baaldag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

baaldag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 17:23

Echt joh niet te geloven.. Der zijn wel eens van die dagen dat je beter in bed kan blijven liggen.. Nou dit is er een van!! Vanochtend had ik een gepsrek met mijn decaan omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik hierna wil gaan doen... Maar ik was vergeten dat ik de paarden op het land zou zetten... Dus ik moest nog hardstikke haasten en natuurlijk ben je op zo;'n moment je sleutels kwijt en start je brommer niet..
En dus als gevolg dat ik te laat was voor mijn gesprek.. Kwam nog eens bij dat ik nog twee onvoldoendes terug kreeg voor de tentamens bio en literatuur.. De zoveelste al deze week.. Nouuuuu nu is het echt genoeg hoor!! Kl*te school.. ik stop er lekker mee voor dit jaar.. zie het volgend jaar allemaal wel...
En in engels had ik al helemaaaaal geen zin meer dus ik wil naar huis.. En ja hoor: lekker band van me brommer... Het zou niet he? Kon ik met de trein.. en weet niet hoe ik hem morrege thuis krijg maar dat zien we dan wel weer.. dat wordt lopen denk ik.. Maar kan ook een pomp mee nemen en hem steeds op pompen.. Beter idee geloof ik...
zal morrege ook wel te horen krijgen dat ik gigantisch veel uur moet inhalen want heb me wat af gespijbeld!! Maandag twee van de drie uur en het laatste uur deed ik niet in de les.. Dinsdag eerste twe uur vrij genomen.. (maar was ziek, dus kon ik woensdag ook vrij nemen) en dus vandaag een les gevolgd : van de 7... enne.. morrege doet ik maar twee uurtjes.. Ga eigelijk alleen maar naar school omdat we het cijfer van scheikunde terug krijgen en ik moet dat tentamen bespreken.. En ik heb een eindgesprek van ckv wat ik beter ook wel kan doen.. En de rest? Kan lekker de pot op!! Kep er geen zin meer in!! Der gaat nooit es iets goed en aan mijn cijfers te zien hefet het helemaal geen efeect dat ik naar de lesga.. dus.. (voorheen ging ik wel elke les heen en ik leerde me te pletter dus daar lag het niet aan..)

xxFiekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 19:28

Ja, je had idd beter in je bed kunnen blijven liggen.. Frusty
Balen! maarja, kom op.... Haha!
Kusje