Nou veel lees plezier

Ik laat de voordeur met een klap in het slot vallen. Snel op de fiets naar mn even blonde vriendinnetje suusie! Om dat moment realiseer ik me dat ik mijn fietssleutel binnen heb laten liggen. Ik draai me om om de deur weer open te maken, maar daar heb ik de voordeursleutel van nodig. Ik zoek in mijn handtasje en "oliebol die zit natuurlijk aan dezelfde bos als mn fietssleutel". Ik sta te schelden en te vloeken, mijn buurman komt langs en kijkt meelijdend naar mijn haarkleur.
Ik loop om, naar de achterdeur. Ook deze zit op slot... In de schuur vind ik een ijzerdraadje. MIsschien kan ik door de brievenbus... Ja hee, dat is pas n goed idee van mij!!
Ik steek het draadje in de bus..Ja nog ietsje verder, nog iets... mjn hand begint zeer te doen en inmiddels zit ik met mijn hele pols erdoor.
JA! de deur is open
Maar mijn hand....ik krijg hem niet terug. Er komt iemand langs lopen, ik doe net alsof ik met iets belangerijks bezig ben, ik sta nu wel erg voor banketstaaf. Als ik eindelijk mijn hand teruggewurmd heb issie een mengeling van blauw rood en paars. Ik ren de trap op, ga door mn enkel en pak mijn sleutels. Hehe.
Als ik eindelijk op mn fiets stap is het alweer een kwartiertje later. Ik moest toch mn haar nog even bijwerken, tzag er niet uit. Ik trap flink door. Bij een rotonde mag ik eerst, want ik ben blond. 5 minuutjes later bel ik aan, en suusie doet open. "HAAAIIIIII sletjeeee!!!"
De slijmbal hond Trudy gaat wild tekeer. "trudy, BEK HOUWEN!" schreeuwt Suusie tegen de hond.
(hahahahahaa ik moet echt ff pauze houden ik heb geen inspi meer door de lachbuien!!)
Even later zitten we samen aan de Wiskey, en glurend door de luxaflex bekijken we het mannelijk publiek dat langs komt fietsen.
"Hahaha das iets voor jou!!" een oude man met een busje komt langs rijden. Hij stopt en kijkt precies onze riching op. "hij heeft ons toch niet gezien??" zegt suusie. De man stapt uit, loopt naar ons raam en beweegt zijn vingers over elkaar how much??
"ga weg! Ik heb MICK en ik ben niet bang m tegen je te gebruiken!" roep ik, terwijl ik de rode kater omhoog houd.
De man loopt angstig weg en haast zich de straat uit in zn busje.
Een paar uur en een boel Wiskey later staan we op de dansvloer.
Er komt een jongen aan, met glad achterover gekamd haar.
"hee, willen jullie dansen?" zegtie met een bigsmile.
"bite me......." zegt suusie, en draait zich de andere kant op.
Ik proest mijn bier over hem uit van het lachen. "oops....sorry!"
Het word heter in "da club", Suus grijpt mijn hand en sleurt me door de menigte richting wc's. "Het is echt paasei daar zeg!" roep ik terwijl ik mijn blonde hoofd onder de kraan stop. Even later sta ik met druipend haar onder de handendroger, flink gebukt met mijn kont richting camera, waarvan ik natuurlijk niet weet dat die daar hangt. Als alles gecheckt is gaan we wat te drinken halen. De barman weet precies wat Suus en ik willen, en we krijgen het gratis en voor niks.
Suus geeft hem een vette knipoog. "Slet!" scheld ik haar uit.
Het duurt niet lang en we staan weer op de dansvloer, like real diehards do. Een meisje achter me stoot me keihard aan en ik krijg een plens bier recht in mijn shirtje. Als ik achterom kijk staat het kreng te lachen met haar vriendin. Ik glimlach liefjes terug, maar als ze even niet oplet steek ik mijn been naar achter en ze gaat languit.
"Oohh....kijk nou wat je doet!" roept Suus naar me, met n big smile.
"En hier voor die 2 blondjes, DIRRTY van christina aguilera, doe er wat mee!" schalt het door de speakers. Geluidloos roep ik "Lets get dirrty!" naar Suus. Het liedje zweept ons op, ik voel mensen kijken en we gaan uit ons dak.. Binnen mum van tijd danst Suus verder op haar knieeen.
Er komt een blonde jongen naast ons dansen. Hij is opzich best leuk, maar oh, die kan écht niet dansen. Suus kijkt vragend. ja of nee?
Ik beweeg me iets die kant op, en op het moment dat ik roep "Nee, hij kan ECHT niet dansen!!" gaat de muziek uit en iedereen heeft het gehoord.
Ok, dat was wel een erg duidelijke hint. Suus komt niet meer bij en de jongen loopt weg, zonder wat te zeggen.
Na sluitingstijd gaan we richting huis. Als ik mijn jasmuntje inlever, hoor ik een uitsmijter: "Hee dat was dat blondje onder die handendroger, met die mooie roze string aan". Ik kijk om, hij kijkt me lachend aan. Oeps.
Ik doe mijn ogen open. Suus ligt nog te maffen en de rooie kater Mick zit aan mn tenen te sabbelen. "Stinkbeest" scheld ik m uit en sta op. Ik val bijna van de trap door de zooi die we hebben achtergelaten gister. Na wat opruimen maak ik ontbijt en ga ik de tuin zitten. Er flikkert een schoteltje op de stenen naast me neer. "ROTBEEST kijk nou wat je doet!!!" hoor ik boven uit het raam komen.Ha, Suus is wakker. Als we even later druk in gesprek zijn, napratend over onze ge-wel-di-ge avond, zwaait ineens de poortdeur open. Suus haar 16 buurjongen staat in de opening. "wat mot je?" vraagt Suus, even aardig als altijd. Hij, bekend om zijn grote bek, is even van zijn stuk gebracht, ik herrinner me ineens dat ik alleen een lang t shirt aan heb. "ik mot mn voetbal hebben" doet hij Suus na. "dan pak je hem" zeg ik, erop hopend dat hij nou eens oprot. "Zo dat lekkere mokkel kan praten" zegt hij, lachend om zijn eigen grapje. "Ik had je moeder kunnen zijn, sukkel" roep ik terwijl Suus de bal over de schutting keilt.
Een uurtje later zitten we in de Dodge op weg naar onze paarden. Er komt een gozer in een snelle auto naast ons rijden. Hij knipoogt tien keer en maakt ranzige gebaren. Suus kijkt hem aan en beweegt haar tong tegen de binnenkant van haar mond. Hij is zo gefascineerd dat hij niet op let en ziet niet dat hij een rij wachtende auto's nadert. Boem. Maar wij hebben groen. Dag meneer!
Na grinnikend draaien we het erf op.
Ik til de hoef van Fifi, mijn paard op. "de hoefsmid moet komen" zeg ik, en Suus staat er dom bij te grinniken. "Viswijf ga de telefoon eens halen" zeg ik tegen haar. Wat ze natuurlijk doet, haha. Ik bel de hoefsmid. "heee lekkere vent van me, kom NU hierheen want mn poonie moet bekapt worden." roep ik door de telefoon. Zelfs Suus kan hem horen lachen. Na een kort gesprek hangt hij op (niet voor herhaling vatbaar zeg maar).
Even later staan we met zn tweeen bij Fifi's hoofd, met n goed uitzicht. Woa, volle maan! "Maarre, hoe gaat het met de fjord?" vraagt mijn hoefsmid geinteresseerd aan Suus. "Nog steeds even lelij...eh ik bedoel fjord?"
grinnikt hij. "eehh.... je staat precies in de goede houding om een knal te krijgen....." zeg ik tegen hem. Hij kijkt om. "Spank me" fluistert hij.
Fifi springt bijna 3 meter in de lucht van schrik maar hij was wel mooi raak.
Suus pakt haar roze dekentje en loopt de wei in. "Paardjuuhhhhhh" roept ze op haar aller-pennyst. Haar mini pony Zwartje rent verschrikt weg. "DAMN" zie je de pony denken. Elke keer als Suus haar bijna heeft, schiet Zwartje weg. Krijg je ervan als je je pony Zwartje noemt!
Na een hele poos gevloek en gescheld heeft Suus Zwartje te pakken. Ze legt het dekentje over Zwartje, die het probeert aan flarden te bijten. "kijk eens wat lieeeeeeeeef!" roept ze naar mij. "eehh.... misschien als je er een andere pony onder doet" roep ik terug. Ze zet Zwartje met een traumatische ervaring rijker weer op de wei, en die gaat gelijk weer hard aan haar werk; vreten.
"wat een stinkpony is het toch he..."
Ik zet de radio aan. "La tortilla!!" gil ik naar Suus. "Tortúra" verbetert ze me gelijk. "pff dat wist ik ook weheeeel.." roep ik terug. De bassen staan op vol en de volume knop kan ook niet meer verder. "Dance for me bitch!!" schreeuw ik naar Suus, die overdreven begint te heupdansen. Op mijn aller ranzigst dans ik naar beneden. Who cares!
