me arme vissie, helemaal geplet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

me arme vissie, helemaal geplet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 08:54

Tsja, ik heb een aquarium, met een kap en kleine iniminiegaatjes aan de achterkant.

Vanmorgen kom ik na het ontbijt weer in mijn kamer en ik keek dus niet waar ik liep, opeens hoorde ik iets 'knakken'
Ik kijken, was het mijn vis die uit zijn aquarium was gesprongen (sukkel!) en nu dus geheel geplet was door mijn voet, was wel ranzig, allemaal vieze ingewanden (hebben ze die?????) op mijn kleed, ieieieieieieieieiwww maar goed, met een papiertje opgepakt en door de plee gespoelt.

Arme Vis Scheve mond

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:11

Getver! Da's echt mijn persoonlijke nachtmerrie, 's morgens je vissen op de grond vinden en er ook nog op gaan staan! Iets goorders kan ik haast niet bedenken. Hoewel... Lips are sealed Haha! Gaf ie ook af op de vloerbedekking? Ze zeggen dat goudvissen van die geweldige oranje vlekken achterlaten...

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:37

Bijna net zo vies als wat ik eens had:

Ik liep met mijn slaperige hoofd naar beneden naar het toilet en onderweg trapte ik met mijn blote voet in iets smeuiigs. Maar omdat ik zo nodig moest plassen hinkte ik eerst door naar de badkamer en ging ik daarna pas kijken wat het was (geweest). Het was dus een halve heel erg dooie muis.... Tja, katten, hè? Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 13:32

Gatverdamme Gwen, hahahaha! DAt is echt ranzig! Wij hebben hier op het werk ook een keer een suicidaal goudvisje gehad. Lag 's ochtends uitgedroogd op het bureau.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 13:36

aggg,gecondoleerd Haha!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 13:38

Hij was wel nog zeiknat dus wie weet leefde hij nog toen ik op hem ging staan.
Maar er kwam aan de voorkant en aan de achterkant zo'n onwijs vieze ranzige zwarte zooi uit, iew.
Er waren geen ernstig grote vlekken trouwens. Maar wel een beetje van dat zwarte uit zijn bek, ook bij zijn kieuwen kwam het eruit...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 13:40

gatverdarrie wat vies. Wat voro vis was het eigenlijk?

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:44

gatver!! lijkt me echt ranzig.. vandaag ging ik met mijn blote voet in dat grasoverkotsel ofzo van de poes staan, gatver Haha!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:52

Meiden hebben jullie ooit gehoord van sloffen?? Vingers aflikken

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 17:46

ik had sokken aan, daar zit nu dus ook zo'n ranzige vlek in..... Haha!
sloffen stonden beneden.
Maar je verwacht toch niet zo'n vis midden in je kamer??

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:15

Nee dat verwacht je ook helemaal niet. Alhoewel ik wel weet dat ook mijn vissen kunnen springen Afbeelding

Tijdens de zwangerschap van mijn gup had ik haar in een apart bakje gedaan in het aquarium...ik de volgende dag kijken ...hu vis eruit Verward . Mevrouw sprong dus constant uit het bakje.

Na de bevalling had ik haar eruit gehaald omdat ze anders de kleine zou opeten. En ja hoor...mevrouw sprong in het bakje Frusty Frusty Frusty

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:33

whahaahahaahah!!!! Dat is echt het meest komische verhaal dat ik heb gehoord.. Nou ja vandaag dan!!! Agossie die arme vis.. dat hij nou zo aan zijn einde moet komen... Huilen

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:46

iew!!!!!! Bah. Ik heb altijd sloffen aan, maar volgens mij is het dan nog vies. Iew bah Verdrietig