ieeeeeeeee! een grote spin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Klijn

ieeeeeeeee! een grote spin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 21:15

Bij ons op de muur in de kamer waar de computer staat heeeeeeeel vies
een hele grote net zo groot als het teken van bokt!! en zwart bah! en hij loopt ook nog eens waaaaaaaaaah

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:20

oh my god wat vies!!!!!!! iehhh ik zou echt snel ergens anders gaan zitten als ik jou was!! of je papa roepen of ie m weg wil halen Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:22

helep jolijn is gouw weg gegaan en nou zit ik bij die spin!
hij zit achter mij op het plaffon. iek dit is eng.
hoe kan z'n groot beest nou binnen komen? Verward
wie is hier een stoere spinnen dooder?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:31

Helep!!!!!!! daaat groooooooote enge beest komt op mijn computer af
hij wil er op zitten. woo ik kan zijn tanden zien. red me!!!!!!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:13

vandaag liep er een vlak voor me langs!
kkuh schrik me een *** Bloos
gelukkig kwam me mammie hem weghalen!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:41

snap het nooit, ik ben geen stoere meid, maar spinnen vind ik niet eng hoor! Zo'n klein kriegelbeestje... een keer stampen en hij is dood! Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 22:32

Nou bij deze moest je wel 5x stampen!!!
maar mijn stoere papa heeft hem opgezogen met de
stofzuiger Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:34

Ik stamp ze gewoon dood Lachen Spinnen zijn veel banger van jou dan andersom hoor (naja...niet altijd Haha! ).

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:14

Nou als je hem opzuigt met de stofzuiger heb je kans dat hij binnekort weer uit de slang komt kruipen! Bloos

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:30

AAAAAAAAAAAah!!! Ik ben ook als de dood voor spinnen!!!

Je moet hem oppakken en op straat gooien, hebbie er geen last van enneh... komt ie niet meer terug Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 12:13

ja oppakken dies gek echt niet!!! z'n groto!

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:42

jolijn het was stoere mama met de stofzuiger hoor Bloos

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:50

ik ging maandag middag naar de wc enik doe het licht aan en een keiharde gil van mij... hangt er op 5 cm atstand een mega grote spin boven de wcbril..... ik een krant gepakt en hem de wc in gemept... toen eerst van de luchtverfrisser erop gespoten en gelijk doorgetrokken.... na 5 minuten nog een x doorgetrokken en toen het eerste half uur niet meer.... stel je voor dat hij zomaar opeens uit de pleepot komt kruipen als uitgerekend JIJ net zit....... Nee dat wilde ik niet!!!

Dus verschirkkelijke dingen die spinnen!!!!

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:25

Iek ik krijg nou weer de kriebels als ik er aan denk.
Als er iets is wat van de aardbol verwijderd mag worden zijn het spinnen en insceten.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:54

Hihihihi (Ja, ik lach jullie uit!) Spinnen zijn niet eng!
Grinnik, sinds ik op school de vogelspin op mijn hand heb gehad (meerdere keren...) ben ik niet meer bang voor spinnen! Is echt ideaal, nu hoeft mijn pa niet meer te komen om ons te verlossen van grote dikke zwarte harige spinnen, nu kan SuperIlona dat zelf wel.
Maar die slangen, die mogen ze wat mij betreft WEL houden.... Brrrrr

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:07

Haha, ik trok ze altijd hun poten uit, tot mijn moeder mij vertelde dat dat gemeen was... Dat mocht niet, en sinds kort vang ik ze met een glas en zet ze buiten! Té cool!

Oh, en ik heb toch een freak meegemaakt, die was ervan overtuigd dat als je ze opzoog dat ze dan vervolgens zich gingen vermeerderen en dan snachts als jij lekker lag te slapen eruit kwamen en je opaten. Dit was overigens een volwassen vrouw, moeder van een zoontje van 3. Ik heb zelden zo gelachen, was een beetje problematisch want ik moest het natuurlijk niet al te opvallend doen, maar helaas het is me niet gelukt om stiekum te lachen.... Schijnheilig

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:06

ja ze zeggen dat je elk jaar 1 spin opeet!
weet niet of ik dat moet geloven maarjah, we gingen eerst de kamer opruimen en toen kwamen er allemaal spinnen en die hebben we ( NOT ME) weggezogen met de spinnezuiger Haha! Extreme duivel maar toch wel een b-tje zielig voor die arme beestjes. Verdrietig maar eigenlijk hebben die beestjes niets kwaads inzich ( DAN HEB IK HET OVER THA LIL') maar toch ik ben ook bang...xxx

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 20:59

Ojeetje dan moet ik uitkijken dat ze mij straks niet opeten Haha! hij (of een zij) zit zich nou lekker te vermeerderen in de stofzuiger!

dat poten eruit trekken doet mij denken aan een jongen uit mijn klas die een keer een levende goudvis doormidden heeft gesneden (toen was hij wel 6 jaar ofzo) nou is een vis wel iets anders als een spin maar toch vind ik dat een beetje op elkaar lijken.

Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:08

iiiii gatverdamme als ik 1 beest haat is het wel de spin...
bij mij zat ook zo'n grote met krleine haartjes!!! ik heb me ouyders wakker geschreeuwd Haha! Haha! toen we vader heel geschrokken naar beneden kwam lachte ik me echt dood jongens!! hahahahaha Haha! Huilen

lessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:10

sorry dat van die spin hierboven was van mij alleen ik zat bij me vriendin thuyis en ik was perongeluk op haar bokt account... doeidoei xxx

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 17:42

Toen ik laatst in bed lag zag ik ook een grote spin in een hoekje bij het plaffond Verdrietig
Toe in ging lezen en even later naar de klok wou kijken zag ik in eene die spin naast mijn bed hangen. Ben meteen gillend naar beneden gerend!!!!!!! Was vet eng.

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 17:43

iek straks komen er allemaal kleine spinnetjes uit de stofzuiger lopen!
ik ben vooral bang voor de grote poten.
dus voor slangen niet. Haha!