Digi-cam om te kwijlen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Digi-cam om te kwijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:22

Ja hoor! Bij Sony hebben ze weer een nieuwe zeer gave digicam... Echt té gek. 2 maandsalarissen (voor mij dan), maar zó bloedje mooi! Echt.... Kwijl Kwijl

We hebben thuis een oude digicam, die doet het nog best, maar ik wil al heel lang (1,5 jaar) een eigen. Elke keer heb ik me ervan weerhouden en bedacht dat ik beter m'n geld op kon sparen 'voor later'. Het is ook zo gemeen, zo'n mooie digicam!

Zal ik mezelf binnenkort (volgende maand, als mijn salaris weer binnen is) een beetje (heel erg) verwennen? Oeioeioei.... Wat een opties ook, echt om te kwijlen, gewoon een professioneel ding. Ik kan natuurlijk ook een videocamera (zelfde prijs) kopen, kan ik mezelf filmen. Oh, ik moet me echt inhouden, en eigenlijk dit foldertje wegmikken, want dit kan gewoon niet erg lang meer goed gaan.... HEBBUUUUUUUH...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:23

welke laui ?? PLAATJE

ik wil meeee kwijlen Kwijl .
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 15-03-02 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:25

Hmm, ik heb hier alleen een foldertje en geen scanner. Het is de Cybershot DSC-F707. Echt een loeigroot ding (594 gr), maar echt té gek... Ik zal zo eens bij sony kijken of zij m erop hebben staan. Die vorige die ik ook zo geweldig vond (minder dan deze nieuwe) stond er toen ook niet op, maar ik zal ff kijken...

Link, met foto: http://195.2.39.25/dime/www/NL/nl/homep ... index.html Aiaiaiaiaiaiai... dat wordt op een houtje bijten! Cool
Laatst bijgewerkt door Laui! op 15-03-02 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:26

Ik was ook wel benieuwd naar een plaatje?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:29

Ik neem het foldertje mee, en ga m boven mijn bed hangen... Oh, en dan maar zeggen tegen mezelf: niet doen Lau, niet doen, is NIET goed voor je gezondheid (portemonnee).... Want dan komt die camera er vanzelf. Zomaar opeens in mijn schoen ofzo, want erg lang kan ik dit gewoon niet weerstaan. Heb mezelf al behoorlijk getortured door dat foldertje hier voor m'n neus te leggen!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:31

Laatst bijgewerkt door UrbanL op 15-03-02 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:32

Wauw, 5 Megapixel. Kan ik met mijn dingetje van 2 Megapixel wel inpakken...Kan me voorstellen dat je verliefd bent....
Gewoon nog even sparen, je hebt nog even tijd tot de Kerst... *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:34

Eh Pris, read the features?
Daar heb je zo'n lens wel voor nodig. Zijn voorganger (was ik ook al helemaal aan verkocht) kon al leuk inzoomen en macrofoto's maken. Dees kan dat nog erger! En since i luv macrofoto's maken... Bovendien zit hier een NIGHTSHOT op... Argh, ik bedoel maar, dat WIL IK HEBBUH... Niet dat ik dat ooit ga gebruiken, want als het donker is ben ik Slapen maar toch, het idee... Kwijl Dromen

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:35

Is ie wel waterafstontend? Zo niet; nú stoppen met kwijlen. Zo ja: Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:45

haha denk het niet carola.

ja laui ik weet wat hij kan ik werk namelijk bij Hasselblad allemaal camera´s hihi maar het is juist zo handig dat je die ander zo in je zak steekt en dus makkelijk meeneemt ?? Deze dus niet lijkt wel of ik een hasselblad mee heb ??

Afbeelding

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:46

Sinds een jaar in het bezit van de voorganger de 505v, is inderdaad een prima ding, je kan er ook nog leuke email filmpjes mee maken. Wel af en toe wat problemen met de accu, is wel erg snel leeg ( wel weer snel op te laden ). Dat nightshot van die opvolger is denk ik wel handig , je zit al snel te donker. En 5 megapixels is leuk, maar wanneer gebruik je dat nu eigenlijk ? .Meestal moet je alleen maar weer verkleinenen omdat het in het gebruik wel erg veel ruimte inneemt . Misschien als je posters wil maken ofzo. Meer iets voor de semi professioneel.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:53

Oh gelukkig, zit ik met mijn 2 Megapixel toch niet zo slecht... *LOL*

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:02

Bij Chipmunk ( chipmunk.nl ), zakelijk, te koop voor : inclusief BTW ? 1594,60 . Chipmunk is vaak de goedkoopste met die dingen. Als je toch wil gaan spenden .... , misschien scheelt het nog wat Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:19

Hmm, ik zal m voor 29 mrt moeten aanschaffen. Want dan krijg ik m voor € 1369,- bij de Office Centre.

