Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lijkt me het einde.

)
!
. Ik heb hem een keertje overgehaald mee te gaan naar de stal..."nee joh, je hoeft hem niet te aaien, je hoeft niet eens in zijn buurt te komen. Maar dan weet je eens hoe-ie eruit ziet".....Ik wist natuurlijk allang hoe mijn paardje is: zo gauw die iemand ziet die hij niet kent gaat hij er recht op af en voor je 't weet duwt-ie zijn koppie tegen je aan: ijs gebroken! }>
, een paar keer daarna wilde hij er wel eens op en dinsdagavond is-ie voor de 2e keer in galop gegaan (OK, wel aan de longe omdat-ie nog niet zo goed kan sturen)! Ben bang dat ik binnenkort moet knokken om op mijn eigen paardje te kunnen rijden
....
!
.
. Wij, mijn kids en ik zijn altijd met de paarden bezig en af en toe kijkt hij eens hoe het gaat. Ach daar hebben wij onze weg in gevonden en het gaat prima op deze manier. Hij is er wanneer het nodig is en zo niet
. 
Ooit gedacht dat er zoveel single en niet homo zijnde paardenmannen op de wereld rondliepen? greetje schreef:Ik heb ook een paardenman, maar zelfs die kunnen zeurenKomt gewoon omdat het een man is
Maar als het te erg wordt stuur je ze in die tijd dat je moet rijden, en nu komt een teer onderwerp, naar VOETBAL }> }>
Reddy007 schreef:wat merelblom zegt: over dat je ze wel op wedstrijd ziet dan weet ik er wel een voor GOMIR............dadadadaada naja je weet het zelf ook wel hihihihihi
mare ik ben ook vet kieskeurig! ik zou ook wel een vent die in de paarden zit willen hebben.
Dat is niet lief!
En volgens mij is hij h*mo!