Ik snielig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

missy_m

Ik snielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 17:06

Ik moet nu een heel groot verslag schrijven over de geschiedenis van Oxford en ik mag niks over de universiteit schrijven Boos! Het moet ongeveer 3 a-4 tjes worden en het moest 3 weken geleden afzijn }> ...maar nu heb ik een laatste waarschuwing gekregen en mag ik het alsnog morgen inleveren Schijnheilig
Tja weet nog niet of dat gaat lukken, ik heb nu al wel 12 cm tekst Haha!

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 17:22

ohhh das wel poedersuker dat je het morgen al moet afhebben!!
kan je niks op internet opzoeken ofzow?
en anders meld je je toch gewoon ziek?!?! Haha! Tong uitsteken Lips are sealed

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 17:50

De geschiedenis van Oxford is niet echt een veel voorkomend onderwerp..maar ik doe het liever zelf, ik moet er n.l ook een presentatie over houden..in het engels. Heel leuk dus Haha! Maar ik krijg het wel af denk ik, ik zit nu op 1 a4 ..nog ff doorschrijven dus en niet bokken Schijnheilig

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 22:24

ow joh.. als jhet niet af is.. ben je zoooomaar ineens ziek.. per ongeluk.. oeps!! hihi

ik heb morrege het eerste uur scheikunde maar koen (coordinator) komt altijd het eerste uur vertellen wie er deze week allemaal absent is geweest en dan moet je dus nablijven... En vorige weke heb ik zooooveel gespijbeld.. Maar toen had ik mazzel, want het eerste uur waren we met een tentamen bezig en kon hij du sniet komen.. De rest vand e week is hij ook niet geweest dus ik denk.. ik heb mazzel!! Kom er mooi onderuit.. Maar nu zie ik zoo op tegen morrege... MOet ik srax alle gespijbvelde uren van twee weken in halen en dat zijn er nogal wat.. mag ik wel een slaapzak meenemen!! Haha! weet dus ook nog niet of ik ga...