Hij denkt echt dat hij heel wat is met z'n gezeur! Nou, ik zal hem eens mores leren *neemt kungfu houding aan*. Nog één vies geurtje en ik mieter je het raam uit (dan print ik maar niet hoor!). Smerig ding!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Laui! schreef:Erg veel gekker moet het niet worden. Uit wraak heeft hij nu 4 (!) papiertjes tegelijk gepakt, en toen begon hij te zeuren over een papierstoring binnenzijde. Dus ik rukte hem open, rukte dat papier eruit en heb hem weer dichtgeknald,
ik lig echt in 1 woord dubbel !
) keer een heel artikel uit te printen terwijl ik maar om 1 keer gevraagd had (en dan ook nog eens maar 1/10 de van het artikel geselecteerd had, maar dat was meneer de comp doodleuk 'vergeten' en printte alles..) , en begon doorna wanhoopkreten uit te slaan op zijn zielige rotschermje dat hij overbelast werd en niet genoeg van het 1 of ander meer had ed, terwijl dat 'een of ander' pas nog was bijgevuld.. Nou vraag ik je?!
Daarna kon ik hem helemaal weggooien...paar gekneusde plastic plaatjes, gebroken pootje...heb hem dus naar zijn wensen de dood in geholpen en vervolgens in een prachtige komozak gestopt, en hem nog even van de 2e etage naar beneden gekieperd...hij heeft zijn lesje nu wel geleerd, maar ja...nu heb je er zo weinig aan hè?
, de printer dus... Het kan ook aan mijn fum liggen, maar ik denk het niet, het is nl. Aqua di Gio van Armani, en dat ruikt heel anders (lekker).
Slakketempo! Helemaal erg is het als hij op energiebesparende modus gaat, dan moet hij nl. eerst OPWARMEN, alsof dat ding nog niet de hele dag aanstaat ofzo, echt te idioot voor woorden. Dat zogenaamde opwarmen duurt minstens 5 minuten, waarna hij PER BLAADJE (is normaal) nog eens 5 minuten uittrekt om het te verdingesen. Tsk! Nu print ik meestal geen hele boekwerken, maar het gaat zo ongelofelijk traag dat ik me zelfs met 2 blaadjes per keer dooderger (ik zie al flink oud en grijs). En als er dus een boel papiertjes vastzitten, dan moet hij dus weer opnieuw opwarmen omdat ik m opengemaakt heb. VAndaar dat ik vaak als de printer bezig is (gaat hij ook stinken) de vaatwasser uit ga ruimen etc. De vaatwasser is ook al zo'n rotding... Zal ik daar een nieuw topic over starten? Over hoe ik hem heel zachthandig zijn knop afrukte? Is een leuk verhaal... dus wie weet! }>
, maar het is wel heel leuk!