't regent, 't zegent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

't regent, 't zegent...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 17:45

En Laudine wordt straks nat!
*snif* Het regent al UUUUUUREN, en over een uurtje moet ik op de FIETS naar huis. Ben ik eindelijk gaan fietsen (was nog een hele opoffering, mijn heup (??) doet nu pijn, en mijn rug nog steeds), gaat het regenen! Het ziet er niet naar uit dat ik straks in een droge plek fiets... *snif*
Misschien is er een heel aardig iemand ergens die mij een lift wil geven, maar da's wishful thinking (kan mijn ouders niet opbellen met zo'n snobbig verzoek vrees ik, de kans dat ze dan in de tussentijd de sloten vervangen is héél groot). Dus ik ben oh zo snielig Schijnheilig , in de REGEN, terwijl het twee weken (dat ik verplicht met de auto ging) dróóg was! *huil*, en van t weekend was t ook zulk schitterend weer en toen MOCHT ik niet paardrijden, dus heeft mijn vader mijn paard gereden, en moest ik lijdzaam (deed ik mezelf aan) toezien... Misschien wil iemand samen met mij lijden? Want dat scheelt... Verdrietig

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 17:48

Huilen Huilen Huilen Wat een hondenweer !!!

Ik moest net ook met de fiets naar huis, ik ben zeiknat, maareh... ik duim voor je dat het niet zo hard regent als je naar huis gaat }>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 17:50

Mijn gebeden zijn deels verhoord: HET IS DRUPSTIL... of te wel: het is nog één natte bende, maar van boven komt er niets bij. Als nu nog het zonnetje gaat schijnen ben ik weer helemaal gelukkig, kan ik met een gerust hart gaan fietsen! Mooi langs de narcissen (ehm, die vallen me normaal gesproken geeneens op), genietend van het GEWELDIGE weer! Clown

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 17:51

Net zulk weer als zaterdag bedoel je Haha!

Ehm.. dat zit er denk ik voorlopig niet in, ze voorspellen alleen maar regen, regen enneh.... regen Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 17:58

Jaaaaaaaaaweeeeeeeeeeeeeel, speciaal voor mij, op de paar vierkante meter die ik even claim. Maak ik een gat in de wolken zodat precies ik zon heb. Wordt ik misschien nog eens bruin ook! Haha!
Regen is op zich ook wel goed voor de plantjes, maar niet goed voor mij, want ik ben al van water gemaakt (zo'n 90 procent dacht ik), en dan zit er nog heel veel suiker enzo in mij, en dat lost dan allemaal op als ik teveel wateroverlast krijg. Zou Erwin (kroll, red) dat begrijpen? Of de regen? Zouden ze mij dan droog laten? Of moet ik dan mijn speciale waterdichte SuperHero pak aan doen?

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 17:59

Je mag mijn regenpak wel lenen }>

Hij ligt alleen nog in mijn kluisje op school (daar ligt hij al een week, ik vergeet hem namelijk iedere keer eruit te halen)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:25

Jaaaaaaaaaaah, het is nog steeds droog! *kus* voor de wolkjes, *kus* voor alles en iedereen die het droog houden!
Over een kwartiertje ga ik lekker naar huis, en dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over een nat pak hoop ik.
*ff afkloppen* voor de zekerheid...

*dikke knuf* van mij, het suikermeisje! Lovers

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 18:32

jakh ik haaaat regen, volgende keer ga ik in Spanje wonen met altijd zon Boos! Boos!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:37

Citaat:
It's all I want, all I want

De zon schijnt ook nog, en nu ga ik echt! *kus* voor de zon! *smak*

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:13

Ik moest door de regen naar huis fietsen, (9km, wind tegen!) en toen door de regen naar Tos (nouja, dat moest niet, maar dat moest ik van me zelf Haha! ) en.. tja, Tos al regende uit de wei geplukt... natte Tos op stal... en Eva weer door de regen naar huis...
BEZOPEN! Boos!
ben ik nu ook zielig?
Kunnen we samen lijden!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:41

Ja ik ook Verdrietig

4 kilometer maar }> ook tegenwind en regen Boos!

Morgen moet het mooier weer zijn hoor

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 21:39

Ja, jullie zijn heel zielig, ik niet. Want ik ben niet nat geworden (1 spatje van een boom, en een spatje van een plas waar ik doorheen fietste). Het zonnetje scheen niet meer, maar ik had superveel geluk. Nog een keer een heleboel *kussies* voor het weer, de zon, de wolkjes etc.
Want toen ik thuis kwam barstte het helemaal los! Was t iets meer dan een uur droog en kon ik droog naar huis.

Vond het wel flauw van een mevrouw met fietstassen die door een plas moest, en ik hoefde er niet door, dat ze aan mijn kant erdoorheen ging en dat ik toen nat spatte! Schijnheilig Ik ging nog speciaal kijken of ik nat was, was ik niet eens nat... Ah nee, het was heel zielig voor haar dat ze omdat ik er ook fietste door de plas moest, ze was niet eens nat, dus ze kon net als ik gewoon haar benen optrekken! Ziet er niet uit, maar je blijft wel schoon en droog! Lachen

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:39

Citaat:
Misschien is er een heel aardig iemand ergens die mij een lift wil geven, maar da's wishful thinking (kan mijn ouders niet opbellen met zo'n snobbig verzoek vrees ik, de kans dat ze dan in de tussentijd de sloten vervangen is héél groot).

hihi, dat had ik dus gister ook.
had gegeten en wou naar stal om mijn paardje binnen te zetten (was rond 6 uur-half 7), het regende niet zo hard, dus ik had zoiets van, nu er snel even door.
maar jahoor, toen ik net op de fiets zat begon het behoorlijk te regenen.

snel paardje uit de wei geplukt en verder maar alles binnengedaan (ze is op dit moment hengstig, en als je op een plek staat waar je dat moet schoonmaken, blijf je dus aan de gang, dus zou je beter buiten oid kunnen blijven staan, maar goed).

maar het ging steeds harder en harder regenen, dus ik bellen met mn mob,
Maahaam, wil je me alsjeblieft ophalen?
Het regent zo haaahaard.
anders zou ik wel wachten tot het wat meer over was, maar alles moest snel snel, want ik moest savonds ook nog weg.

ik wachten en had de fiets ondertussen al op slot gezet en die wou ik dan vandaag ophalen, maar nog beter, die kon ook nog gewoon in dr auto mee.
dus ik ben uiteindelijk toch wel behoorlijk droog gebleven (afgezien dan van de heenweg fietsen, paard uit de wei plukken en kruiwagen wegbrengen) en was ook nog op tijd voor wat ik daarna moest doen.