Ik doe de riem om (bij de hond, ja echt.) en we lopen naar buiten, langs de weg. De zon brandt, maar wij hebben er lekker geen last van met onze gucci zonnebrillen. Er valt heel even een stilte. Ik haat stilte, dus ik denk Goh, laat ik eens iets roepen. Terwijl ik met een raar stemmetje, zonder na te denken "Fuçk mieeeee" roep, komt er een auto voorbij met raampjes open. "Okeeeeeee" roept de ouwe vent die erin zit. "Je moedeeeerrrrr" roep ik uit automatisme. (moeilijk woord)
S'avonds zitten we op de bank Scary movie te kijken. Ok we kennen de hele film al maar als je blond bent moet je hem wel drie keer kijken voor je 'm snapt. Alhoewel de grapjes wel van ons niveau zijn!
Lui hangen we op de bank. Mtv staat op en Paris komt voorbij. "PARISSSS, lekker wijf!" roept Suus. "Doh" zeg ik. Stopwoordje.. Best handig, als je iets niet snapt zeg je gewoon "dohh"....
Ik ren naar boven en trek mijn pyamajurkje aan. Hij schijnt super door en is te kort om mee rond te lopen maar hey..that's hot!
Suus rukt ook iets uit de kast, ik zet de radio keihard en dans door het huis. Lapdance bij de bank, paaldansen bij de deur, haha!
"Er word aangebeld!" roept Suus. Ha, gezellig, een uitgaansmaatje van ons zou nog langskomen!
Ik ruk de deur open en op het moment dat ik wil roepen 'HEEE sloerie, what's up!!', realiseer ik me dat er een superknappe gozer voor mn neus staat. Oepsss. Suus komt niet meer bij, grinnikend zeg ik 'eh..hoi?', en nu pas besef ik wat ik aan heb (en wat niet, haha)
"Hoi ik kom de waterleiding doen, komt het uit?" Bij die laatste woorden hoor ik wat sarcasme in zijn stem.
"Always." zeg ik, en loop weg. De deur dichtdoen kan 'ie zelf ook wel.
"Moet je boven zijn? Ik wilde namelijk gaan douchen." glimlacht Suus liefjes, en ik zie gelijk dat ze m wel ziet zitten. Hij moet beneden zijn.
"Hee suus", gil ik naar boven, "zal ik een pizzajongen bestellen?"
"Een pizza bedoel je denk ik?" lacht de waterleiding jongen.
"eh..right dat bedoelde ik" zeg ik met mn verwaandste blik, terwijl ik de telefoon pak en een pizza bestel.
"Jaaaaa, ooh, JAAAAA" hoor ik van boven, en de jongen kijkt me vragend aan. "Suus doucht met Herbal" lach ik.
Hij kan ook niet weten dat wij die stomme reclame altijd nadoen...hehe.
Even later is Suus weer beneden. "Biertje?" vraagt Suus aan de jongen, die me totaal uithoort over opleiding en dat soort dingen. "Hallooohooo...ik ben blond?"
Een biertje wil hij wel en even later staan ze te zoenen in de keuken.
Okee, neem ik de pizza jongen wel..
Suus komt de kamer binnen en ik kijk op uit mijn Cosmogirl. "Ha die Suus.. was het leuk? Met de waterleiding jongen?" Suus trekt een vies gezicht. "Nee" zegt ze, terwijl ze naar de koelkast loopt. "Hij was ook wel erg snel weer weg? Wat is er mis met hem, heeft ie schurft!" roep ik naar haar. Ik hoor haar grinniken. "nee, hij heet Henk. Henk Staar" zegt ze, en zuipt uit een fles dropshot. Ik trek een wenkbrauw op. "Dus?" Ze zucht. "Staar, hallo, Staaar.... zo heet die ene ex van mij ook." "ooohhh okee. Het is dus familie?" zeg ik nadenkend. "Nee, maar toch. En sowieso, Staar...? Suus Staar!! Dat klinkt niet. En het is een werkwoord."
Ik lach me rot en ruk de fles uit haar hand, terwijl Salem, die op TV is, "noooo" roept. "Die kat is nep." merkt Suus heel slim op. Doh...
Even later kwak ik mijn fiets neer tegen een muurtje, en ren naar de paddock. "Lekker wijjjffffff!!!" roep ik naar mijn paard. "Ik heb je zo gemist, vooral toen we dat pokke eind moesten fietsen helemaal naar jou toe!" Fifi checkt even of er geen wortel in mijn haar of nek zit en maakt mijn rits open. "geen zuigzoenen he" zeg ik tegen haar en ga de longeerlijn halen.
The Story Volgens Suusie
Vrijdag avond en Nicky en ik lopen in het dorp. "Moet écht nieuwe schoenen hebben" zeurt Nicky(Ze heeft pas honderd paar ofzo).
We zijn zowat 3 keer alle schoenen winkels langs gelopen als we dan toch maar ergens naar binnen gaan. "jaaa That`s Hot!" roept Nicky, wijsend naar de hoge prutsmutsen schoenen. Met veel moeite propt ze haar voeten erin: "als ze maar mooi zijn, toch?" zegt ze. "Loop eens een stukje" zeg ik grinnekend. "jaaa daag dan ga ik op m`n waffel, doh". "Euh ja maar wat wil je er dan mee gaan doen..??" vraag ik....waarop ze toch maar een stukje gaat lopen.
Na wel geteld 3 passen lopen, euh strompelen, gaat ze languit op dr plaat, vlakvoor een ouder echtpaar, waarbij haar mini-rokje helemaal omhoog gaat........Ik doe het zowat in m`n broek van het lachen en lig ook plat op de grond.. Knalrood(net als dr schoenen) staat ze op en kijken de oudjes haar met een blik aan waarvan ik niet wist dat ze dat nog konden op die leeftijd.....
Nicky doet snel dr eigen schoenen aan en sleurt mij die winkel uit: "Daar ga ik noooooit meer heen" zegt ze terwijl haar blik alweer naar een paar leuke gozers afdwaald. "euh...wrom niet?" vraag ik dr waarna ze me verbaas aankijkt.."huh?"
Nadat we alle winkels in het dorp helemaal hebben uitgespit naar sletterige kleding bedenkt Nicky zich dat ik een afspraak met de kapper had. "Heb je daar nog geld voor dan?" vraagt Nicky waarop ik haar vragend aankijk..."ja nou dan euh ja....zie ik dan wel.."
Als we daar binnenkomen kijkt iedereen ons raar aan. "Heb ik iets van je aan ofzo" snauwt ik naar een lelijke gozer". "Nee toch?" vraagt Nicky mij verbaasd...."doh" zeg ik.
Terwijl wij zitten te wachten tot ik aan de beurt ben vraagt een koffiemutsmens of we wat willen drinken: "Ja doe mij maar een biertje" zegt Nicky. Ik stoot haar aan en zeg dat we wel koffie willen. "Niet waar" fluisterd ze tegen mij "Ik heb zin in bier!". "Morgen mag je bier drinken Nick..." "okay, dan is het goed"
Als ik eenmaal in de stoel zit komt er een duidelijk beginnend miepje aan lopen die kijkt alsof ze wel weet wat ze met mijn lange haar wil gaan doen.... "Als ze het flikt, dan stop ik ik die schaar ergens waar de zon niet schijnt" zeg ik zachtjes tegen Nick waarna ik Miepje schaapachtig aankijk.
"Wat zal ik met je haar doen?" vraagt ze. "Tsjah nou, ff kijken...wassen..knippen of ben ik hier dan verkeerd??" Ze begint te stotteren en Nicky krijgt medelijden met haar en geeft mij een slag voor m`n hoofd: "Auw! Kreng"
Na lange tijd heb ik besloten dat ik toch maar een stukje van mijn haar wil afknippen. Miepje kijkt mij te blij en zodra ze met de schaar te hoog in mijn haar zet roep ik "Neeeee doos wat doe je?!?!" Waardoor ze natuurlijk uitschiet en ik begin nog harder te schreeuwen. Nick denkt volgens mij dat het een overval is en staat eerst verbaasd met haar handen omhoog in het rond te kijken en gaat vervolgens met haar handen boven haar hoofd op de grond liggen. "Je kijkt teveel films" zeg ik tegen Nicky als ik haar omhoog sleur.
Iedereen kijkt ons raar aan en ik eis mijn geld terug.
*Nog ff snel wat kleren kopen*
Verder volgens Nicky.
Likkend aan een mega groot ijsje (want wij krijgen hem altijd extra groot, denken ze soms dat ze slim zijn, dat blondjes daarmee om kunnen gaan..?) lopen we even later verder. Voor de Gucci winkel staat een jongen met een enquete ding. Daar heb ik dus echt een paasei aan.... Maar die jongen is zo slecht nog niet, volgens Suus dan. Als ik probeer mijn doel (de Gucci winkel!) te bereiken, geeft Suus hem een diepzinnige blik. Mjum, hij is inderdaad niet lelijk! Hij hapt gelijk en laat haar dr adres invullen op een briefje. En telefoon nummer en.. bankrekening? Hij belooft haar een proefpakket..... van wat? Geen idee, het kan ons ook niets schelen, doh. "Vinden jullie het erg als ik jullie persoonlijk bel om te vragen hoe het is bevallen..?" zegt hij lachend, en ik zeg natuurlijk gelijk nee. "Maarree...waar gaat het hier eigenlijk om?" wat een slimme opmerking van Suus
De jongen schatert het uit. "Dat is iets wat je als eerste moet vragen!" roept hij, (terwijl de hele straat meegeniet) "ik beloof, het is echt iets voor jullie, en ik wil het ook wel samen met jullie uitproberen. Met jullie tegelijk bedoel ik." Ik trek 1 wenkbrauw op, en stuur hem een vuile blik. Dat betekent dat hij heel gauw moet ophouden met zo DOM te doen... or else.
