Om half 12 vannacht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Om half 12 vannacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:13

... wordt je wakker van gekrabbel op je raam. Je doet het gordijn over en aan de andere kant zit een grote zwarte kat met een briefje onder zijn poot. Je doet het raam open en weet niet goed wat je met de situatie aan moet, totdat de kat het briefje in zijn bek neemt en het in je hand stopt:

"Je hebt toestemming om vannacht om 12 uur een half uur met je dieren te spreken"

Gedateerd 1 April. Ha ha, leuke grap denk je. Knipoog De kat draait zich om, springt via de dakgoot op het dak van de buren. Daar draait hij zich echter nog een keer om, kijkt je diep in de ogen en zegt luid en duidelijk: "Haast je!" voordat hij in de duisternis verdwijnt. Hmm, nu wordt het toch wel een beetje griezelig... Scheve mond Knipoog

Wat doe je? Race je naar de stal, ga je eerst naar de hond/kat/goudvis of lig je al weer op 1 oor? Wat wil je het liefst zeggen/vragen (je hebt maar een half uur dus je moet zuinig omspringen met je tijd Haha! ) aan/tegen je beesten?

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:42

ik zou dribbel eerst vertellen dat ik heel veel van um houd.. (wat ie waarschijnlijk wel al weet Lovers maar goed...)
en vragen wat hij vroeger heeft meegemaakt waardoor hij zo angstig was toen ik hem net had, vragen hoe het kwam dat hij zoveel vertrouwen in mensen miste... vragen waarom hij toen zo gemeen was. waar hij toen bang voor was...
ik zou dat echt graag willen weten.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:48

Ik zou Tos vragen waarom hij zou eigenwijs is? En niet gewoon luisterd!
Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:18

Ik zou aan Acci vragen waarom ze soms zo achterlijk doet,en of ze nog een veulentje wil,en nog heel lang gezond wil blijven Lovers
(en om voortaan wat liever bij het rijden te zijn Knipoog)

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:38

Aan Lalou vragen hoe ik haar gelukkig kan maken (niet dat ze dat niet is, maar nog gelukkiger)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:07

aan onze poezen vragen waarom ze nooit thuis zijn en wel altijd bijandere mensen naar binnen willen en bij ons alleen maar komen voor het eten.

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:09

Gelijk naar Lex racen! Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:20

ik zou vragen of hij gelukkig is met zijn leventje zo en zo nee wat er moet veranderen... verder zou ik het niet weten!!!! *LOL*

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:21

ik zou Graziano vragen wat hij van mij vind, en welke dingen ik kan verbeteren. ik zou hem dingen vragen over het rijden, waarom sommige dingen niet goed gaan ed.

ik zou zoveel willen vragen.. kon het maar echt Party!!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:49

ik zou expensive vertellen dat ik echt heel veel van hem houd, dat over 2 jaartjes zijn ouwe baasje weer komt Lovers en ik zou vragen waarom hij niet gewoon wil werken met het rijden en alleen maar aankloot..

Scheve mond Lachen

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:08

ik zou aan renza vragen hoe ik haar gelukkiger zou kunnen maken , wat ze van me vind en wat ze het leukste vind om tijdens het rijden te oefenen.
en ik zou renza vragen wat ze van haar vorige verzorgster vond.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:52

Volgens mij begrijpen paarden (en andere dieren trouwens ook) heel veel als je tegen ze praat. Misschien niet letterlijk alles, maar ze voelen een heleboel aan. Als het zou kunnen dat je echt met je paard kon praten, zou ie ook antwoord terug kunnen geven. Zou wel makkelijk zijn voor een keertje.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:45

Ik zou vragen of ze gelukkig zijn en of ik het allemaal toch wel goed doe. Verder zou ik wel eens wat vragen uit het verleden willen vragen. Zou idd wel leuk zijn als je eens precies zo weten wat er in die hoofdjes om gaat. Ik denk persoonlijk dat dieren idd wel weten wat je bedoelt.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 09:02

In een half uurtje red ik t niet naar m'n pony, maar gelukkig hangt er een telefoon dus dan bel ik hem wel even op.
En ik vertel de mug(gen) in mijn kamer dat ze voortaan alleen mijn zusje mogen steken en niet mij....

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:06

ik zou vragen waarom dat suleika overal zo bang van is en waarom hij niet veel vertrouwen heeft in mensen, en waarom hij altijd zo chagarijnig is (vooral op stal en tegen mannen).

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:07

en als ik dat weet dan kan ik zeggen dat hij nergens bang van hoeft te zijn en dat mensjes over het algemeen wel lief zijn. toch??

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:11

Vandaar dat de telefoon ging vanacht om half twaalf.......
en ik ben gewoon verder gaan slapen Verward

Ik zou vragen of ze gelukkig zijn met mij als hun eigenaresse
en als dat niet zo is dan hebben ze pech Haha!

en ik zou aan mijn teckel vragen of hij wat minder hysterisch
wil doen als hij de buurkat ziet Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:19

Ik zou lekker een half uur met Opa Joe gaan knuffelen. Want tussen ons is het toch altijd 'More than words' en: "You say it best, when you say nothing at all"...
Midden in de nacht knuffelen met een maantje erbij is gewoon heel leuk, en als hij echt zin heeft mag hij mij alles vertellen wat hem op z'n hart ligt.

Mijn konijn zou ik denk ik mijden, want ik vrees dat die bitch me uit gaat schelden. Ze kan het alleen met Jopie vinden, en helaas is hij haar baasje niet...

Lekker Streep knuffelen, da's het beste wat ik zou kunnen doen denk ik... Lovers