waar kan je begrijpelijk een leuke site maken? ik word gek..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

waar kan je begrijpelijk een leuke site maken? ik word gek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 20:49

zijn al wel topics over geweest, maar iets anders Lachen

ik wil een site maken over graziano. nou heb ik al wel t een en ander geprobeert, maar ik loop steeds vast..
stomme onzin ook Extreme duivel

maar ik wil toch wel erug graag iets leuks maken.. heeft iemand ideeen waar je een leuke 'eigen' (dus niet zo standaard) homepage kan maken, en dan op zo'n manier dat ik het zelfs snap..??

tips??

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:03

Eh, je kan met geocities een hele leuke site maken (www.geocities.com)
Die zijn niet zo standaard als bijv. Homestead (kost nog geld ook) of Expage.

Gewoon aanmelden, is echt heel simpel (als je er niet uitkomt wil ik altijd wel helpen Haha! ) Pb me maar.

Verder, tsjah, als je site's met html kan maken is er nog keus zat!
Geocities heeft een "page builder" waarmee je alles heel makkelijk kan doen zonder html (als je wil kan je wel html toevoegen). Je kan echter wel gewoon eigen achtergrond etcetc doen dus het is niet zo standaard als Expage.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:32

http://www.0catch.com
offeee http://www.brinkster.com
Lekker geen hulpprogramma's of wat dan ook maar mag je het helemaal zelf maken... En als je niet weet hoe al die HTML werkt moet je me maar even PBen ik heb vroeger heel veel site's gemaakt (ik schep niet op!! wil je alleen maar helpen Haha! )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:34

Ik wil je ook altijd wel even helpen, heb zelf ook een site namelijk Lachen Een mooie zelfs, vind ik Haha!
Je kunt met microsoft frontpage gewoon een pagina maken, alle opties zitten erbij, en je kunt de hele help doorbladeren. Voor vragen, PB me Lachen