Als we eeeeeindelijk mijn favo winkel ingaan, weten we nog niet waar mijn sletvriendin zich op heeft geaboneerd. één ding weet ik wel, die gozer komt ons huis niet in, wat n eikel!
Drie dagen later liggen we in ons roze hemelbed als ik de deurbel hoor.
"Fuçk!!" roep ik, en pak mijn hartjes badjas.
Als eerst ren ik naar de spiegel en borstel mijn haar, terwijl de deurbel nog 10 keer gaat. "JAAAA JOH!" roep ik ge ergerd en terwijl ik naar de trap ren ga ik keihard op mn bek. Gelukkig niet van de trap af!
Ik ruk de deur open en raad eens wie daar voor mn neus staat....
Inmiddels staat Suus ook naast me, de eikel aan te gapen die ons een condoompakket heeft aangesmeerd.
"potverdikkeme" zegt Suus.
"En nou dacht je zeker dat je mee naar binnen mocht?" zeg ik, terwijl ik het pakket liefdevol in ontvangst neem."Mooi niet, wij zijn zometeen druk met...even.. iets.. uitproberen" zegt Suus er achter aan. "En bovendien komt er zo.....iemand." zeg ik zwoel.
"doei!" roept Suus, en doet de deur dicht. Had ie maar normaal moeten doen!
Ik duik ons bed weer in. "Het is 8 uur, hoe dúrft die gozer zo vroeg aan de deur te komen" zeg ik, en gelijk erna val ik in slaap en droom over.... jaaaa.....
*Vervolg volgens Suus*
"wat moeten we daar nou mee" zucht Nicky, "jaaaa dat weet ik wel! Zullen we Pizza bestellen" vraag ik waarop Nicky meteen naar de telefoon rent en het nummer intoetst(kent ze onderhand uit d`r hoofd). "ja spreek ik met Antonio??" vraagt ze heel verleidelijk. "Mooi jou wil ik euh ik bedoel ja die pizza ja" en even later komt ze met een bigsmile terug. "jaaa hij komt haha" zegt ze, "Leuk, en ik dan??" "Jij mag erna" waarop ik weer antwoord: "Nee, hij is altijd zo snel moe, vooral na jou" Nicky zegt verbaasd: "ow maar dan bel je toch die ene gozer van laatst" Slim idee, niks voor Nicky.
Natuurlijk kan ik dan dat nummer niet meer vinden en blijkt dat Nicky hem heeft(hoe komt zij daar aan??) Als ik hem bel neemt hij snel op: "Met Stefan(handig, nu weet ik z`n naam ook weer)"
"heeej lekker ding, ik ben dat blondje van laatst, remember me?? Zin om langs te komen, ik heb een verassing voor je het enige wat erop volgt is: "waar woon je?"
Nicky en ik maken ons snel klaar, welke kleren moeten we aan?!?! "Who cares, het gaat toch snel weer uit" zegt Nicky.
Dan gaat de bel en staat daar de pizzajongen, Nicky sleurt hem mee naar haar hol en neemt de helft van haar pakketje mee. Als weer de bel gaat staat daar...Stefan(toch?) "My Turn" roep ik en neem hem mee naar boven.
Als we klaar zijn denken die gozers vast dat ze nog wat te drinken krijgen "wrong!!" roept Nicky "en nou wegwezen"
"Goed en nu moeten we even over de uitslag praten" zeg ik serieus tegen Nicky waarop ze helemaal rood word: "Welke uitslag??" "Dat pakketje misschien, doh!" "owja, welke?"
Ik ga maar ff wat drinken halen en laat het ff bezinken bij haar, als ik terug kom zegt ze: "Wat vond jij nou van dat euh pakketje??" (ggrrrr)
"Gooooshhhh" roept Suusie. Ik schiet uit met mijn lipgloss en mompel iets van fuçkerdefuçkerdefuçkkkkkkkkk. "Wat is er!" schreeuw ik terug.
"Aaaaahhh" hoor ik weer en ik ren de trap af. Suus staat voor het raam. "Een eend in het zwembad" zegt ze. "hersenloze trut, door jou ben ik bijna de trap afgevallen." overdrijf ik, waar na ik een knal tegen mn kop krijg. auw!
Even later zitten we op de bank mtv te kijken. "oooh wat heb ik een dorst zeg" zeg ik subtiel. HINTHINT. "Jaaa joh sletje." zegt Suus terwijl ze naar de koelkast loopt. "We hebbennn....... sinasasappel..sap..sinasappel... -wat een moeilijk woord- maar die is over de datum, en we hebben karnemelk... gatver, karnemelk! en we hebben.... water?" Ik pak mijn roze fluffy boodschappentas en sleur Suus mee naar de auto.
"En ik wil dit, en ik wil dat,.." Suus mikt vanalles in de boodschappenkar, terwijl ik de helft weer terugzet. (haha neehoor, geintje ) "paasei, je bent ook net een klein kind he" roep ik zo hard mogelijk, en iedereen die het hoort kijkt verschrikt op.
Als we een tiental verschillende alcoholische dranken en veel ongezond eten hebben gaan we afrekenen. Het gangpad is lekker glad, een paar gozers staan te dweilen. "Haha, stelletje wijven" lacht Suus ze uit, en het volgende moment gaat ze op haar bek. Ik krijg een keiharde knal (al de tweede van vandaag!) als ik haar toe lach. Muahahaah.
"schijtwijf" scheld ik Suus uit, die een emmer water over mn hoofd gooit. Ik gooi mn glas Passie leeg over haar peperdure Frankie B minibikini en duik het grote zwembad in. "Stik maar in je pierebadje!" gil ik lachend naar haar. De postbode komt het pad oplopen en gluurt stiekem onze kant op. Suus kijkt zo uitdagend mogelijk zijn kant op. "ooh, mijn bikini is zo...nat!" zegt ze zo tragisch mogelijk.
Als de man net even de andere kant op kijkt roep ik heel hard: "OH MY GOD wat ben jíj LELIJK!!" en duik onder.
Lol.
"AUW!!" Dat stomme kreng sleurt me aan mn nek omhoog. "Oh sorry, ik dacht dat het je arm was!" roept Suus verschrikt. "Sjee jij bent ook echt dom he" mompel ik, terwijl Bert dubbel ligt van het lachen. "Wat jij!"schreeuwt Suus en gooit een strandbal naar hem. Hartstikke scheel natuurlijk, vijf meter mis ofzo. "Dom blondje" scheld Bert haar uit. Nouja, schelden, hahaha.
Het begint te schemeren en ik doe de spotlights boven het zwembad aan. (....ik vraag me af waar deze schakelaar voor is...)
"weetje....ik heb zin in een appel" zegt Suus. Zij met haar appel verslaving... "oja? Weet je waar ik zin in heb........" zeg ik. "Roarrrrrrrrrrrrrrr" zegt Bert. "Nee effe niet in jou, in aardbeien!" roep ik terwijl Suus en ik een wedstrijdje wie-het-eerst-in-de-keuken-is doen.
Dat van die ballenknijper was echt gel*l hoor, zo iemand komt ons zwembad niet in.
"Hee sletteslak..bak. whatever. Zet eens muziek op?"
Suus rent naar de stereo en zet m aan.... "Shakiraaa, woehoeee" gilt ze en flikkert in het zwembad. Alleen haar zonnebril komt naar boven drijven. "Eindelijk!!" zucht Bert, en opent zijn armen. "ehh en Suus dan?" twijfel ik. "Ze heeft haar zwemdiploma nog niet weetje" lach ik en duik het zwembad in. Wat denkt 'ie nou, zo makkelijk laat ik mij neit vangen...
De volgende dag besluiten we naar het strand te gaan. Als we onze tientallen bikinis hebben doorgespit gaan we op weg, hup dak van de auto open en woeiiiii!
We hebben super veel lol in de auto, als er een politie motor naast ons komt rijden, die ons naar de kant vand e weg stuurt. Degene die erop zit gaat voor ons stilstaan en stapt af. Terwijl de helm afgedaan word zien we het al..het is helemaal mis.. het is een vrouw.. Slijmen werkt dus niet. "Hebben wij te hard gereden?" zegt ze streng tegen ons. "Dat weet ik toch niet, of jullie te hard hebben gereden.." zeg ik. Ze denkt dat ik het als grapje bedoel, (ik snapte m echt niet?) en lacht sarcastisch. "Je hebt te hard gereden en jullie zien eruit als prutsmutsen!" zegt ze veel te hard, haar toon staat me echt niet aan. "Ja en jij ziet eruit als een ouwe vent in een kantoorpak, ieder zn eigen smaak" zegt Suus tegen de politiemevrouw. "Stomme trut" zeg ik tegen Suusie. Ik vind het een domme opmerking van Suus, want ik heb geen zin in een bon voor belediging van een ambtenaar in functie..
