mededeling: opruiming

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

mededeling: opruiming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 11:28

Heb net even wat topics verplaatst. Oa een poll over de kleur van het paard. Is al tig keer geweest, voegt niets toe. Gaarne niet meer plaatsen dus, dank u.
En het doorvraag topic. Was leuk, is een beetje over. Er zijn nog meer topics die zo langdradig en nietszeggend zijn dat ze hoog op de lijst staan van topics die snel verplaatst gaan worden. 200 pagina's langdradige slowchat is voor nieuwe mensen niet meer te volgen, voegt niets toe en het hoeft wat mij betreft niet meer door te gaan.

Verder is het niet echt de bedoeling om je eigen verjaardag aan te kondigen. Verjaardagstopics zijn vanaf het begin af aan uit den boze geweest (die en die, gefeliciteerd etc). Dus gelieve dat in het vervolg ook niet meer te doen. Als iemand jarig is: pb-tje sturen, is een stukkie persoonlijker.

Thx voor de aandacht!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:44

Ik vind het erg jammer dat het doorvraag topic is verplaatst. Veel mensen vonden het leuk, er werd niets verkeerd gezegd en de sfeer was goed.
Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:44

Hoi Laui,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het doorvraag-topic gesloten is! Naar mijn mening is het een absoluut onschuldig topic, zonder ruzies of wat dan ook! Over was het eigenlijk niet, er werd toch achter elkaar op gereageerd Verward Verward !! Al die paginas hoef je ook niet te lezen, toen ik erin stapte, had ik de eerste- en de laatste 10 pagina´s gelezen, iedereen kan zó meedoen als hij/zij er zin in heeft!
Mag ´ie alsjeblieft weer open?????
Laatst bijgewerkt door Sterre op 20-03-02 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:51

Sterre schreef:
Hoi Laui,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het doorvraag-topic gesloten is! Naar mijn mening is het een absoluut onschuldig topic, zonder ruzies of wat dan ook! Over was het eigenlijk niet, er werd toch achter elkaar op gereageerd Verward Verward !! Al die paginas hoef je ook niet te lezen, toen ik erin stapte, had ik de eerste- en de laatste 10 pagina´s gelezen, iedereen kan zó meedoen als hij/zij er zin in heeft!
Mag ´ie alsjeblieft weer open?????
Groetjes, Caroline

Ja, daar ben ik het ook wel mee eens.
Maar de Bokt-Soap begrijp ik wel dat die verplaatst is,die gaat al zo laaaaang mee!!!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 12:06

Nou ja, die doorvraagtopic vind ik echt idioot, die liep als een trein. Ik vind het belachelijk dat die verplaatst is. Omdat jij het nou niet leuk vond, zijn er nog wel een hoop anderen die er lol aan hebben.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 12:13

Heb ik sinds gisteren One.Tel (€250,- per maand) om ook maar overdag mee te kunnen doen... Huilen Huilen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 12:37

Ik vind het in dit geval heel erg jammer dat er een niet-democratische beslissing is genomen om het doorvraagtopic te sluiten. Ik voel me een beetje bedrogen, en ik denk dat er een heleboel mensen het met mij eens zullen zijn.

Het doorvraag topic was leuk, en had nog steeds heel veel animo.

Het is jammer dat de poging op een flink record hierdoor gesaboteerd is.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 13:03

Het is wel degelijk democratisch. Ik had mijn twijfels, heb die geuit, en toen hebben mijn mede mods gezegd dat ik er maar mee moest doen wat ik wilde. Goed, het is uiteindelijk wel mijn beslissing geweest.

Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen. Misschien dat jullie je over een paar maanden weer op een soortgelijk topic uit kunnen leven. Bovendien wil ik dat iedereen lol aan het kippenhok beleefd. Dus ik hoop dat jullie dat ook een beetje begrijpen? En er zijn nog genoeg andere lollige topics, evt opnieuw te verzinnen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:03

wat was het doorvraagtopic, nu ben ik helemaal nieuwschierig geworden!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:15

mensen die het de keel begon uit te hangen hoefden in dit geval maar 1 topic over te slaan?
Nu mogen we dus wel andere topics starten met onzin erin... hebben ze straks een hoop over te slaan denk ik.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:35

