oude houseliedjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

oude houseliedjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 08:00

mijn zus is ff aan het downloaden geslagen om even wat oude houseliedjes te downloaden die zij zoch nog kan herinneren... echt zo leuk!! CHARLY LOWNOISE &MENTAL THEO zijn echt zo gaaf!!! ik kan me gewoon nog zo goed herinneren dat mijn zus en ik daarop in haar kamer stonden te dansen toen we nog heel klein waren.. ja mijn zus mijn leeftijd en ik 4 ofzo!! echt zo leuk om zowiets dan terug te horen.. ik heb die liedjes nu de hele dag opstaan.. Haha! lalalalala

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:09

toen was ik 7....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:28

het is niet alleen van toen maar Charley Lownoise en Mental Theo zijn nog steeds bezig aan het muziekcarriere te werken. Pas geleden is Wonderfull days 2001 uitgebracht en op The Infernoparty zal Mental Theo ook draaien. Bovendien staat Charley Lownoise vaak hier in de E-dry te draaien. Cool

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:21

Charlie Lownoise is toch ook veel met techno bezig in Duitsland Verward

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 13:36

Ja man gaaf!!!
DJ Paul Elstak: Rainbow in the sky. 2 brothers on the 4 th floor met Dreams en Never Alone. Twenty 4 seven, Dune en Nakatomi- Children of the night. La bouche................gewoon fantastisch!!!

Toen was ik 13.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:02

Suzanne F. schreef:
Ja man gaaf!!!
DJ Paul Elstak: Rainbow in the sky. 2 brothers on the 4 th floor met Dreams en Never Alone. Twenty 4 seven, Dune en Nakatomi- Children of the night. La bouche................gewoon fantastisch!!!

Toen was ik 13.

Hahaha, ja idd, Paul Elstak (draait ook nog steeds,btw) *LOL* *LOL* . Ik was ook ongeveer net zo oud als jou. Ik heb er zelfs nog een stel op cd van Elstak, 2 brothers en de andere die jij noemt.

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:21

Elstak? Life is like a dance, Love u more, don't leave me alone.

Bedankt! Ik ga m'n single collectie weer eens opzoeken! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:52

hahaha,dat is echt grappig he!
dat heb ik ook wel es
en dan denk ik wel es van; wat zijn het eiglijk goeie liedjes, jammer dat ze al zo oud zijn!
vroeger stond ik er gewoon op te springen, maar nu....Haha!
mijn NUMMER 1 UIT DE JAREN VROEGER(;)): Kriss Kross- jUmP jUmP Haha!:D dies echt super cool Lachen

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 20:12

ja ik weet nie meer ocues hoe oud ik nou was maar in ieder geval wel klein.. echt zo grappig Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 20:32

ja en die mark oh of zo met een nummer dat heet tears ????
ik weet het niet meer hoor, maar 'vroeger'was het echt een mega goed nummer
en er was nog een nummer waar een meisje in voor kwam met zo'n s van supergirl ofzo, dat werd echt een trend
maar ja ik weet niet meer hoe het allemaal heet
hahaha net alsof het al eeuwen geleden is
groetjes

Felice

Re: oude houseliedjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:19

Ik heb Stars en Fancy World van Charly Lownoise & Mental Theo in mijn MP3 lijst staan. Ze zijn idd nog steeds erg goed maar wel oud zeg Bloos

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:44

hee gaaf jeugd sentiement Haha! ooh ja ik herinner me het nog als de dag van gisteren dat ik op dat soort muziek helemaal uit me dak ging
hihi tja oude muts al Sigaar

ooh waar is de tijd gebleven !

pong pong
en de stuk gedanste schoentjes
the biet the flow the biet the flow
lets go!!
hihih sorry liet me ff mee slepen door die goeie oude tijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 23:06

Neee dat nummer van n-trance Set you free dies gaaaaaf Cool En die trancemix van children is ook om te zoenen Kwijl

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 23:10

Dominator

en alle remixes hiervan, ook wel de plaat die Gabber het licht liet zien.

James Brown (is dead & is Still Alive), The house of God etc etc.

Woei, dat waren nog eens tijden Haha!

