waarom zeuren al die mannen zo, ik wil een paardenvent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

naiade

waarom zeuren al die mannen zo, ik wil een paardenvent!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 11:09

ik word echt gek van al die mannen, waarom word ik altijd verliefd op jongens die helemaal niks met mijn paarden hebben...

en waarom lopen er zo weinig mannen rond die zich interesseren in paarden.

wat vinden jullie (meiden) daar nou van???
Laatst bijgewerkt door naiade op 04-03-02 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:14

Heel jammer. Maar zo lang mijn vriend(die ik niet heb helaas) mij mijn gang zou laten gaan met de paarden zou ik er vrede mee hebben. Pas als hij gaat zeuren dat ik Dennis zou moeten laten staan zou ik het erg vinden. Dat doe ik gewoon niet.
Een vriend die mee zou gaan en zou helpen zou helemaal gewedig zijn maar die zijn d'r helaas maar heel weinig.

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:41

Het lijkt me heerlijk om samen met mijn vriend een lange romantische bosrit te maken. Gezellig samen op pad, broodjes mee. Picknikken onder de bomen. Lovers Lovers Lijkt me het einde.

Maar de bittere waarheid is dat hij paardrijden onconfortabel gehobbel vindt en dat dit echt niet goed voor een mens kan zijn!
Gelukkig heeft hij andere goede eigenschappen dus hij mag blijven.

Maar het is wel jammer! Verdrietig

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:29

Pff... ik stel mijn eisen niet meer zo hoog hoor. Ik ben al lang blij als hij zich niet bemoeid met mijn paarden en dat hij mij (met mijn hobby) respecteerd zoals ik ben.
Helaas is zelfs dat voor die figuren van het andere geslacht al vaak heel moeilijk! Ik ben dus nog steeds op zoek! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:11

Ja,die zijn er maar heel weinig.
Je hebt 3 vormen; Haha!
-ze zijn bang voor paarden
-ze zijn h*m*
of ze zijn al bezet door een ander paardenmeissie
Verdrietig

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:12

Clautje schreef:
Ja,die zijn er maar heel weinig.
Je hebt 3 vormen; Haha!
-ze zijn bang voor paarden
-ze zijn h*m*
of ze zijn al bezet door een ander paardenmeissie
Verdrietig

tja springruiters zijn alles behalve monogaam, dressuurruiters meestal homo...

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:32

haha, jullie hebben wel gelijk over dat homo zijn: dat zijn ze met dressuur echt vaak,
Bij springen hebben ze allemaal overal een ander mokkeltje. ( en die zijn meestal blond met hoge hakken Haha! )

Misschien een optie om bij ons op SGW wedstrijd te komen kijken?
Tenminste, ik moet zeggen, in de selectie zitten nu een heel stel jongens, dus dat belooft wat voor de toekomst Haha! Haha! !

Maarre: ik hoef niet perse een vriendje in de paarden, maar het is wel lastig, want ik rij vier paarden per dag, zit op het vwo en moet in het weekeinde trainen/ wedstrijd. Dus ook nauwelijks tijd om uit te gaan..

Dusse: gewoon eentje zoeken die niet zoveel aandacht nodig heeft, of dus eentje die je ook op wedstrijd ziet!( maar die zijn er weer nauwelijks)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:34

Naiade, het lijkt wel alsof ik me zelf hoor praten. Ik heb nu tenminste een vriend die mij LAAT. dat is al iets. Maar ze moeten niet gaan zeuren hoor..... dan ben ik weg!

