Hoe dom kun je wezen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

party-girl

Hoe dom kun je wezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 19:16

typ maar ff wat voor domme dingen die je gedaan hebt wat gewoon echt het toppunt van domheid is!

Mijn moeder hoort er ook bij:

ze was bij de konmar en moest ff geld pinnen (daar hangen altijd van die geld auto maatjes) en pinde ze 250 euro. Staat ze bij de kassa, kan ze het geld niet vinden wat blijkt heeft ze die in dat ding laten zitten (ze had haar pasje er uit gehaald) haar geld duz niet moest ze nog een keer pinnen! Was een dure dag voor mijn moeder, ze zei dat ze er niet met haar kop bij was en is het geld vergeten Frusty .
Ik vond het wel sneu voor haar maar toen ik het hoorde moest ik wel lachuh Haha! , oja ze is NIET BLOND!

Ok nu mogen jullie, kijken of jullie ook bij het toppunt van domheid horen.

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:58

Nou euhh mijn moeder is geloof ik nog wat duurder geweest...ze had nl. een gaint fiets van (ong. 1200.- piek, ik weet het ben ouderwets) net een maandje nog niet eens oud. Ging ze naar de Albert Heijn, zette ze fiets in het rek en liep ze met karretje naar binnen. Mijn moeder vroeg zich al af wat ze nou was vergeten, ja hoor der fiets op slot zetten...2 min. later buiten, meteen fiets weg!! Bloos

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:16

Hahahahahaahahahaha t is dat ik zelf blond ben anders had ik gezegt dat t blonde acties waren!

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:32

nog dommer;

afgelopen weekend gingen we chinesen met mn ouders, vriend, broertje, broer, zijn vriendin en haar zusje (ja snap je de familie banden nog?!!)

toen we uitgegeten waren vroeg mn vader om de rekening en wilde hij pinnen... dat kon dus niet, geen pin aanwezig!! Frusty
mn broer had ook niet zoveel geld bij, en de rest al helemaal niet.
maar gelukkig was er een pin automaat in de buurt!!
zegt die chinees tegen mn pa; jij pinnen, maar familie achterlaten ( Verward ja wij wilden einlijk sneeky ontsnappen zonder te betalen)
komt mn pa terug zonder geld; hij kon niet pinnen bij de ING bank!!

en hoe liep het af?!!
ik moest mn pasje afstaan zodat mn pa met mijn pasje kon gaan pinnen en dus kon ik betalen.... Lips are sealed Frusty
leuk hoor!!! (ik krijg het wel terug hoor! Party!! )

daniel79

Re: Hoe dom kun je wezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:57

party-girl schreef:
typ maar ff wat voor domme dingen die je gedaan hebt wat gewoon echt het toppunt van domheid is!

Mijn moeder hoort er ook bij:

ze was bij de konmar en moest ff geld pinnen (daar hangen altijd van die geld auto maatjes) en pinde ze 250 euro. Staat ze bij de kassa, kan ze het geld niet vinden wat blijkt heeft ze die in dat ding laten zitten (ze had haar pasje er uit gehaald) haar geld duz niet moest ze nog een keer pinnen! Was een dure dag voor mijn moeder, ze zei dat ze er niet met haar kop bij was en is het geld vergeten Frusty .
Ik vond het wel sneu voor haar maar toen ik het hoorde moest ik wel lachuh Haha! , oja ze is NIET BLOND!

Ok nu mogen jullie, kijken of jullie ook bij het toppunt van domheid horen.

Zoiets heb ik ook een keer gehad, had wel het meeste geld te pakken, maar per ongeluk 1 briefje van 100 gulden laten zitten (niet gezien... Frusty ). Kun je gewoon naar de bank toe gaan (de bank van de pinautomaat, niet perse je eigen bank) met dat verhaal, kunnen ze allemaal na trekken of je verhaal klopt. Ik kreeg toen gewoon dat geld terug.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:24

ik had laatst ook een actie ( gelukkig koste me niets)
ik ga naar deen, zit een meisje achter de kassa, ik had met haar samen gewerkt maar was daar gestopt. ik vraag aan haar werk je nog bij zeilcentrum, ze zegt nee
dus ik vraag waar werk je nu dan?
Bloos
*LOL*

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 03:04

Zo vroeg ik aan mijn enige schoonzus in het begin van mijn relatie met mijn man, goh wanneer ben je jarig?

Op zich een normale vraag, ware het niet dat ik inmiddels wel wist dat mijn man op 22 april jarig is en een tweelingzus heeft! Frusty