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 23:14

STEN schreef:
Dominator

en alle remixes hiervan, ook wel de plaat die Gabber het licht liet zien.

James Brown (is dead & is Still Alive), The house of God etc etc.

Woei, dat waren nog eens tijden Haha!

jep ik ben het volledig met je eens.

en ik zie dat we allebij uit DE gabber stad komen van het land !! hihi

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 07:33

Ja, als we toch zover terug gaan in de tijd, dan zal ik ook nog maar wat titels in de strijd gooien! }>

Energyflash - Joey Beltram, Pull over - Speedy J, The First Rebirth - Jones&Stephenson...

Ja, dat waren lekkere tijden! Vooral rond '93 met parkzicht en de energiehal! Zelfs de Thunderdome feesten waren toen nog goed, tot de commercie toesloeg Boos! Laatste goeie feesten waar ik ben geweest waren toch wel Thunderdome Hengelo en de Megarave '98 daarna... Ja, mis die tijd wel!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:36

Dat waren nog eens tijden ja............inderdaad N-trance-Set you free.
En Stars ja van Charlie Lownoise and Mental theo...........
And if you see the stars tonight
then tell me what they say
and let me now how pride they are
and i will always pray
that one day you'll come back to me
and tell me from above
my angel from the universe
the one i'll always love.........

Jaja uit mijn hoofd he???? Haha!
Ik ken ze nog bijna allemaal.

Kan iemand mij misschien wat sturen als ze die nog hebben?? Effe kopieeren ofzo. Nu nog spijt dat ik ze vroeger niet gekocht heb. Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:43

Mike schreef:
The First Rebirth - Jones&Stephenson...

Ik weet niet of het ongeveer dezelfde is maar Cosmic Gate - The first rebirth is misschien wel een gecoverde versie ervan Verward Ik vind em in ieder geval erg goed! Daarnaast heeft Dune ook weer nieuwe platen zoals Hardcore Vibes en Million Miles (away from home). Het is wel weer stoer om af en toe de 'oude tijden' weer boven te halen ja en ze draaien hier in de café's en in de time-out ook geregeld van die oude nummers er tussendoor. Is wel stoer want je ziet iedereen dan denken: "Goh dat nummer ken ik....OH ja dat is die en die" Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:57

Hahaha zooo gaaf, ben er de laatste tijd ook wat van aan het downloaden.
James Brown is dead heb ik nog op single, toevallig van de week nog een keer op gezet Bloos Maar daarna verdwijnt ie ook weer voor een lange tijd in de kast Knipoog

Ook het 'begin' van de dance nummers zijn geinig trouwens:
* Magic Affair - Omen III
* MC Sar & The Real McCoy - Another night
* Jam & Spoon - Right in the night
* DJ Bobo - Let the dream come true
* E-type - This is the way
* JX - You belong to me
* Kim Sanders - Ride
* Maxx - No more

En zo kan ik nog wel ff door gaan Haha!
Allemaal '94-'95 gok ik.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:14

Onze ceedeestandaard staat vol met MTV-ceedees van 1993 tot en met 2001. Luister er af en toe nog wel eens naar.

En dan lekker meezingen...

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:48

Sypheron schreef:
Ik weet niet of het ongeveer dezelfde is maar Cosmic Gate - The first rebirth is misschien wel een gecoverde versie ervan Verward Ik vind em in ieder geval erg goed! Daarnaast heeft Dune ook weer nieuwe platen zoals Hardcore Vibes en Million Miles (away from home). Het is wel weer stoer om af en toe de 'oude tijden' weer boven te halen ja en ze draaien hier in de café's en in de time-out ook geregeld van die oude nummers er tussendoor. Is wel stoer want je ziet iedereen dan denken: "Goh dat nummer ken ik....OH ja dat is die en die" Haha!

Geen idee, volgens mij is het geen cover. Dat nummer van Jones & Stephenson is van rond '93. Het is een instrumentaal nummer met heerlijke bassloopjes en spacey geluiden. Echt een nummer dat je feest kon maken! Het was ook m'n eerste echte hardcore nummer en als ik het hoorde op een feest, dan kon m'n avond niet meer stuk. Later hebben ze ook nog The 2nd, The 3rd en The 4th (final) rebirth gemaakt, maar geen van allen kon de eerste overtreffen.