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:13

Ik heb een vriendje die eigenlijk heel erg bang was voor paarden..."ze zijn zo sterk en zooooo groot" (Beau is 'n ukkie: 1.58m) Knipoog . Ik heb hem een keertje overgehaald mee te gaan naar de stal..."nee joh, je hoeft hem niet te aaien, je hoeft niet eens in zijn buurt te komen. Maar dan weet je eens hoe-ie eruit ziet".....Ik wist natuurlijk allang hoe mijn paardje is: zo gauw die iemand ziet die hij niet kent gaat hij er recht op af en voor je 't weet duwt-ie zijn koppie tegen je aan: ijs gebroken! }>
Anyway, mijn vriendje ging mee en was dus binnen no time met hem aan 't knuffelen Lovers , een paar keer daarna wilde hij er wel eens op en dinsdagavond is-ie voor de 2e keer in galop gegaan (OK, wel aan de longe omdat-ie nog niet zo goed kan sturen)! Ben bang dat ik binnenkort moet knokken om op mijn eigen paardje te kunnen rijden Haha! *LOL* .... Verward !

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:39

Hahah die BBL ik moet zo lachen (genieten) als ik je vriend zie rijden. Stoere hoed op en gaaaan met die banaan Cool . Daar mag mening vent wel een voorbeeld aan nemen (de mijne misschien Schijnheilig Schijnheilig ).

Jammer dat ik de galop van afgelopen dinsdag heb gemist ach volgende keer kijk ik wel *LOL* .

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:46

Lijkt me erg gaaf om een vriend te hebben die rijdt.
Beter nog: die zn eigen stal heeft!! Schijnheilig

Gelukkig heb ik nu een lief vriendje, die in ieder geval al meegaat naar mn stal. Vinden mn paarden erg leuk, die vinden het namelijk erg leuk om hem te pesten: in zn zakken zitten, aan zn haar zitten etc. etc. }>

Hij heeft zelfs op mijn vorige paard gereden, en ik denk dat hij aankomende zomer wel eens meegaat een buitenrit maken door de bossen en strand. Hij vind ze gelukkig wel heel leuk.
Beter dan zo'n vriendje, die zeurt dat ze stinken en te veel kosten.

M'n vriend vind alleen wel dat ik mn rug ermee verpest... Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:27

Hou vol meiden er is hoop!!!

Die van mij had ook niets met paarden, maar toen de interesse eenmaal gewekt was, stond er binnen een paar weken een tweede paard op stal.....
Tegenwoordig hoef je ons niet meer te proberen te bellen (ja mobiel, maar die nummers houden we maar een beetje stil...) want we zitten ergens in het land te paard...

Weekeindjes weg, bos, strand, clinics...... Heerlijk!!!

Dus gewoon blijven drammen dat 'ie mee naar stal moet en er echt eens op moet gaan zitten, het werkt!!!!!!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:43

Ja, of hij is er alleen mee weg Lips are sealed
Dat deed mijn vriend (nu man) toen ik hem nog maar net kende. Hij reed ook pas sinds hij mij kende en had totaal geen overwicht op het paard en kon nog niet eens goed er op blijven zitten. Maar ach, dacht hij, een buitenritje kan toch wel.
Mijn paard was buiten dus even heerlijk de beentjes gaan strekken en wonder boven wonder was vriend op zijn rug blijven zitten of hangen, hoe je het noemen wilt Knipoog .
Hij durfde het toch niet zo goed te vertellen toen hij thuis kwam, hij zei wel dat er een bandage stuk was gegaan en dat hij die weggegooid had Verward
De volgende dag ging ik zelf een buitenrit maken en wat zag ik liggen op het ruiterpad??? Juist ja, de restanten van mijn bandage.
Toen ik het bewijsstuk voor zijn neus hield moest hij het wel toegeven }>

Het is allemaal nog goed gekomen tussen ons en hij rijdt ook nog steeds Haha!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:36

Ik ben dus ook een van de gelukkigen, toen hij eenmaal door had dat hij me nooit zou zien als ie paarden niet leuk vond is hij maar meegegaan, inmiddels heeft hij voor mij en Pol een karretje gemaakt, is hij het halve land door gereden om tuig te halen en gaat hij zijn E halen om een trailer te kunnen rijden Lovers
Overigens is hij vaak degene die komt met de vraag hoe laat we naar stal gaan om te mennen of te lopen...

Ja ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met hem.... Lovers Lovers Lovers

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:41

Mijn man rijdt paard, heeft een paard, maar het zeuren is niet gestopt hoor....