Laui, niet boos worden, maar je argumenten raken daar kant nog wal Verward Net als Marije ook al zei: Degene die dit topic niet leuk vinden, hoeven toch niet te kijken??? Dat heb ik met een aantal topics ook, de bokt-soap bijv. ik vind er geen bal aan, maar een hoop andere blijkbaar wel, prima toch??? Hoezo vind je het besluit democraties? Er is aan ons niet de vraag gesteld of we dit topic nog leuk vinden? Kan je het dan niet bij de mesthoop openen? Degene die daar fanatiek op reageerden weten het daar ook wel te vinden Knipoog ! Ik vind het echt een beetje flauw! En in dit geval kan ik er ook geen begrip voor opbrengen!
*Het is een druk bezocht topic
*Er is GEEN ruzie
*Er wordt niemand beledigd
*Er wordt-redelijk Knipoog -goed ABN gebruikt
Enige tegen-argument: de vragen zijn niet altijd even zinvol, maar er worden vaak genoeg toch wel serieusere vragen gesteld! Het heet toch niet voor niets: "`t kippehok, slap gezever met inhoud" Verward

Talida, kijk maar op de mesthoop, daar is het topic nu heen "verband" Huilen
Laatst bijgewerkt door Sterre op 20-03-02 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:41

ahum waarschijnlijk ben ik een beetje kippig maar waar is de mesthoop (ja buiten bij de stal Haha! )?

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:44

Volgens mij moet je je eerst aanmelden bij een groep en dan kon je em zien ofzo... Ik weet ook niet meer precies

Jammer dat de doorvraagtopic is gesloten, ik had er veel lol. En dat sommige mensen hem de keel begonnen uit te hangen.... Die hoeven em toch niet te lezen..

Maja t leven gaat door Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:15

Laui! schreef:
Het is wel degelijk democratisch. Ik had mijn twijfels, heb die geuit, en toen hebben mijn mede mods gezegd dat ik er maar mee moest doen wat ik wilde. Goed, het is uiteindelijk wel mijn beslissing geweest.

Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen. Misschien dat jullie je over een paar maanden weer op een soortgelijk topic uit kunnen leven. Bovendien wil ik dat iedereen lol aan het kippenhok beleefd. Dus ik hoop dat jullie dat ook een beetje begrijpen? En er zijn nog genoeg andere lollige topics, evt opnieuw te verzinnen.

Het doorvraagtopic was erg leuk (zelf tot het allerlaatste moment voordat er een slotje op kwam) en we hebben met zijn allen een poging gewaagd om bestaande records te verbreken, wat ons ook is gelukt. Nadat de records waren verbroken hebben we met zijn allen geprobeerd dit topic zo lang mogelijk levend te houden. Er werd nog steeds door verschillende mensen gereageerd, en dus was het geen slowchat.
Zelfs al zouden we een nieuw topic beginnen, het zou even duren voordat we de 222 pagina's en over de 5000 berichten zouden halen, en dat ook alleen maar als er niet iemand in een vlaag van verstandsverbijstering in een eenzijdige actie een slotje op plaatst. Zou ik in dit geval weer meedoen? Nou nee, dat denk ik niet.

Toegegeven, ik ben een van degenen die de Moderators heeft verdedigd in de discussie over de stapmolen en de redenen die de Moderators GEZAMELIJK hadden om bepaalde personen te bannen. Ik heb het hardst geroepen dat we de Moderators moesten vertrouwen in hun pogingen en beslissingen om Bokt te runnen en te vormen. Maar in dit geval SNAP ik het niet en zet er wel degelijk mijn vraagtekens bij.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:16

ik vind het ook jammer dat het doorvraagtopic weg is. Dat was een van de enigste topics die niet op ruzie uitdraaide, en er werd wel vaker flauwekul uitgehaald, maar er zaten ook serieuze dingen tussen.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:47

pff wat een gezeur zeg, dat doorvraagtopic is al zo lang aan de gang, het word mij ook een beetje langdradig hoor.

Daarmee kan je eeuwen doorgaan, en ergens op slaan zal het nooit doen.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:48

Ik vind het echt niet leuk dat de doorvraag topic is gesloten.
Het was een hartstikke leuke topic waar veel lol aan was en mensen die het niet leuk vinden hoeven toch niet te kijken!!
En heel veel mensen vinden het leuk, dat zie je ook aan de 220 pagina 's

Dus ik smeeeek je: Mag hij alsje alsje alsjeblieft weer open?
Ik kijk je heeeel lief aan nu

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:48

Ik vind het ook jammer dat het doorvraagtopic weg is. Als ik 'm dagje niet wilde lezen sloeg ik 'm over. Had ik niks te doen hier op mijn werk, kon ik me daar wel vermaken. Was volgens mij ook niks fouts aan?
Was ook geen slow chat. Ben het met Cassidy eens.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:56

flair schreef:
pff wat een gezeur zeg, dat doorvraagtopic is al zo lang aan de gang, het word mij ook een beetje langdradig hoor.