De politie vrouw denkt dat ik het tegen haar heb en word rood van woede. Ik probeer het nog een beetje goed te praten maar aangezien ik blond ben.... Na een poosje ruziën over en weer zet de vrouw haar helm op. "Een zak over je kop heeft meer effect" grinnik ik. "Heb je tegenwoordig ookal een helm nodig op een bezemsteel?" lacht Suus net iets te hard. En met 3 bonnen rijden we even later weer verder in onze cabrio.. Beach Party
Suusie:
We komen aan op een grote parkeerplaats die volgebouwd staat met auto's. Ik gil vrolijk "JA, dáár kunnen we nog staan!" en wijs naar een plekje waar onze auto krap in past. NIcky probeert de auto erin te rijden zonder de andere auto's te rammen, als ik met mn eleboog tegen de deur aanstoot. "Verdomme!!" Nicky schrikt zich het apenlazarus omdat ze denkt dat ze een auto heeft geschampt. IK begin te grinniken en krijg een knal voor m'n kop. "stomme trut." scheld Nicky. Na tien keer in en uit rijden staat de auto er zo krap in dat we niet meer uit kunnen stappen, dus klimmen we er maar uit. "Damn...." zeg ik.
Het is nog een aardig eind lopen naar het strand en met schelpenzand in je naaldhaksandaaltjes loopt dat niet zo fijn! Na een poos zwoegen komen we aan het op strand. We kwakken al onze spullen neer en rennen naar de zee. Nicky doet haar baywatch imitatie, en een paar leuke jongens zitten al te kwijlen, alleen jammer dat ze dat zandkasteel niet had gezien.....
Nicky:
"DAMN" scheld ik, en tot overmaat van ramp begint er een moeder te zeiken "je hebt mijn zoontje z'n kasteel kapot gemaakt!!"
"oh. sorry. Staat zn naam erop?" ZEG IK, en Suus ligt in een deuk.
Maarja, omdat wij de beroerdsten niet zijn zitten we de volgende 3 kwartier het jochie helpen zijn kasteel overnieuw op te bouwen, met daarnaast zn dikke toekijkende moeder, die al 3 keer doorgebakken is.
Als we eindleijk klaar zijn, ren ik alsnog heel zwoel de zee in, terwijl Suus terugrent om haar zwembandjes te halen (haha geintje).
Als we druk aan het golf ontwijken zijn, voel ik ineens een stekende pijn in mijn voet. Ik begin heel hard te gillen en Suus denkt dat ik dood ga dus ze sleurt me het water uit. Als ik neerplof op het zand, druipt er bloed langs mijn benen. "oohhh neeee je gaat dooodd!!" roept suus bemoedigend. Gelukkig komt daar net een strandwacht pick-up langs!
Suus zwaait, maar als dat geen effect heeft doet ze net alsof ze flauwvalt, waarop de jeep gelijk stilstaat. (doh, anders was 'ie over haar heengereden,hahaa)
De deur zwaait open en een zongebruinde jongen stapt uit. Woeiii...
Hij ziet gelijk wat er aan de hand is en neemt zijn verbanddoos mee.
"Waarschijnlijk een krab" zegt hij, terwijl hij het bloed van mijn benen wegveegt. "verdomme" zeg ik, "die beesten geilen gewoon op mij!" De jongen komt niet meer bij. "Niet alleen de krab" zegt hij, zonder enige uitdrukking op z'n gezicht. woeii again!
We hebben een hoop lol, totdat hij word opgeroepen. "shark attack?" vraagt Suus heel serieus."hebben ze die hier? Mogen ze wel uitkijken" zeg ik en wijs naar een paar surfers. "HAHAHAH" schatert de jongen "jullie zijn echt het protoype van blond én dom!!"
Suus geeft hem een knal. En bedankt zeg.
"Hey maar hebben jullie zin in een feessie, mijn broer gaat trouwen en hij houdt een enorme beach party vanavond!"
Ik kijk Suus aan. "ja!!" roepen we tegelijk.
Nicky;
We hadden toch al onze hele klerenkast meegenomen, je weet maar nooit he
"Nou ik moet weer verder,...haaien doden" grinnikt hij. HIj schrijft een adres op waar we heen moeten en stapt weer in zn jeep. "Doe rustig aan he?" roept ie nog, voor hij wegrijdt. hihi.
Ik leg mijn enorme 2 persoons roze fluffy badhanddoek neer, en we gaan liggen zonnen...
Die avond rijden we in de cabrio door het dorpje, om een leuk restaurantding te zoeken. We stranden in een argentijns restaurantje. We bestellen spareribs met stokbrood en lekkere saus en mjjjummm.
"poedersuiker!" zeg ik ineens. "Nou smaak ik naar knoflook...... lekker is dat."
Ik bestel nog een cola, maar de smaak gaat niet weg. Rosé dan maar. Maar nog steeds ruik ik naar knoflook. "Potver!" Na nog 3 cola en heel veel moeite proef ik het eindelijk niet meer, terwijl Suusie nog lekker door zit te vreten aan haar knoflook stokbrood.
"Parkenlaan 3" leest Suusie op, en ik zoek naar de bungalow waar het feest gehouden zou worden. het begint inmiddels te schemeren, en een rood oranje zon hangt boven de zee.
"WOW" hoor ik suus ineens roepen, en ze wijst naar nr 3.
"Bungalow??" zeg ik. Voor onze neus staat een prachtig wit houten huis met een grote veranda, het ligt recht aan het strand en oh wat is het mooi... De veranda staat vol met feestende mensen. We stappen uit de auto en willen ons net voorstellen, als de strandwachtjongen daar staat. "heeeeeeeee" roept ie, en duwt me een fles dropshot in mn hand. "Slokje?" grinnikt hij. "en hoeist met je been?"
"super!" lach ik, "maar waar is de bruid?" De jongen sleurt me mee naar een meisje die net staat te kleffen met haar bruidegom.
We stellen ons voor. "Have fun!!" zegt ze,wijst naar de strandwachtjongen en knipoogt. Ik vraag me nog steeds af hoe hij nou heet..
"oohhh" roept Suus. "Vuur!" ze grijpt mijn arm en sleurt me de veranda af, ik val over het trapje en kan nog net blijven staan.
Ze hebben een houtvuur gemaakt op het strand! "veeeeet" zeg ik zachtjes.
NIcky:
Het word steeds gezelliger bij het HOUTvuur , er komen steeds meer feestgangers en het houtvuur knettert hoog. "Onee, politie" zegt iemand, en inderdaad, daar komt een politie auto aanrijden. "Fuçk" zegt de strandwacht jongen. "Zo," zegt de politieman die uit de auto stapt. "vuur is niet toegestaan op het strand he..?"
Suus en ik kijken elkaar aan en zijn het gelijk eens. HIer moet iets blonds aan te pas komen. Ik sta op, en rek me uit. "Maar meneer, het is zo gezellig en... wilt u ook wat drinken?" zeg ik glimlachend.
"Of mag dat ook niet onder werktijd?" zegt Suus. "Nee" lacht de politie man en zijn houding verandert. "Wat een zonde.....he suus?" knipoog ik naar Suus, zodat ik weet dat hij het ziet. "....Echt wel..." knipoogt ze terug. "Nou ik laat het hierbij", zegt de man en knipoogt naar me. "maar als er zo collega's van me komen denk ik niet dat die het ook laten zitten".
"OOOHH my gooosh dat was op het slippertje!!" Zegt Suus als de politieman weg is. "Nippertje, Suus.... Slippertje is als je... zeg maar.. met een ander ne*kt als je een relatie hebt maar je was dronken en het ging per ongeluk en.." ik val stil als ik merk dat iedereen me een beetje aan zit te staren. "Ehm.... oh." zeg ik beduusd (stom woord).
De muziek gaat keihard aan en de speakers worden op de veranda gezet.. De strandwacht jongen danst sexy de veranda af terwijl hij zn shirt strippend uittrekt. Waarom kan ik dat nou niet zonder op mijn bek te gaan. "got the hots for him?" zegt een meisje met strak blauwe ogen. "haha" lach ik. K weet ook niet echt wat ik moet zeggen eigenlijk.
"Hij valt niet op blond hoor" zegt ze en loopt weg. Wat een trut.
"Wat te drinken?" roept Suus uit boven de muziek. "Jaaaa" gil ik terug en ren naar binnen. Het word steeds drukker, binnen staat iedereen te dansen en ook buiten word het best wel crowdy.
Suus haalt 2 biertjes uit het bad dat ze vol hebben laten lopen. Het zit propvol met flessen wijn en bier en ook ernaast staan nog kratten te wachten. "Kijk!!! Die gozer is leuk!" roept Suus en sleurt me mee, terwijl ik op mijn benen probeer te blijven. Helaas staat die meneer met die trut te dansen. "Das echt een trut!" gil ik in Suus dr oor.
We lopen weer naar buiten, waar het ookal heel erg druk is. Iedereen danst! Ik trek mn schoenen uit, pleur ze ergens neer en sleur suus mee. "Shakira imitatie!" roep ik naar haar, en het volgende moment kruipen we door het zand. Whahaaa.
"Pff even zitten" zegt Suus even later en met ons 3e biertje gaan we bij het HOUTvuur zitten. Ik voel me al wat licht in mn hoofd en ik weet zeker dat Suus dat ook voelt. "Zin om te zwemmen?" hoor ik ineens. Ik kijk achter me en tadaaaa daar staat de strandwachtjongen!
