ik had mijn tas bij de ingang van onze aula gezet, samen met de tas van m'n vriendin, dus wij gaan lopen, gaat de bel dus wij naar de ingang van de aula lopen, maar er was paasviering voor de brugklassen dus die stonden daar allemaal.
Wij helemaal iedereen omver beuken om uiteindelijk bij onze tassen te komen.
dus ik grijp naar mijn tas maar de onderkant
dus al mijn spullen vallen uit mijn tas, boeken, lipglossen, telefoon, pennen, agenda enz..dus ik ga tussen al die bruggers op mijn knieen om alles weer in mijn tas te krijgen dus was er zo'n lief jongentje die mij meehielp met mijn spullen totdat de deur van de aula open ging en ze eindelijk naar binnen konden.
maar ja daar zat ik dus op de grond met al mijn spullen nog verspreid over de grond, al die brugers schreewen en liepen allemaal over me heen, ik werd helemaal over de grond bijna meegenomen de aula in, dus ik hulpeloos mijn vriendin roepen, mijn hulpkreet "DENISE!! HELP!!!" maar door al die bruggers die aan het schreewen waren hoorde ze dat niet
, nou uiteindelijk kon ik opstaan, en al die bruggers een beetje van mijn spullen afbeuken.dus uiteindelijk waren ze allemaal in de aula, dus ik al mijn spullen bij mekaar rapen, gelukkig was alles nog heel, maar we waren wel heel erg te laat in de les...
maar ja ik was wel een beetje bang toen al die brugers over me heen vielen, en over me heen liepen

hahahaha

maarja ben der niet zo één die rent in de gangen met een kipling hoor!
Slaan die hap!!!!!