OK, ik had de trein van half 4 uit Grunn city. Best wel klote verbinding naar A, 2 keer overstappen enzo, maar de NS werkte mee dus ging allemaal prima. Tot ik een telefoontje kreeg van Dorée dat ze haar scoot gesloopt had en dat ik dus ALLEEN met de bus door A moest!!
Hmm best wel een angstaanjagend idee. Ondertussen Prisca nog aan de telefoon gehad, die had nog als tip dat ik maar ff apenootjes moest kopen en stevige handschoenen ivm bijtende aapjes.Vervolgens maar een een geschikte bus gaan zoeken, ik zou bijna in de bus richting Apenheul gaan zitten, maar dat bleek niet de goeie te zijn. Heb maar even een lieve chauffeur gevraagd welke bus ik moest nemen. Die chauffeur had een hoop opties, maar ik wilde toch graag de kortste weg. Hij vroeg of ik geen toeristich ritje door A wilde maken. Nou liever niet, doe mij maar de kortste weg
Die chauffeur kwam nog met een verhaal dat ie vroeger met zijn ouders op vakantie ging naar A en dat hij later er op VRIJWILLIGE basis is gaan wonen
Haast niet voor te stellen! Magoed, in de bus gestapt, klein beetje sight seeing A gehad. Dorée stond mij op te wachten bij de bushalte, daarna maar ff boodschappen gaan doen. Nee Dorée, we eten geen hondevoer en je hebt OOK geen kattevoer nodig!

Bij Dorée thuis gegeten en later kwam Carola ook nog. Dorée had wel haar halve keuken onder water gezet door een nog half volle soep pan in de gootsteen te legen. Pas op Dorée, straks ziet Gerard het!!! Ook heb ik me verbaasd om de schoonmaakroosters die daar hingen en de 'Afblijven' briefjes op de magnetron en frituurpan. Gezellige huisgenoten dus. Maar Dorée had wel een lieve huisgenoot van wie ze de scoot kon lenen en dus Carola naar huis kon brengen, aangezien ze Carola d'r scoot ook al gemold had

Daarna zijn wij nog naar Wiessel geweest, daar waren Kim en Anouk ook. Ff paardjes gekeken! Helaas was het donker dus verder niet veel gezien van de omgeving, maar dat doe ik een keer over overdag!!
Vervolgens heeft Dorée (gevaarlijk als ze over diepe kuilen in een zandweg rijdt: AUW, EN daardoor een gat in mijn broek!!) mij op de scoot naar station gebracht. Weer veilig een trein opgezocht en A verlaten! In Zwolle lekker een kwartier vertraging
maar ik had Pris aan de telefoon dus was nog wel gezellig 
Later in de trein kreeg ik nog RARE smsjes, over gat in mijn broek enzo, erg leuk omdat ik het nummer niet kende, maar daar bleken Joost en Marco achter te zitten wat ik eigenlijk ook al wel vermoedde

Uiteindelijk veilig en wel om half 1 in Groningen gearriveerd, het was erg gezellig!!!

. Ene die broek zou ik maar delcareren bij Dodee want dat is haaaar schuld
en jij weet nu de weg dus dan komt het wel redelijk oke
. Maare moest je niet de bus richting de Apenheul hebben dan ? de aapjes zitten daar toch
gezien maar wel van die rare groningers eeeeerrrrggg vreemd aangezien het HET gezien van de gekke
. 
.
.
.
en wij (spades dan) ook