aaaargh onze kat heeft....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mar2lin

aaaargh onze kat heeft....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 21:16

Aargh het is echt zielig... zitten we vanavond te eten.... zit eern musje in de tuin en onze kat ook hij grijpt dat vogeltje...... Verdrietig een nog geen 10 minuten zit tie weer verscholen anter een struikje en er zit een 2e musje pakt tie die ook nog es!!!!

Gooit hem in de lucht... sleept hem aan zn vleugel mee en gaat er mee spelen overal liggen veren!!! Het is echt zielig!!!!! Bloos

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 09:30

hahah de natuur gaat zijn werk hihi zijn schijnbaar is zijn hongerdrang niet te stillen Haha! .

Je had mijn huis moeten zien nadat jari mijn parkiet had opgegeten (ja opgegeten) er lagen overal veren. Ik kom ze af en toe nog tegen. Schijnbaar was de vogel uit de kooi ontsnapt e jari had hem te pakken gekregen ik heb geen restanten van de vogel kunnen vinden ze heeft hem dus helemaal opgegeten Boos! . Helaas dat is de natuur kan er weinig aan doen. Onze eerste Welch ving ook altijd merels na/tijdens het broed seizoen dan zijn de traag en moe dus een makkelijke proei. Een score van 3 per week is nogmaal Kusje .

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 09:35

Mijn vader is laatst een hele zaterdag bezig geweest om kattenschermpjes op de bomen te maken. Kunnen de vogels veilig hun nestjes bouwen Haha!
Ze zitten te loeren ander de bomen... prachtig gezicht omdat ze er niet bij kunnen }> }>

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 15:42

huh? heb je dan geen botjes gevonden? Een poes et tog niet de botten op van een vogel? Lijkt me wat zwaar op de maag!!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 17:23

Nou Joost kwam vorig jaarm eteen jong eendje aanzeulen... en hij had in diezelfde week een vogelnestje leeggeroofd en nog een paar muizen gevangen en nog een rat gevangen... stink ding en wat hij nog meer doet buiten mijn toezicht dfat weet ik niet maar hij het is een mordenaar echt waar....

het was echt zielig omdat zo te zien.... gooit tie dat vogeltje in de lucht en sleept hem mee bijt hem nog es flink! 10 mniuten later wou die naar binnen.... ik heb hem nog maar ff buitengelaten hij stinkt toch ale en beetje maar na al die vogels.... pfffff

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 10:23

Getver Linus, wat een verhalen weer Haha! .... Tja, Killer-kat! }> Maar wel een leuke killer-kat!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 11:54

Aaah wat zielig...onze hond zit ook altijd achter vogels aan

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 16:31

Jurga schreef:
Getver Linus, wat een verhalen weer Haha! .... Tja, Killer-kat! }> Maar wel een leuke killer-kat!

haha... soort zoekt soort he... }>

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 20:56

leuk he katten Knipoog

troost he, wij heben zo'n killer shet, die had toen ze een jaar was een kraai doormidden gestampt Bloos twee helften, gescheiden door een hoefafdruk.... en hij was nog niet stijf dus nog verss Schijnheilig

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 20:10

de mijne heeft laatst een spreeuw gevangen in de huiskamer Haha! . Hij heeft hem gelukkig niet opgegeten maar "netjes" voor me klaargelegd. Ook legt ie altijd vliegen en spinnen klaar. Lief tijgertje he? }>