"o damn" als ik nu ga zwemmen dan verzuip ik denk ik, het is donker weet je" zegt Nicky. Maar die gozer sleurt ons gewoon mee naar de zee. "We gaan wel skinny dipping hè?!" zegt ie met een dubbele tong. "jaaa jij" antwoord ik snel en probeer weg te rennen maar Nicky grijpt m`n arm.
"Rrrrr" zegt hij als hij ons de zee in jaagt. "Best koud" bibber ik als ik met 1 voet in het water sta.
De strandgozer(we noemen hem ff Klaas) heeft helemaal geen aandacht meer voor ons maar banketstaaf hele verhalen tegen z`n voeten: (ene voet tegen de ander)"Ik ben Henk en hoe heet jij?" (andere voet) "Ik heet Bert". Zegt die ander weer "Ik vind jou wel een beetje leuk" "slik" Vervolgens volgt er een lange lachsessie en meneer verzuipt zowat ondanks hij maar een klein stukje de zee in is gegaan. "En wij maar denken dat wìj dom waren" zucht Nicky die ineens "HAAAAAAAI" begint te roepen en al spartelend het water probeerd uit te rennen. Ter vergeefs want onder water houd Klaas haar vast. "hahahahahaha*proest* hahaha *kuch*haha, je word er helemaal wild van zie ik wel" zegt Klaas. "o was jij dat" zegt Nicky.
"He heb je het koud of ben je blij me te zien?" zegt ie. "Ja nou vind ik het wel weer leuk geweest" zeg ik en ik ren snel de zee uit*ga eerst languit met m`n gezicht in t zand* en laat Nicky alleen met hem achter*2 mensen van zo`n IQ kan niet fout gaan toch?*.
Al snel zie ik een lekkere gozer en zit te denken hoe ik die dit keer ga versieren. "naaw gewoon zoals anders" en begin zo sletterig mogelijk te dansen.
Hij kijkt me al de hele tijd aan en ga me toch afvragen wat er is. "damn ik heb m`n bikini nog aan en die zit helemaal onder het zand" *schaam* Snel ren ik naar de w.c. , wat een half uur duurt want er staat nergens een bordje *doh*. Eenmaal terug zie ik gelukkig m`n blondiedinnetje Nicky! "en en en?' vraag ik. " pfff wat kan hij veel banketstaaf zeg...tegen zichzelf. Maar hij kan wél lekker zoenen en daar gaat het om" zegt Nicky en kijkt of er nog meer lekkere gozers rond lopen. "he ik zag net een lekkere gozer"!" Roep ik net iets te hard en een paar mensen kijken me raar aan. "waar dan?!?" en Nicky begint om zich heen te kijken. "Daar!" schreeuw ik en wijs naar(we noemen hem ff) Piet, die net mijn kant op kijkt. Tsjah en een knalrood hoofd is alles wat daarop volgt. "Ja mooi schilderij" zegt Nicky die Piet z`n kant op loopt en naar het schilderij achter hem wijst. *en ik maar denken dat ze dom was, of begreep ze mij verkeerd *
Als we eenmaal weer aan het dansen zijn, verschijnt er een hele lelijke en al wat oudere vent. "Ieuw misschien is dat wel de vader van euh van die 2 die dit organiseren ofzo? Hoe komen we ookal weer hier?" vraag ik me af. Steeds als wij een stukje verderop gaan dansen, komt hij heel sneaky achter ons aan. Klaas staat aan de kant zich helemaal scheel te lachen.
"lach niet, bescherm me liever!!!" roep ik naar Klaas, terwijl de ouwe man tegen Suus staat op te rijen. "Ieuw!" roept ze en geeft hem een klap voor zn kop. Ik ren naar de koelkast en begin wat door elkaar te gooien. cola, passie, wodka, 7 up... boeieeee! Bij mijn eerste slok krijg ik bijna een hartverzakking. "Hee suus! dit is echt lekker, moet je eens 3 slokken achter elkaar nemen!" Suus giet het vol overtuiging door haar keel en haar ogen ploppen er bijna uit. "HAHAHA je bent net een sjiewawwa!!!!" roep ik, terwijl een paar mensen vreemd naar ons kijken.
Ik word op mn schouder getikt en als ik omkijk zie ik een uberlelijke lelijkerd staan. "hee chickie" zegt ie terwijl hij zn duim opsteekt.
"ZAL IK JOU US EFFE LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN?" roep ik en hij rent gillend weg. HAHA.
ja heel leuk nou staat die sukkel mij aan te gapen. "zegguh je laadklep staat open" "huh?" zegt hij nog dommer dan Nicky. "Zo zeg, Mentos of meteen een schaap?" *kijk teveel TV* Hij doet z`n mond open om wat te gaan zeggen maar daar blijft het ook bij. Dus ik loop maar weer eens de andere kant op, met 3 flessen Passie in m`n hand *sst*. Dan merk ik dat Piet al die tijd naast me stond "Je moet wel een beetje lief zijn hoor voor hem" zegt hij. "Je damn wat moet je daarop antwoorden" denk ik hardop. Waarop hij begint te lachen, ben ik onderhand wel gewend dat mensen dat doen als ik wat zeg. "Ga je dat allemaal alleen opdrinken?' vraagt hij, kijkend naar de 3 flessen Passie. "Nee jij gaat me helpen" zeg ik en geef hem een knipoog. Mijn romantische plaatje word verstoord door een doorgedraaide Nicky die naast mij op en neer staat de springen "Passie Passie Passie" zegt ze helemaal buiten adem. "dat jij zoveel tegelijk kan joh, hier stop die maar ergens waar de zon niet schijnt" zeg ik tegen Nicky die niet weet hoe snel ze die flessen in dr giecheltje moet stoppen. Als ik me omdraai is Piet weg, "maar natuurlijk" zucht ik "het zal ook eens niet". "whaaht zaagh jueh?" vraagt Nicky tussen de flessen Passie door. "Of je worst lust?" "Jahhw hhoorrww, daaaht wheettt juhu togggg whehl?"
"OMG!!!! ik bmoeth heull noodigh nhaar deh weeseeej" zeg ik tegen suus terwijl de passie mn shirtje instroomt.
Suus begint te zingen: "JAA WIJ MOETEN NAAR DE WEESEEJ JAJAAJAJA"
en sleurt me mee. "we zouden dr een boek over moeten schrijven!"zeg ik. "de zoektocht naar de weeseej!"
"woow dat ik daar niet op gekomen was!" zegt suus. Nou nee, das niet raar dat ze daar niet opgekomen was... zo dom.
"WOEHOEEEE" roep ik als ik van de veranda afspring. "we gaan wel in de duinen.." zegt Suus terwijl ik iemand aankijk die mee staat te luisteren. "in de duinen neeuken" zeg ik, en ik lig in een deuk als ik zie dat het nogal serieus word opgenomen door de meesluisteraar.
Het zand is mul en dan ist best moeilijk de duinen in te komen.
Ik hap drie keer zand voordat ik eindelijk een pisplekje vind.
"HAHA suus wist je nog van die koeien stal waar wij in hadden gezeikt toen we op weg waren naar hahah het zwembad van die rare vent?" roep ik naar Suus. "JAAAA dat weet ik nog, dat was ZO ranzig, al die koeien stront!!!!"
"HOU JE KOP, ik wil SLAPEN!"hoor ik ineens roepen. Ik kijk over een stukje duin en zie een meneer staan naast een tent..... en naast die tent staat een caravan.... en daarnaast nog 1... en nog 1....
"suus?...ik zie een camping.."
"oliebol!" zeg ik en pleur met m`n broek nog naar beneden op m`n muil. Nicky schaterd het uit en dan horen we een deur open gaan. "Fuuuccckkk snel je broek aan Suussjuh" fluisterd Nicky. "Nee joh ik blijf hier lekker zo met m`n blote reet in t zand zitten *doh*!" zeg ik geërgerd. We horen voetstappen maar die komen van de andere kant. "we zijn omsingeld" zegt Nicky angstig en zet het op een lopen. Aangezien het erg donker is zie ik haar naar een paar meter niet meer. Dus ik ga ergens helemaal opgerold liggen en zeg tegen mezelf: "ze zien je niet, ze zien je niet" "ik wel hoor" zegt een mannenstem " niet waar man het is donker" zeg ik geergerd terug. Dan besef ik me pas dat er iemand tegen me praatte en schiet overeind....PIET roep ik. "Jij bent echt ver heen" zegt ie. "ja het was idd wel een heel stuk lopen vanaf het feest naar hier" antwoord ik. "euh ja maar ik zit hier in een caravan, ga je mee?" vraagt ie, "jaaa dat dacht je, dronken, blond, die wil wel"
"ja zoiets ja" "okey" zeg ik en loop achter hem aan.
"NEEEEEEEEEEE don't leave me!!" zeg ik, terwijl ook ik mn kop uit het zand haal. Ik neem een duik van de duinberg af, bovenop klaas.
"Eh. hoi!" roep ik enthousiast als ik opsta en het zand van me afklop.
"SUUUSSSS" roep ik. suus is nergens te bekennen!
