Het is dat ik er zelf mee begonnen ben, om 4 uur 's nachts op nieuwjaar... Maar anders... Nee, ik had honger, dus ik dacht: CHAMPIGNON SOEP. And so it is! Alleen zo jammer dat er maar 4 (!) croutons in zaten, ik ben GEK op croutons!
Maaike
Geplaatst: 18-03-02 17:21
je kan ook in de winkel een zakje croutons kopen laui en dat er dan door donderen!!! lekka lekka ben zelf ook gek op croutons mn mams had een tijd terug nog zo'n zakje croutons gekocht doe je best een tijd mee hoor
Sypheron
Geplaatst: 18-03-02 17:27
heb liever een zak chips, jammer dat ik hem net helemaal van vol naar leeg gemaakt heb
XJuul
Geplaatst: 18-03-02 17:28
croutons smaken nergens naar, kan je net zo goed van die bolletjes kopen (soepstengelbolletjes) die vind ik veeeeel lekkerder.
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 17:32
Je moet ze ook in je soep gooien en dan met even laten intrekken en dan eruit vissen, VOORDAT je je soep opeet.
Nu zat er overigens onderop weer drekkigheid... Ieuwks! Maar goed, rest v/d soep was lekker, dus misschien eet ik er zo nog wel eentje!
Sypheron
Geplaatst: 18-03-02 17:34
van die drekkigheid wordt je wakker! hahaha bij ons op het werk als je tomatensoep uit die automaat haalt (cup-a-soup) dan kun je na 2 min roeren, je lepeltje rechtop in je bekertje laten staan! hahaha Kun je complete Woeste hoeves mee bouwen
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 17:41
dat kan ook van deze soep (geen automaat, wel cup-a-soup). Echt ongelofelijk, gelukkig had ik nu UITSTEKEND geroerd en bleef er een beetje groente/brood drab achter. Iig geen stiekume croutons ofzo (anders had ik ze flink de waarheid verteld, stelletje lamlendige stukken vreten).
Tsk!
Sypheron
Geplaatst: 18-03-02 17:44
haha laui gets pissed @ the croutons whooohoo you go girl!! hahahaha Ik hou trouwens ook niet echt van die vierkantje stukjes verbrand brood
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 17:47
Nou jáá, het is geeneens brood! Dit zijn hele speciale dingen die niet gelijk slap worden in je soep, maar nog éven knapperig blijven, da's heel knap gemaakt! Een beetje meer respect voor het wezen crouton mag ook wel eens hoor! Behalve als ze sniekie onder in de drek gaan verstoppen en maar hopen dat ik ze niet opeet, dan zijn het echt etterige stukken vreten!
Sypheron
Geplaatst: 18-03-02 17:50
dan moet je de soep even zeven met de speciale "anti-crouton-verstop-onder-de-drek-zeef" werkt perfect en kost maar 2 euro!
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 17:55
Ik reageer liever mijn frustraties af op die etters dan dat ik 2 euro uitgeef. Niet eens aan een martelwerktuig! Nee, dan ga ik ze liever persoonlijk, met hulp van mijn lepel, te lijf! Of ik vergas ze (zonde wel) met mijn stinkprinter! En anders kan ik nog altijd de kliklijn bellen om ze aan te geven! Of ik vermaal ze gewoon met mijn kiesjes, die weer helemaal de oude zijn na mijn operaties (oh, klinkt heel erg, was niks, of ja, niet zo erg als t klinkt). Ben wel benieuwd of ze dan gaan gillen. Ik denk dat als ik dat zou horen dat ik helemaal dubbel zou liggen, leedvermaak he! }>
scooby
Geplaatst: 18-03-02 18:21
jaaaaah croutons zijn lekker!!!!!! maar niet als mijn moeder ze maakt, maar die croutons die in cup a soup zitten! ze zuden eigenlijk van cupa soup aparte croutons in een zakje moeten verkopen!!!