Wat vinden jullie van voetbal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Wat vinden jullie van voetbal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 20:52

Ik vind er dus geen bal aan.
Ik sta dus wel voor ajax maar verder moet ik niks van voetbal hebben.
en jullie?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:46

Ik ben ook niet zo heel fanatiek voetbalfan. Ik volg wel de wedstrijden (lees: uitslagen) van de topclubs. Mijn broer is wat fanatieker. Die heeft een seizoenkaart voor de Graafschap. Ja, ik weet het, die doen het niet zo heel erg goed, maar iig wat beter dan vorig seizoen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:51

FEYENOORD FOREVER!!! Lovers

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:24

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Ik vind het dus 10 keer niks...gelukkig is verder niemand in de familie echt voetbalfan, moet er niet aan denken dat als ik op een dag thuiskom er oranje slingers voor de ramen hangen en m'n pa met rood-wit-blauwe make up op de bank zit te ole-en met een schaaltje oranje vla, oranje snoepjes en oranje bier (!?) in de hand.... Haha! Knipoog

Ik vind het leuk voor de mensen die er echt van houden, alleen jammer voor die echte supporters dat voetbal een negatieve klank heeft gekregen door al die hooligans... Frusty Stelletje oliebollen, het kan zulke lui blijkbaar weinig schelen dat ze het voor een ander verpesten!

Maar kortom, ik ga toch meer voor paardensport Haha!

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:33

Frusty Verdrietig Gaaaap Huilen Misselijk Boos!
das duidelijk he?!!!?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:14

Kotsmisselijk word ik ervan. Niet zozeer van het spel, maar het wordt zo overtrokken. Bij ons wordt de halve stad afgezet als er iemand in de kuip moet spelen...lekker als je ergens heen moet. Ik vind het overigens nergens op slaan dat mensen per sé rellen moeten creëeren e.d. Dat gebeurt bij geen enkele andere sport, alleen bij dat domme voetbal. Verder vind ik er geen reet aan, je loopt achter een bal aan, en wanneer je hem eindelijk hebt, geef je hem een rotschop. Logica is dus ver te zoeken.

Wat ik overigens ook aso vind, is dat er geen reclame wordt uitgezonden tijdens voetbalwedstrijden, maar tijdens de Formule 1 wordt er constant reclame uitgezonden...slaat nergens op.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:31

Ik ben er dus ook totaal niet mee bezig....
Vind het zelfs vet aso dat er tegenwoordig geen fans maar hooligans zitten Boos!
Waarom kan je nou niet rustig op je stoeltje blijven zitten en kijken naar voetbal...
Nee lekker schelden en elkaar provoceren... en dan ff een stevig robbertje vechten Lips are sealed
Ik snap het niet....
Ook de hele logica van het achter een bal aanrennen zoals Xono zegt, dat vat ik ook niet! Frusty
Ik vind er zeker geen BAL meer aan!!!!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 08:15

Frusty Misselijk Boos! Frusty Misselijk Slapen Gaaaap Frusty Misselijk
Vidn het echt dom... niet zo zeer het spel maar al dat gedoe er om heen!
Miljoenen betalen voor 1 speler... al die hooligans en supporters die janken als hun club verliest! Al dat gescheld tegen de scheids...
En waarom? Om 1 spelletje dat altijd uitloopt op een ruzie! Clown

En dat zijn dan volwassen mannen!
Clown Clown Clown

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:58

ik vind het tijdverspilling Haha!
Mijn vader & broer hebben een seizoenkaart van SC Heerenveen, maargoed, ga ook eens in het jar mee ofsu Knipoog
Verder is mijn vriendin helemaal gek van voetbal, nouja, ben met haar ook een paar keer meegeweest, op de rijke stinkerds tribune met verwarming waar je niet mag juichen Boos!
Dat was neit leuk! wij elke keer juichen kregen we op onze kop dat we stil moesten zijn Verward

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:09

Ik ben een grote voetbalfan. Ik zit zelf op voetbal, en vindt het echt geweldig. Laatst ben ik bij Ajax-Feyenoord geweest. De sfeer die daar rond hangt.
Als Groningen dit jaar in de eredivisie blijft spelen, ga ik met mijn vriendje een seizoenkaart kopen Party!!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:17