"Suuus!! als je nu niet hierkomt ga je zonder eten naar bed zometeen!" roep ik, en de deur van een strandhuisje zwaait open.
"nee, nee!!" roept Suus, bang om geen eten te krijgen.
"Suus?" hoor ik piet uit het strandhuisje. "Nee sorry, ik word geroepen!" zegt suus tegen hem.
"ja maar..." zegt hij.
We gaan met zn allen naar binnen voor meeeheer bier.
"Jaa want ik heb alles alweer uitgepist" heb ik als excuus. "ehh.. ja, ik ook!" zegt suus er gauw achteraan.
Het volgende moment sta ik met Klaas te dansen.... woesssssssj!
Ik kijk naar de veranda en vang een ijskoude blik op van t meisje met de strak blauwe ogen.. HIj viel niet op blond, herinner ik me ineens.
"brand!" hoor ik ineens van buiten. Ik ren de veranda af, en daar stata suus, "BRAAND" te roepen terwijl ze naar het HOUTvuur wijst.
oke.
Nicky
Suus rent naar de zee, neemt een slok zeewater en spuugt het over het vuur. "allemaal samen!!!" roept ze als het niet zoveel effect heeft.
Iedereen kijkt haar aan alsof ze dom is (HAHAHHAA)
"Waarss klaas nou?" zeg ik terwijl ik Suus iets te enthousiast aanstoot, die gelijk 3 meter verder op ligt.
"weet ik veel" zegt ze als ze t zand uit haar mond haalt. "zand is goed voor je tanden hoor" zeg ik. "dat schuurt erlangs en dan worden ze weer wit " Suus gelooft me gelijk en neemt nog een hapje.
Ik loop naar binnen en zoek Klaas, als ik tegen word gehouden door t meisje met 'de ogen' (we noemen dr ff miranda).
"Als hij je leuk vond was ie wel naar je toe gekomen hoor" zegt ze. "eh.... deed ie ook.. maargoed ik ben niet het type om om een jongen te gaan vechten." Niet nodig, denk ik erachteraan.
Ik kijk richting Klaas en zie dat hij staat te grinniken. Als ik langs hem loop zegt hij : "twee meiden die om me vechten". Ik geef m een stomp in zn maag en loop door. Voeltie toch niet.
Suusie
"Jeetje zeg, komt er nog een keer een eind aan dit feest? En waar is Piet gebleven?" vraag ik aan Nicky die staat te kwijlen hoe Klaas aan het dansen is op Jovink.
Nicky:
"fiets wat is hij lekker" roep ik fluisterend in Suus dr oor.
"maar.... er zijn geen eenden in de zee?" zegt Suus.
Ik geef Suus een klap voor dr kop en ga verder tegen Klaas oprijen.
Suus gaat op zoek naar Piet en rent in al haar enthousiasme keihard tegen Miranda op. "Oh.Sorry. poedersuiker*r." zegt Suus tegen dr, met een grote grijns op haar gezicht. Naaasty haha
Piet komt heeeeel toevallig net naar binnenlopen en voordat je "ohmygodwatbenjijsexy" kan zeggen staan ze alweer te kleffen..eh dansen.
Na een poosje besef ik ineens dat we ook nog naar huis moeten en het is al 5 uur. Ik sleur suus mee en probeer haar uit te leggen dat we naar huis moeten maar dat geen van ons de bob kan zijn.
"waaerom dan niet? als ik een jongen was geweest hadden mn pa en ma me bob genoemd!" zegt ze met dubbele tong.
Ik rol met mn ogen en leg aan klaas uit dat ik niet kan boppen en suus ook niet. Hij snapt het wel
Voor we t weten zit hij in onze cabrio achter het stuur.
Als we wegrijden zie ik miranda staan. "DOEEEEEEEEI SLET!!! HAHAA"
schreeuwt Suus en ze steekt haar tong uit.
Als iedereen haar raar aankijkt zegt ze "wat? ik ben al..... Nicky hoe oud ben ik ookalweer?"
Ik probeer de hele tijd oogcontact te maken met Klaas maar op de een of andere manier let hij de hele tijd op de weg?
We rijden met een aardige vaart richtig huis. "Welke afrit nu?"vraagt Klaas en hij kijkt me aan. "eh. weet ik niet?" zeg ik. "volg die gele bordjes maar." "Welke?" vraagt hij. "Die met die M, dáárzo!" wijs ik.
"Maar dat betekent mac donalds?!" lacht hij.
We rijden door een straat vlakbij huis als Suus ineens "Stop!!!" roept.
Iedereen kijkt haar vragend aan. "wat? Hier wonen we toch?" zegt ze vol overtuiging. Ik zucht diep. "neeheee... hier woont 1 van die gosers waarmee je hebt gen.... oeps." bloos ik.
Als we eenmaal in ons eigen roze lieve huis zijn aangekomen zeg ik "eh nou het was leuk he"en gooi de deur voor hun neus dicht.
(geintje hahah)
"blijven jullie maar hier hoor want 2 van die jongetjes zo snachts over straat dat kan toch niet.." zegt Suus terwijl ze Piet mee naar binnen sleurt. Klaas kijkt mee aan. "neee, jij blijft buiten" zeg ik. "en ik ook" en ik sleur hem mee naar de bosjes
Jaa en wat er in de bosjes gebeurt is none of your biznizzzz
"heb je het ook zo warm?" zeg ik tegen Klaas en sleur hem mee naar het zwembad. "ja, jij ook?" zegt hij en duwt me erin.
Het zwembad overstroomt en hij word meetrokken door de overstroming
(haha ik ben vet melig dus er komt echt niets zinnigs uit deze keer)
Ik pak mn mobieltje van de kant en bel naar Suus. "ehhh jaaa.. met eh suus?" hoor ik. "ooohhh slet dat je der rond loopt!" gil ik in de telefoon en hang op. haha .
"Weetje.. ik wil ook een tattoo" zeg ik terwijl ik naar Klaas zn tribal kijk.
Hij schiet in de lach en komt niet meer bij. "wat nou!!" zeg ik gefrustreerd. "Haahaaa.. ik... zie het *hik* al helemaal voor me..haaha.. jij gillend in die stoel en dan *hik* zet ie het verkeerde op je rug ofzo ..hahhahaa"
Zucht. Waarom denkt toch iedereen van die rare dingen van mij!?
"rrrrrr" zeg ik tegen Piet als hij mij meesleurt naar de keuken: "Ik heb dorst en jij?" vraagt hij. Stomverbaasd kijk ik hem aan..(jaa in jou denk ik) "ja euh lekker doe maar wat" zeg ik terug. Hij rukt de koelkast open alsof ie thuis is en de glazen heeft hij ook zo gevonden. Als hij 1 glas heeft gevuld, ziet hij vanuit het raam onze tuin, en ons zwembad: "fúckkkkkk, jullie hebben een zwembad!" en rent naar buiten met z`n glaasje cola..."Doe geen moeite ik schenk het zelf wel in joh" en schenk snel wat cola in en ren er achteraan. Gierend wijst Piet naar het zwembad: "euhn euhn euhn BADEEND!" roept ie vervolgens vrolijk. Het liefst zou ik hem erin hebben gegooid maar ik denk gezien zijn toestand nu dat hij dan zou verzuipen. Klaas en Nicky vermaken zich prima met....de badeend "Kwaaakkk, blub blub, kwaak" zegt Klaas vrolijk en barst daarna in lachen uit als hij Nicky haar verschrikte gezicht ziet en antwoord daarna snel: "Ik kan heel normaal doen hoor, afentoe..een beetje...soms". "LEUK HE!!!!" schreeuwt Nicky ineens en zwemt heel hard weg en klimt snel het zwembad uit. "Zo, zullen we maar eens naar binnen gaan ja?" stel ik voor. "mag ik dan droge kleren?" vraagt Klaas, waarna Nicky hem meeneemt naar haar slaapkamer. Als ze terug komen heeft Klaas een hele charmante tijgerstring aan(wat Nicky mij snel in m`n oorfluisterde) en Nicky`s Pink Panther pyama. Dan schreeuwt Nicky ineens: "WAARSMEBIRD??"
ohhh ik ga zo echt n kater krijgen" denk ik harop na. "Kater? we hebben helemaal geen kater?" zeg Suus.
"haha ze bedoelt...laatmaar" giert Klaas.
De 'volgende' ochtend wil ik gaan douchen... Ik ren de douche in en ga languit over de douchedrempel tegen een kastje aan. "aaauwww mn ooooggg!!!" gil ik.
Een uurtje later bekijk ik het resultaat.... het is dik, blauw,groen en pijnlijk....
Nicky komt de trap op galloperen.
"Kom we gaan boodschappen doe.......HAHAHAHAAA STA JIJ FF VOOR LÜL!!!" Steekt ze me een hart onder de riem.
Ik geef haar een klap en zet mn gucci zonnebril op. Niemand die het ziet.
Even later parkeren we de Dodge bij de albert heijn en gaan op zoek naar eten. Het duurt niet lang of ik ben Suus kwijt in de winkel.
"Suus??Suuuuhuuuus!?" Ik ren door de gangpaden, en ineens weet ik het. "SUUSIE!" roep ik streng en haal haar bij het kindertvtje weg. "Nee ik lust geen sushi..." zegt ze onschuldig.