Ze zitten op het Bonzai label, zoals nog meer goede artiesten. Bonzai is toch wel een van m'n favoriete labels. Mensen zoals Yves Deruyter maakte ook heerlijke muziek! Bij mij werd hij bekend met z'n nummer 'Ravecity' maar ik denk dat de meeste hem zullen kennen uit de top-40 met zijn nummer 'Meet her at the loveparade'

Charly Lownoise en Metal Theo ken ik wat dat betreft ook nog op een heel andere manier. Voor hun happy hardcore tijd maakte deze twee gozers nog wel andere hardcore om van te smullen. Tja, je moet er wel een liefhebber van zijn natuurlijk, van de heerlijke herrie, maar ik denk dat de meeste Oldschool Hardcore wel kennen, die CD... Maar ik heb alles van ze! Elke singel die ze uitbrachten heb ik in die tijd wel gekocht, net als de albums. Mijn favoriet was toch wel Wonderfull days en Together in Wonderland... Vooral die laatste heb ik grijs gedraait en gebruik ik nog wel eens als achtergrond muziek op een van m'n sites Lachen

Dune vind ik ook heerlijk om naar te luisteren, al zijn de nummers die ze kortgeleden hebben uitgebracht wel minder. Gewoonweg omdat ze een hele andere samenstelling hebben tegenwoordig. Een van m'n favoriete nummers van hun is toch wel 'Who wants to live forever'. Het heeft weinig met house van doen, maar het is gewoon een goeie cover van het nummer van Queen...

Oh er is zo gigantisch veel wat ik over die tijd kwijtkan! Heerlijk! Was ik maar weer 16 Haha! Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 10:52

Mike schreef:
Mensen zoals Yves Deruyter maakte ook heerlijke muziek! Bij mij werd hij bekend met z'n nummer 'Ravecity' maar ik denk dat de meeste hem zullen kennen uit de top-40 met zijn nummer 'Meet her at the loveparade'

Charly Lownoise en Metal Theo ken ik wat dat betreft ook nog op een heel andere manier. Voor hun happy hardcore tijd maakte deze twee gozers nog wel andere hardcore om van te smullen. Tja, je moet er wel een liefhebber van zijn natuurlijk, van de heerlijke herrie, maar ik denk dat de meeste Oldschool Hardcore wel kennen, die CD... Maar ik heb alles van ze! Elke singel die ze uitbrachten heb ik in die tijd wel gekocht, net als de albums. Mijn favoriet was toch wel Wonderfull days en Together in Wonderland... Vooral die laatste heb ik grijs gedraait en gebruik ik nog wel eens als achtergrond muziek op een van m'n sites Lachen

Yves de Ruyter en Mental Theo zullen ook van de partij zijn op The Inferno. Een trance feest in de time-out op 8 mei. Boktmeeting? Haha! http://www.the-inferno.nl

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:37

Jaaah, dat leidje van Mark ' Oh heet Tears don't lie en daar was ik dus ook helemaal leip van. Ik ben pas begonnen om alle cassettebandjes die ik heb, de leuke nummers ervan op te zoeken op Kazaa en op cd te zetten. Veel betere kwaliteit dan die stomme cassettes. Haha! En die liedjes blijven gewoon gaaf, de goeie ouwe tijd grijns.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:55

hahaha we klinken wel bejaard zeg
trouwens die mark oh vond ik toen echt een mega lekker ding Haha! Haha!
hoe zullen ze er nu uitzien eigenlijk?
ik weet nog wel die hele strijd toen met dj paul elstak, rotterdam - amsterdam
en die t'shirtjes met hem daar stond toch iets van wanna play? op met zo'n beertje
goh ik moet nu terug denken aan mijn 'gabbertijd'

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 18:43

van charly lownoise en mental theo vind ik your smile het gaafst.. daar heb ik de leukste herinneringen aan..

en dus van tokyo ghetto pussy.. I'll kiss your lips..
stukje:
I'll kiss your lips and close my eyes
take you away to paradise
make everybody see that I love you and you love me.