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:44

Ik heb ook een paardenman, maar zelfs die kunnen zeuren Haha! Komt gewoon omdat het een man is *LOL*

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:52

ik denk dat ze diep in hun hart wel van paarden houden maar dat durven ze niet toe te geven omdat dat niet 'stoer' is.
(denk ik) Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:21

Albert gaf ook helemaal niets om paarden, niet dat hij er bang voor was maar het intresseerde hem niet zo.
Maar op een gegeven moment kwamen we een koetsier tekort voor een trouwerij en hebben we hem gewoon op de bok gezet, kort de basis uitgelegd (links, rechts en hooo) en hem de middelste koets laten rijden met daarvoor een 2-span.
Dit ging wonderwel goed en sinds die tijd is hij dus fanatiek aan het mennen, maakt zelf tuigen en heeft ook al zelf een marathonwagen gebouwd.
We hebben zelfs een jaar samen in Japan gewerkt op het Frisian horseland.
Onder het zadel vindt hij nog steeds niets aan want hij heeft z´n stuitje gebroken gehad en daar heeft hij met rijden nog steeds last van.

Moraal van het verhaal: Er is nog hoop Haha!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:46

Hahaha, die hoop heb ik al een tijdje geleden opgegeven. Mijn man is nog steeds van mening dat een paard alleen goed is voor in de vriezer en dat zij de grasmaaiers van onze bankrekening zijn. Maar owee als er wat met een van hen is, dan weet je niet wat je overkomt. Afbeelding. Wij, mijn kids en ik zijn altijd met de paarden bezig en af en toe kijkt hij eens hoe het gaat. Ach daar hebben wij onze weg in gevonden en het gaat prima op deze manier. Hij is er wanneer het nodig is en zo niet Afbeelding.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 22:00

nou ja ik zie het wel.

mijn ex vriend was een schat maar zeurde erg veel... en tja toen ging het toch mis.

met 14 paarden op stal kan je gewoon nooit uitslapen, en hij altijd pissig als ik weer weg was 's morgens.... en op zondags op wedstrijd moest als hij andere plannen met mij had.

denk dus dat het maar beter is dat het over is.

ben laatst op aanraden van een vriendin met een boer uitgeweest, ontzettend gelachen, ook gezoend maar daar blijft het wel bij... dat is ook niet mijn type... denk toch dat ik te kieskeurig ben!

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:06

Geen paardenmannen? Dacht ik ook. Totdat ik www.equestriansingles.com ontdekte Haha! Ooit gedacht dat er zoveel single en niet homo zijnde paardenmannen op de wereld rondliepen?

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:06

Merel Blom schreef:
haha, jullie hebben wel gelijk over dat homo zijn: dat zijn ze met dressuur echt vaak,
Bij springen hebben ze allemaal overal een ander mokkeltje. ( en die zijn meestal blond met hoge hakken Haha! )

heeeeey, waar is mijn vent dan????? Haha!

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:27

greetje schreef:
Ik heb ook een paardenman, maar zelfs die kunnen zeuren Haha! Komt gewoon omdat het een man is *LOL*

Klopt helemaal! Haha! Haha! Maar als het te erg wordt stuur je ze in die tijd dat je moet rijden, en nu komt een teer onderwerp, naar VOETBAL }> }>
Misschien helpt dat. Verward

Mannen denken dat ze veel aandacht nodig hebben, vandaar dat ze zich melden met........zeuren, ook een manier Extreme duivel

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:33

Reddy007 schreef:
wat merelblom zegt: over dat je ze wel op wedstrijd ziet dan weet ik er wel een voor GOMIR............dadadadaada naja je weet het zelf ook wel hihihihihi

mare ik ben ook vet kieskeurig! ik zou ook wel een vent die in de paarden zit willen hebben.

TAB!!!!!! Boos! Dat is niet lief! *LOL* En volgens mij is hij h*mo!
Maar merel heeft wel gelijk over SGW, daar is het percentage jongens hoger Haha!