Daarmee kan je eeuwen doorgaan, en ergens op slaan zal het nooit doen.

Je HOEFT het toch niet te lezen als je het langdradig vind Verward Verward , er zijn nog genoeg andere dingen die je kan aanklikken Knipoog !

IK vind het wel leuk en zo te zien, met mij nog een hoop anderen ook!

MarijeR

Re: mededeling: opruiming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:25

Laui! schreef:
En het doorvraag topic. Was leuk, is een beetje over. Er zijn nog meer topics die zo langdradig en nietszeggend zijn dat ze hoog op de lijst staan van topics die snel verplaatst gaan worden. 200 pagina's langdradige slowchat is voor nieuwe mensen niet meer te volgen, voegt niets toe en het hoeft wat mij betreft niet meer door te gaan.

Ik heb even wat opgezocht.

Sinds gisteren ochtend (19/3 0.00 uur) zijn er in dit topic 102 berichten geplaatst door 27 personen.
Is dit een slowchat die een beetje over is?

Sorry maar dan komt jou laatste regel meer bij de waarheid, dat het wat JOU betreft niet meer door hoeft te gaan.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:30

*Marije* schreef:
[Sinds gisteren ochtend (19/3 0.00 uur) zijn er in dit topic 102 berichten geplaatst door 27 personen.
[/quote]

27 personen noem ik niet veel tegenover de massale hoeveelheid bezoekers die bokt tegenwoordig heeft! Daarnaast zijn het steeds dezelfde personen dus dat wordt inderdaad een slowchat. Ik vond het in het begin ook wel leuk maar nu was het voor mij ook wel een beetje voorbij...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:30

Ik zit me iets af te vragen. Als we een tweede doorvraagtopic openen, hoe snel zal daar een slotje op komen? We kunnen altijd proberen de eerste te verslaan...

Extreme duivel

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:39

Maar Syph als je je dan afvraagt hoeveel mensen er op algemeen komen, dan is dat echt niet alle gebruikers van bokt. Dan vindt ik het nog wel mee vallen met slow chat. Een chat is leuk met niet meer dan 10 personen, en zelfs dat is al veel.
Nou ja, ik ga geen ruzie maken. Ik vind het jammer dat het op de mesthoop staat.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:41

Sypheron"]
[quote="*Marije* schreef:
[Sinds gisteren ochtend (19/3 0.00 uur) zijn er in dit topic 102 berichten geplaatst door 27 personen.
[/quote]

27 personen noem ik niet veel tegenover de massale hoeveelheid bezoekers die bokt tegenwoordig heeft! Daarnaast zijn het steeds dezelfde personen dus dat wordt inderdaad een slowchat. Ik vond het in het begin ook wel leuk maar nu was het voor mij ook wel een beetje voorbij...

Ik denk dat 27 personen die op 1 topic reageren toch behoorlijk veel is. Als je ziet hoeveel personen er gemiddeld op een topic reageren...

Kijk, als je het niet leuk vindt, je hoeft het niet te lezen.
Nu bleef iedereen een beetje in dit topic hangen en werden er niet tig topics geopend waar misschien 2 of 3 mensen op zouden reageren, maar iedereen wel zou zien in de index.
Nu hoefde je maar 1 topic over te slaan als je het niet leuk vond.
Ik sla ook regelmatig topics over, doe daar ook absoluut niet moeilijk over omdat ik weet dat anderen daar waarschijnlijk wel veel lol in hebben.

Het wordt voor mij anders als er in dit topic ruzie zou ontstaan o.i.d. Dan kan ik mij voorstellen dat er een slotje op komt en het topic verplaatst wordt naar de mesthoop.
Nu heb ik nog geen duidelijke reden gehoord.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:53

Laui! schreef:
Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen.

En wat ik niet snap is, waarom krijgen de mensen die het de keel uithangt áltijd hun zin?
Ze kunnen de topic toch gewoon overslaan, wat is daar nou moeilijk aan, 1 regeltje verder naar beneden met je muis?