Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? 
)
greetje schreef:Dit zei Zannekin(dierenarts) Nog bedankt Zannekin
Inderdaad, wanneer er een stukje eierstok achterblijft wordt de poes gewoon weer krols.
Normaal worden de eierstokken volledig weggehaald maar als je toevallig iets te dicht bij de eierstok zelf snijdt en er blijft een brokje zitten dan kunnen die cellen in leven blijven en verder gaan hormonen produceren waardoor je poes gewoon blijft cycleren. Pech gehad zou ik zeggen maar misschien kan het wel aangenamer zijn voor de poes ...

Die van ons is nu ook zo miauwerig maar plast ook nu kleine plasjes in huis. Mijn man wilde gisteren even zijn schoenen aan doen en had gelijk een natte sok
Lekker ding dus.
Maar enfin ik ga nu geregeld even met een azijnwatertje rond, even geurtje wissen
janna schreef:Net hield ze trouwens ook een heel verhaal tegen me.. ze wilde naar buiten, maar de deur was dicht. Kwam ze even vertellen }> .
Erg verveldend wanneer je juist wil dat ze binne blijven, maar zij het er niet mee eens is.. "ik doe lekker tog de duer open"