Ik moet ook nog wat accesoires hebben, dus ik denk niet dat het gaat lukken, want dat kan er eigenlijk niet meer af (ik ben niet zo spaarderig). Maar misschien willen mijn paps en mams nog wat voorschieten? En anders moet ik hem eens 2e hands aanschaffen... Want wat zijn die dingen dúúr!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:58

Mhh misschien is 2de hands helemaal niet zo´n slecht idee toch??

Ben wel benieuwd of je hem idd gaat kopen hihi *LOL* .

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:16

Ik denk trouwens dat je voor de prijs van één hasselblad wel een hele koffer vol digicam's kunt kopen.

De moeder van mijn vriend heeft een Hasselblad met digi achterwand en die maakt echt foto's om van te Kwijl -en.....

Ach, als ik ook eens foto's wil maken ergens van dan mag ik die van haar wel lenen ( Frusty dat vind ze dus nooit goed)

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:21

Is dat in of ex btw , bij Office Centre ? Volgens mij heb ik die blaadjes ook, zal eens kijken . Ex BTW is bij chipmunk 1340. Ik zou kijken voor een 2ehands, wel op de accu letten.

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:22

2 x is wat veel..... Haha!
Laatst bijgewerkt door SuzanneH op 15-03-02 16:31, in het totaal 2 keer bewerkt

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:25

Roos schreef:
Ik denk trouwens dat je voor de prijs van één hasselblad wel een hele koffer vol digicam's kunt kopen.

De moeder van mijn vriend heeft een Hasselblad met digi achterwand en die maakt echt foto's om van te Kwijl -en.....

Ach, als ik ook eens foto's wil maken ergens van dan mag ik die van haar wel lenen ( Frusty dat vind ze dus nooit goed)

hahaha klopt je wilt niet weten wat de goedkoopste camera kost Lips are sealed . Daar kan je al een aardig paard voor kopen.

Ik heb voordeel kan er altijd wel een meenemen maar druft het eigenlijk niet Cool .

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:30

3 x is helemaal wat overdreven ....Neem ook meteen nieuwe compu mee Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 16:43

Geen idee of het in of ex is... STaat nergens bij, dus ga ik er maar vanuit dat het in is, want anders... grrrrrrrrrrrrrrrrr....

Maar ik ga gewoon kijken, en idd, hou me vast want straks ben ik leeggezogen! Qua geld dan... Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:58

Prisca schreef:
Afbeelding

mmh wat een lompe lens hou ik niet zo van ??

Pris dat is een Carl Zeiss lens, de beste die je kan krijgen! Hmz 5 megapixel is wel errug veel. Wordt er geen gebruik gemaakt van image enlargement?

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:01

Office Centre = zakelijke markt, (meestal) ex. BTW prijzen. Office Centre heb ik al vaker gemerkt, is niet zo goedkoop, af en toe een leuke aanbieding, maar meestal is het de BTW die je over het hoofd ziet en dat valt dan bij nader inzien behoorlijk ( 19%) tegen . Als je iets gaat kopen , zou ik het via chipmunk ( geen aandelen hoor ) doen. Zeker als je ook acessoires bestelt, hoe groter het bedrag van je bestelling, des te groter de korting. toen ik vorig jaar mijn camera kocht scheelde het incl. extra grote geheugenstick en een draagtasje , zo'n kleine 200 euro. Is toch prettig Haha! .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:13

Ik ga me maar eens goed informeren!
Enneh, haastige spoed is zelden goed, dus ik denk niet dat ik het zo volgende week ga doen!
Maar, wát een camera! *smul* En aangezien ik me vorig jaar ingehouden heb... die lijdensweg doe ik me niet nog een keertje aan!

Misschien helpt het als ik bij Sony met mijn lieve gezichtje en mijn snielige verhaaltjes langs ga? Is iig het proberen waard Schijnheilig