"Kom mee we gaan eten zoeken" zeg ik terwijl ik haar probeer mee te sleuren. Suus houdt zich stevig vast aan een hekje. "maar ik wil assepoester zien!" huilt ze keihard. "nee nou kom je mee, anders ga je zonder pie... eh zonder eten naar bed!!!"
Dat werkt.
Ik loop door de winkelgang met mn dikke zonnebril op en stoot een hele berg blikjes om.Er komt een jongen aangerend die er werkt.
"sorry hoor, kan er niks aan doen" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me melevend aan.. "Is niet erg hoor, het lijkt me vreselijk om blind te zijn"
zegt hij terwijl hij heel ergens anders naar kijkt dan mn gezicht....
"Ik ben verdomme niet blind en zit niet naar mn tieten te kijken!" zeg ik terwijl ik over de blikjes heenstap die op de grond liggen.
"Suus jij mag eten maken hoor ik heb geen zin om te blunderen" zeg ik tegen Suus en duw haar richting de koelkast. Ik trek aan de vriezer deur. "Fuçk ik krijg hem niet open!" roep ik kwaad, en ineens schiet de deur open...PATS keihard tegen Suus dr hoofd.
"AUW stomme sloerie!!" gilt ze en tja, nu de deur van de vriezer toch open is, pak ik maar gelijk wat ijs voor dr hoofd.
"wat heb jij nou op je hoofd?" vraagt Piet aan Suus als ze met een bak roomijs op haar hoofd de kamer binnenkomt. "Ijs" zegt ze zuur, terwijl ik niet meer bijkom van het lachen.
Suusie en nicky:
"laten we naar het dorp gaan!" gilt nicky
(van de hak op de slak )
"okee, wie het eerst bij de deur is!!" roept Suus en Nicky rent naar de deur. "kijk uit voor die..." zeg ik, maar net te laat want Nicky gaat languit over het vloerkleedje in de hal. (nu is ook haar oog blauw, alleen zeg ik dat niet want dan gaat ze dus mooi niet meer mee!)
Snel loop ik naar de auto en stap snel met Piet achterin (hehe).
Gelujkkig hebben we de ruiten laten blinderen!! (<- blinderen, echt n dom woord als je de klemtoon verkeerd legt )
Klaas gaat maar achter het stuur, want blondjes die rijden, das nix
Het is al n poosje stil als Suus ineens "MAUW??!?!!!" roept.
klaas kan nog net n oud vrouwtje ontwijken. "we gaan dooood!!! we gaan allemaal doood!!" roept Nicky, terwijl klaas haar probeert gerust te stellen dat er niets aan de hand is.
In de verte doemt een mac donalds bord op. "Hee, was jij niet jarig vandaag?!!" roept Suus, een trucje uit haar kindertijd, wat ze nog lang niet vergeten is. "Jaaa" zeg ik". "jullie moeten ons trakteren!!" roep we tegelijk, maar helaas trappen ze er niet in.
"maar ik wil ronald mac donald een kusje geven!" roep ik.
"Nee" zegt Klaas onverbiddelijk.
"Maar mijn overgroot oma werkt daar!" probeert Suus nog, maar helaas.
Na n kwartiertje ruzien komen we eindelijk in het dorp aan, waar we toch nog worden getrakteerd op n kinderijsje (MET SMARTIES!!).
"Ik wil naar de Bart Smit!!" roept Suus blij.
We rennen de bart smit binnen. Het eerste waar Nickys oog op valt zijn roze pompons.... Ze pakt ze beet en zingt "i'm sexy. I'm cute, I'm popular to the boot!" I'm wanted, I'm hot, I'm everything you're not!" en doet daarbij zo'n ranzig dansje dat alle aanwezige ouders hun handen voor de ogen van hun kinderen houden.
"klaas staat aan de deeuuuuur" gilt Suus naar boven.
Ik ren van de trap af, sla 8 treden over en ren weer verder, ruk de deur open en vlieg klaas in zn armen. "Ik heb je zo gemiiiist!!!" roep ik.
"maar..... ik heb je 5 minuten geleden nog gezien, ik ging iets uit de auto halen weet je nog?" zegt hij.
"eh...ja..maar ehhh... nou en." zeg ik ge-ergerd. "dat gedonder met jou altijd" zeg ik tegen hem en sleur hem mee naar binnen.
"Komt Piet nog?" vraag ik aan Nicky. "rondrondrond" geeft ze als antwoord. "o....wat??" zeg ik, als ik zie dat ze haar nagels aan het vijlen is. "Ja ik kan toch niet vijlen en praten tegelijk!!" zegt ze. "maar nee die komt niet meer, ik heb hem gedumpt. "Waarom?" vraag ik verbaasd. "achja..... dat was zo'n pimp vind je niet, dat haar en die grote diamanten oorknoppen... en de naam piet deed me de hele tijd denken aan mn goudvis die ik heb laten inslapen.... Ik werd elke keer aan hem herrinnerd, kon er niet meer tegen...!" De arme meid...
"Hoe heb je hem gedumpt?" vraagt Klaas geïnteresseerd.
"We gingen naar de mac donalds, en toen heb ik hem achtergelaten in de ballenbak.. Hij had niets door, was veel te druk met.... zn ballen." giecheld suus.
Als we even later in de auto stappen naar onze paarden te gaan, ziet Suus een goser lopen. "Die gaat mee, in de zak!!!" roept ze. Hij kijkt gelijk om en even later zit Koen bij ons in de auto. Algauw gaat het over klompen en koei'n........ "Bij ons op de boerderie....." horen we constant. "HAAH ik hou wel van een boer!" roept Suus. "Of twee!!" zeg ik, waarna ik n beetje rood uitsla.
"Ja en nu is het wel weer genoeg in de baas zn tijd" zegt Suus, en terwijl ik de autodeur open doe, gooit suus Koen eruit.
Klaas kijkt verschrikt achterom. "wat doe je nou!" zegt hij.
"jaaaa... euh.... hij had het veel te veel over koeien.. zometeen gaat ie mij nog melken "
WHAHAHH
"weet je wat ik wiiiiillllll" zegt nicky, "een opblaas krokdodildoooo" zingt Suus. Het blijft een poosje stil. "Nee" zegt nicky.
"Ik wil een tattoeeew!" "ohjaaaaaa!!!! Met een hartje en bloemetjes en een anker en en en en en"
Nicky fronst. "Nee" zegt ze weer, en geeft Suus een knal.
"Een dolfijn?"vraagt Klaas. "NEEE GATVER! Wat moet ik met een beest dat water uit zn kop spuit..." "En jij hield zo van sp..." zegt suus en ik sla haar nog een keer.
"okee, we gaan naar de tattooeerder!" roept Suus, die ook wat wil laten zetten. "wacht.... eerst indrinken, anders durf ik niet!"zeg ik, en we gaan toch maar eerst naar de gall&gall....
Nicky:
"ik wil...ik wil... Dropshot, en en en Rosé en en witte en rode wijn en" zegt suus terwijl ze vanalles in ons winkelmandje gooit.
We lopen naar de kassa. "Dat word neegenezeztig vijvtig aasjeblief." mompelt de zure kassamevrouw. "Woow, die heeft zeker ook veel te veel op" fluister ik iets te hard tegen Suus, die maar even haar liefste lachje showt aan de kassamevrouw.
Als we even later zijn, maakt Suus een fles open en gooit wat naar achter. "Doe je nooit aan mixen " vraagt klaas.
"ooh... eh jawel" zeg ik, en ik voel me een beetje dom. Mixen.. wat is dat nou weer. "Wil je een..mix?" vraag ik. "Ja graag" lacht hij.
Ik loop naar de keuken en pak rode en wittewijn en doe het doorelkaar.. wat dropshot erdoor, rosé erbij en wodka. Zo.
Ik plof op de bank, terwijl Klaas bijna stikt in zijn eerste slokje van mijn mix. "waaaaaaaaater, waaaaaaater!!" roept hij. Nouja... zo erg was het toch niet
Met een rood hoofd komt hij na een poosje kokhalsgeluiden terug.
"eh.. ja ik mix zelf wel even.." glimlacht hij. Oeps.
Na een tijd flink doordrinken, zie ik sterretje. "HAHAHAAA IK ZAG EEN OLIFANT!!" lacht Suus keihard als ik de tv op animal planet zet.
"HAHA ik... hahahaha ik ik ik" ze komt niet eens meer uit haar woorden.
"Zullen we maar eens gaan dan?" vraagt Klaas. "Gingen we ergens heen dan? hahahahaha we gaan... we gaan... eh ja" lach ik.
"Je wilde een tattoo laten zetten" zegt Klaas serieus. "Hahaaa ojaaa...mafkees haha jaaaa" roep ik terwijl ik bijna van de bank af val.
Klaas begeleid ons naar de auto en vraagt zich af of het geen goed idee is om ons voortaan aan te lijnen...
