zijn? Ik word vlak ervoor 18, dus ik mag stemmen, maar ik weet dus echt niet waarop.... IIG GEEN PIM!

XX pneekz Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:06

Die pim die spoort echt niet!!! hij wil iedere in een diensplicht, hij wil lucht en landmacht afschaffen ( misschien hebben we dat inderdaad niet nodig qua veiligheid, maar wat dacht je van werkverschaffing, al die mensen die daar nu werken)
En hij wil alleen nog vluchtelingen uit de omringende landen opvangen?????
Duitsland enzo???? dat vraag ik me dan af

Maar melkert gaat het ook zeker niet worden

fred lover schreef:
jep ook zoiets.. Hij wil lucht en land macht afschaffen, zodat wij allemaal maar weer even kunnen gaan vechten in ANDERE landen, bij een stelletje idioten die er zelf zo;n puinzooi van maken.. Ik vind het ronduit belachelijk!! Ik ga niet knokken voor iets wat de schuld is van de mens.. Vele onschuldigen worden er de dupe van en daar wil ik me niet vuil aan maken.. Hij gaat zelf maar lekker.. Kan ie iedereen om ver banketstaaf met zijn arrogante praatjes!!

En de rest? Hebben jullie allemaal geen mening?