Ik verveel me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Ik verveel me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 14:24

Zit hier op school en het is zo saai. Heb 2 nummers van IDS al uit en heb vandaag ook al meer dan 2 uur op bokt gezeten.
Mensen gaan mailen of SMS'en is er ook niet bij. Hotmail en alle SMS sites zijn geblokkeerd. Echt balen. Ik zit hier zo nog een uur. Dan heb ik pauze en dan nog 2 saaie uren.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:22

nou, wees blij dat je nog kan bokken!
bij ons loopt er zo'n binliotheek figuur rond, die steeds zit mee te gluren of je wel met SCHOOLWERK bezig bent..
bovendien krijg ik altijd veeel commetaar van medeleeringen op bokt..
niet dat ik me er veel van aantrek hoor Haha! , maar leuk is anders

maar verder veeel sterkte deze saaie dag *LOL*

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:08

goh, bij julllie ook al
echt irri, zit je net leuk te msn-en. Heb je ineens zo'n hijgende leraar in je nek: Ga de mediatheek maar uit, je weet toch dat je hier niet mag msn-en. Weer geeen zw-stempel, Frusty

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:29

Ben ik toch niet de enige. MSN is bij ons ook verboden, krijg je virussen van jaja. Bokt krijg ik ook comentaar op, en we moeten met z'n 2en computeren. In de mediatheek staan wel 2 computers -> altijd bezet.

Dus ja, wat dan te doen?? Alle andere sites heb ik wel gezien geloof ik errug he? Verdrietig arme wij *LOL*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 22:23

Bij ons mag het dus ook niet. En ik krijg ook de hele dag comentaar over ik en mijn paarden(oke, ik geef toe PC's en paarden = geen 'normale' combie). MSN, hotmail en SMS site's zijn allemaal al afgesloten. Maar Bokt gelukkig niet!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:01

jeej wat heb ik het toch lux
ik kan zo'n beetje op internet wanneer ik wil
zijn BIJNA altijd wel computers vrij
moet je alleen een internet briefje hebben
maar daar heb je leraren voor ff een stomme smoes van dan ga ik aan dit of dat werkstuk en je heb zo een briefje Schijnheilig
soms ga ik ook wel in de gang zitten ( controleerd niemand maar staan wel computers)
Schijnheilig dus cis jammer he dat je naar een andere school bent Tong uitsteken
maar je heb wel een leuke school!!