Ik heb een goede rechtse

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Ik heb een goede rechtse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 17:45

Op school was een jochie heel vervelend, zat de hele tijd aan ons (lonnebol en ik) toen was ik het zo zat dat ik hem keihard een klap op zijn bek heb gegeven. Hij zat bijna te janken.
Hij was laatst op tv op ned3. Hij heet fotigui of zoeits Heeft een van jullie hem gezien?????? Verward Verward Verward

Lonnebol

Re: Ik heb een goede rechtse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:17

Goldie schreef:
Hij heet fotigui of zoeits Heeft een van jullie hem gezien?????? Verward Verward Verward

Haha! Platte neus nu! En hij was inderdaad errug vervelend! Ik kan veel hebben, maar jongens die hun handen niet thuis kunnen houden.... Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Enne, Goldie, je spelling is wel erg fantastisch de laatste tijd! Schijnheilig

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:17

Goedzo zo moeten stoute jongetjes afgestraft worden Haha! Geef ze er maar van langs

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:48

*grinnik*
Ik heb zaterdag, nouja, zondagochtend Haha! ook een jongen een bijna-blauw-oog geslagen. Hij was voor de gein de hele tijd mijn jasje aan het uittrekken en dat vond ik toch wel heel koud en niet leuk, dus na 3 klappen op zijn wang, sloeg ik in een soort van reflex naar achter *beng* met mijn knokkels tegen zijn oog.. had ie een bijna-blauw-oog Extreme duivel
Dus.. PAS OP, ik ben gevaarlijk Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:58

goh wat een stelletje agressieve lingen hier zeg !! Haha! Haha!
jullie hebben gelijk hoor, jongens denken altijd dat ze meiden kunnen pesten en dan verwachten ze al helemaal niet dat een meisje zou slaan
dus go girl !!!!! hahahaha

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:56

ik was eerst an het dolle met een vriend en hij had me hand vast en ik zet me nagel in z'n hand en heel die afdruk zag je staan. en ik pakt z'n had en zeg zo 'kijk' en toen bam tegen z'n eigen neus Clown hij heeft 5 dagen last gehad van een bloedneus Tong uitsteken maar hij was niet boos op me

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:54

Agresieve mensen. Ik ben d'r ook 1. Net beetje ruzie gehad. Het bleef bij wat meppen met schrifen.(kan ook van de zenuwen komen)

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:11

*LOL* Ik weet wie dat is. M'n zusje zit bij hem in de klas, ik heb de uitzending ook gezien. Zitten jullie toevallig ook in 1d?
Ik ben zelf ook best aggresief maar ik kan me heel goed inhouden, karate hielp trouwens ook wel Tong uitsteken Of elke dag 20 km fietsen en daarna nog paardrijden. Haha!

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:33

No way!

Wij zitten in 2B,m dus wel stom dat die brugertjes achter ons aan hangen Misselijk

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:44

Lonnebol schreef:
No way!

Wij zitten in 2B,m dus wel stom dat die brugertjes achter ons aan hangen Misselijk

*LOL* En ik zit heerlijk rustig op de omloop Tong uitsteken Die irritante bruggertjes (jullie dus ook, 2e is ook nog de basisvorming) eraf te schoppen Haha!

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:13

Marieke_14"]
[quote="Lonnebol schreef:
No way!

*LOL* En ik zit heerlijk rustig op de omloop Tong uitsteken Die irritante bruggertjes (jullie dus ook, 2e is ook nog de basisvorming) eraf te schoppen Haha!
[/quote]

Ja, en jij ként elisa (goldie hier) toch? Jullie rijden (of dat deden jullie) toch bij elkaar in de les bij RAP? Wij zien jou nog all'ns nl. op de omloop! Haha! Maarre.... jij zit toch in 3A? Dan ga je volgend jaar naar't molenplein en dan ben jij weer een ukkie!!!! Haha! Schijnheilig Tong uitsteken }> Party!! !!!!!!!