"kwil euhn bloemetjuhhhh" roept Nicky. "Jaa je krijgt van mij wel een bloemetje" zegt Klaas en hij stopt ergens langs de weg om een paardenbloem te plukken. Nicky is helemaal in de wolken van de romantische actie van Klaas dat ze een paardenbloem op dr kont wil laten tatooeren(moeilijk woord..) "maar maar ik dan?? wat moet ik nemen??" stamel ik.."ik weet het al, iets waar ik het meest van hou..dropshot! ik laat een dropje tattooeren"(issie weer hoor dat stomme woord). Er word n beetje raar naar me gekeken, nee een paardenbloem dan... :/
Na een half uur rondrijden vinden we eindelijk een tattooshop, als we er binnen gaan kijken een paar vieze ventjes vol getattoodingest lachend naar ons.... "heheheb je nog meer drank?" zegt Nicky als ze de naaldendingen ziet waarmee de tattoos worden gezet..
Klaas ligt helemaal in een deuk "dit kan nog leuk worden"
Die tattoomannetje zegt dat we maar eerst moeten kijken wat we willen. "Bambi met een bloemetje op mn schouder!!" roept Nicky. Zij mag dan ook eerst van mij want ik heb nog niet iets leuks gevonden
"kunnen we dr niet beter vastleggen" geint Klaas met de tattooman,
en samen hebben ze de grootste lol ... :/ mannen
Als hij eindelijk dat ding op dr schouder zet begint Nicky hysterisch te gillen alsof ze een spin ziet! "ik word vermoord!! Haal hem weg!! Aaaahh" Klaas douwt snel een lolly in dr mond en meteen is ze weer stil..maar als hij weer met het ding aankomt rent ze als een gek weg. Klaas kon dr net niet vastpakken.."fijn zijn we die ook kwijt" zucht ik.
"ach die komt wel weer terug, toch?" vraagt Klaas. "Nou dan ken jij Nicky niet" zeg ik snel voordat hij met het idee komt dat ik wel een tattoo kan laten zetten. en snel ren ik naar buiten.
"oliebol, welke kant ging ze op?!" vraag ik Klaas waarop hij antwoord " euh ja het is jouw blondie". "jaaa weet je hoe druk het hier is?? Weet je hoe dom Nicky is? Die kan echt nog niet alleen oversteken!!" roep ik in paniek. "ik heb me toch een goed idee" zegt klaas "we gaan op een papiertje zetten dat we dr kwijt zijn, met foto, hebben we dr zo weer terug". "goh ja das wel n idee, we kunnen ook gewoon naar het winkelcentrum gaan..?" zeg ik. " owjah, daar zal ze wel zijn natuurlijk." zegt klaas. "euh kweenie, ik wil gewoon nieuwe schoenen" zeg ik vervolgens. "ja en Nicky dan??" vraagt Klaas, "ja die zal wel bij de slijterij zitten joh"
Nicky:
"josefkriebels wat was dat een enge naald......." zeg ik tegen mezelf, terwijl ik mezelf troost met een nieuwe gucci tas. Net als ik de tas pak, zie ik Suus. Ik wil nog wegduiken achter een kledingrek, maar val over het pootje en neem het hele rek mee.
"Nicky?" hoor ik Klaas zeggen. "Nee ik ben .... eehh... Erika!!" zeg ik.
Maar helaas, het werkt nie't.
"En nu ga je mee. Potverdikkie, drink nog maar wat en dan laat je die tattoo zetten hoor!!"
Ik kijk suus angstvallig aan terwijl Klaas me meesleurt. "we gaan wel naar een andere tattoemeneer." zeg ik snel.
Even later zit ik vastgebonden in * de stoel *,terwijl suus aan het sjansen is met de tattoeeeerder. Ok, hij is geen 50 plus en zit niet helemaal onder de groenige tattoos, maar alles wat een naald in zn hand heeft is eng
Hij begint aan het sterretje wat ik wil, en gillen helpt niet.
"Hee weet je wat grappig is" zegt hij op n gegeven moment, en als ik later in de spiegel kijk staat er *I (hartje) Red Wodka*.
"jaaaa nou moet suus.... BLOED, ik wil BLOED zien!!" roep ik, als ik ineens merk dat iedereen me aan zit te staren. "eh nouja leuk toch?" mompel ik gauw. Suus gaat liggen op * de stoel *
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW B:LIJF VAN ME AAAAAAAAAF!"
"maar ik doe nog helemaal niets?" zegt de tattoeermeneer.
"o.... dat dacht ik!" zegt suusie, waarna hij de naald op haar zet. "NEEEEEE" gilt ze. "en nou is het genoeg!!!" roept de meneer, en gaat op der zitten, waarna hij rustig een tattoo zet
Nicky komt niet meer bij als ze ziet wat er staat: I *hartje* Kees, op mijn rug. "Wie de fuk is Kees? vraagt Klaas aan Kees(HAHA)
"Fuk hee" zeg ik als ik eindelijk bij kom "Wat was dat!?" "Hehehe" lacht Kees "Ik ben Kees, de tattooeermeneer!"
"jajaja....je mag wel me naar huis hoor schat. Wil je kinderen? Nee? Mooi!" zeg ik en we sleuren Kees mee.
"Wat gaan we nu doen?" roept Nicky blij. "Skippyballen!!" roept Kees de tattooeermeneer. "Jaaahh" roept Klaas en hij scheurd weg in z`n auto naar de Bart Smit. In alle opwinding is hij ons vergeten en wij kunnen dus gaan lopen...
"Ik wil een roze" roepen Nicky en ik tegelijk als we er zijn en rennen snel naar binnen maar blijven hangen bij de barbies en de barbiepaarden. "Ooohh das en mooie! Die heb ik nog niet!" zegt Nicky. "Jaah! Ooo, kijk! Dikkie Dik! zeg ik en wijs naar een dikke vent in een kattenpak.
(Ondertussen hebben Klaas en Kees een heftige discussie over welke kleur skippybal ze willen.)
Nicky rent naar Dikkie Dik en samen springen we om z`n nek "Dikkie dik!" gilt Nicky in z`n pluizige oortjes en trekt per ongeluk zijn hoofd eraf. Het is even stil "....gatver....wat ben jij lelijk van dichtbij! zegt Nicky terwijl ik zijn staart vol afschuw los laat "ja...das is bah" zeg ik.
Zullen we dan maar skippybal zoek doen? vraag ik Nicky die nog steeds vol afschuw staat te kijken naar de dikke meneer die probeerd z`n hoofd er weer op te douwen. Zonder op antwoord te wachten ga ik op zoek...Nicky heeft me niet gehoord.
"Nee! we nemen deze!" "Neeheee helemaal niet! klinkt het vanaf de andere kant van de Bart Smit. Het klinkt n bietje als Keesie en Klaasje dus ik loop daar maar heen. "en welke word het?" vraag ik aan ze "Jaa vraag dat maar aan hem" zegt Klaas wijsend naar Kees die op ontploffen staat "ik wil de paarse!" zegt die. "Nee ik wil die met glitters" zeurt Klaas. "Dan neem je ze toch allebij?" zucht ik. Waarop ze beide nogal dom ja stamelen...*jongens*
"Maaruh waars Nicky?" vraagt Klaas...........
"we gaan op vakaaansieee" Suus rent door het huis, op zoek naar de laatste 5 zonnebrillen die ze mee wil nemen. "het moet wel in de auto passen." zegt Kees. "HET???? NOEM JE MIJ *HET*? en zo dik ben ik niet eens" roept suus beledigd. "neeheee.. ik bedoelde je bagage......laat ook maar" zucht Kees. Suus hoort het al niet eens meer, die is veel te druk met inpakken. "Waarsme opblaaskrokodil???" roept Nicky ineens verschrikt. Kees begint een beetje angstig te kijken en stamelt "ik..eh...weet het niet hoor, nee ik eh weet het niet!" Nicky kijkt hem vuil aan enr ukt meteen zijn koffer open. Ja hoor, daar ligt een platte schnappi. "dierenbeul!!! zo kan hij niet ademen!!!!!" gilt ze, en begint schnappi meteen op te blazen. Als we eenmaal buiten zijn met al onze spullen, komt Klaas aanrijden met onze Dodge Ram. "waar moeten al onze spullen in?" vraagt Suus en kijkt naar Nicky die liefdevol met scnhappi in dr armen staat. "we nemen de trailer wel mee" zucht Klaas. "Maar schnappi blijft bij mij!!" roept NIcky.
Even later zijn we eindelijk onderweg. De laadbak van de auto en de trailer zit stampvol met eten, drank en de rest. Nicky zegt niks en kijkt beledigd uit het raam. Schnappi mocht niet voorin. "nicky...... doe nou niet zo beledigd" zucht Klaas terwijl hij in de spiegel kijkt. Nicky steekt haar tong uit. "Ik ga mn adem inhouden hoor, als schnappi niet voorin mag." zegt ze op haar allerzieligst. "daar ga je niet dood aan hoor" zegt Klaas pesterig. "nou...dan praat ik nooit meer tegen je, van nu af aan... lekker puh." zegt Nicky nog zieliger. Na 2 minuten stilte roept Suus: kijk eens, Mac donalds!!" "WAAR!!WAAR!!" Nicky springt op en stoto haar hoofd tegen het dak. Ze word gelijk rood als ze merkt dat ze heeft gepraat. "Ik heeft mn hoofd gestoot.." zegt ze verward. "aaaah"zegt Klaas.
" ja.... troost haar dan, trakteer ons.. eh haar op n mac menu "
zegt suus sneaky." "kreng" zegt Klaas en rijdt naar de mac drive.