22 volwassen mannen met kniekousen die achter een bal aanrennen!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:00

ik vind er dus ook geen BAL aan. je kunt opzich wel goed je agressie kwijt als je tegen de bal aan schupt en alleen het wk is leuk om te kijken, verder vind ik er geen f*ck aan

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:21

Ik ga er niet iets anders voor afzeggen ofzo, maar het is best lachen om in zo'n stadion te zitten en lekker mee te joelen en te juichen. Ik heb iig vreselijk gelachen toen ik daar zat!

Het is verder ook erg onboeiend om 90 minuten naar je tv te staren, vooral als alle anderen ervan overtuigd zijn dat het 'bloed aan de paal' is, en er gewoon niets gebeurt. Ja, buiten het stadion slaan ze mekaar de hersens in, maar op het veld (wat je op je tv'tje ziet) gebeurt echt niks...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 16:58

Ja.....als je in het stadion zelf zit lijkt me leuker dan dat je naar de tv zit te staren Misselijk
Maargoed....ze lopen gewoon achter de bal aan en dan hebben ze um schuppen ze de bal weer weg (zij hier iemand ook al).
ben blij dat ik nooit voetbal hoef te zien want me vader gaat dan in de sere naar voetbal kijken.

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 17:39

ik volg best veel van de eredevisie enzo en vind het best leuk! ik ben een psv en sc heerenveen fan!!! heb vet veel handtekeningen van heerenveen spelers best wel grappig om ze zo in het echt te zien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:11

Sorry, ben helemaal fc utrecht. Heb een seizoenskaart, ga sowieso dus alle thuiswedstrijden en zo veel mogelijk uitwedstrijden. Ben vrijdag nog zonder kaartje binnengekomen bij ajax2 utrecht! (ik ben zo zielig meisje, ze hadden mijn kaartjes afgepakt Schijnheilig Schijnheilig )

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:14

pff ik kijk alleen als er een belangrijke wedstrijd van het nederlands elftal is.(WK of EK)

Voor de rest in het maandag in de pauze standaard voetbal uitslagen voorlezen in de kantine Misselijk

Vorige week heb ik op tv gezien hoe die voetbal supporters naar de trein werden gedreven, mijn god het leek wel een cattle drive uit amerika Haha!
Dat vind ik nou echt het toppunt van zieligheid.

Daarnaast vind ik dat die sporters maar eens wat minder moeten gaan verdienen.
Ik heb ook geen vaste club want die spelers wisselen altijd.
kek ik laatst een wedstrijd van een engelse club en er speelden maar liefst 3!!!!!!!! Engelse voetballers mee.!!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 23:30

VRESELIJK en erg overdreven wat betreft al die fans enzo. Ook krijgen de spelers veeeeel te veeeeeel betaald!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:22

SAAAAAAAAAAAAAAAAI Gaaaap Slapen een beetje achter een balletje aanrennen Gaaaap

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:08

Ieder zo z'n pleziertje, zoveel mensen: zoveel meningen.

Ik vertrek iig vanavond richting Milaan, Feyenoord aldaar een beetje toezingen en genieten van: de wedstrijd, het stadion, de stad....owk...en wat drank Haha!

Overigens is het meerendeel van de supporters gewoon normaal, alleen hoor je daar verder nooit wat over.

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:35

geel / zwart zijn de kleuren waar ik van hou!!

..................... Koeman bedankt! Haha! Haha! Haha!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 18:53

Slapen saaaaai Gaaaap

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 19:51

VOETBAL RULEZZZZ

NEC NEC NEC NEC NEC }> }> }> }> NEC tha best! NEC rulez!!!!!!!!!!!!!!!

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:22

Dromen GAAAAAAAaaaaaaaaaaaaap Dromen
dik saai vind ik het!! Gaaaap Misselijk

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:07

Oke, zal ik dan ook maar ff al sta ik er niet helemaal 100% achter

De Graafschap! De Graafschap! De Graafschap! Haha!