ik heb ook nog van die zwarte monturen op gehad maar die waren toch minder leuk. en nog een coole met donkerrood/zwart achtig dus moest eigenlijk kiezen tussen die donkerpaarse en de donkerrood/zwarte. is uiteindelijk de paarse gewordne
meeen ik kan niet wachten tot ik m heb!!
vind t altijd weer knap als die opticienmeneer de juiste bril weet te vinden voor mij. (dit keer heb ik weer de eerste gekozen die hij bij me opzette, net als de vorige keer) Hij zei alleen wel dat t bij mij een probleem zou worden omdat heel veel mij eigenlijk wel staat. achja brillenkoppie he
marsje ik weet niet vanaf wanneer ze de oogdruk meten, ik ben nu 18 en kan me herinneren dat ik t 4 jaar terug ook had, dus toen ik 14 was.
dat voelt echt zo naar en dan verwachten ze ook nog van je dat je braaf met je ogen open blijft zitten tot je weer zo'n pufje lucht in je oog krijgt!! ja daaaaaag ik had al traanogen na 1 pufje toen moest ik er nog 3....
ik was trouwens erg verbaasd dat mn ogen vooruit waren gegaan, ook al is t maar met een kwart. heb nu -2,25 en -2,50. best netjes dus.
maar helemaal zonder bril zou ik denk ik ook nooit kunnen. vind ik eigenlijk niet eens erg, heb helemaal geen hekel aan mn bril!