(Sn)Obsession....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Biebel

(Sn)Obsession....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 01:51

Jeeeee, die gaat gewoon een dekje niet meer gebruiken omdat ze d'r bandages in de dezelfde kleur ervan kwijt is. Nou dan doop ik je tot SNOBSESSION.....hahahaha

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 01:55

Haha ! Ja ik ben best wel een snobje hoor!!

Wel heel gaaf gevonden hoor, lach net onder mn stoel van t lachen toen je t zei op msn! Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 08:22

Welke dan die geruite??? waar je die zwarte bandages onder had wat er niet echt uit zag? Schijnheilig Haha! Tong uitsteken

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 10:38

Neej ik had daar niet mn zwarte bandages onder,die had ik onder dat groene dek je en daar ben ik de bandages van krijt.......

Dus het groene dekje gebruik ik nooit meer alleen toen ik jouw(nathalie's) groengeruite rijbroek aanhad.

Maar verder gebruik ik m niet meer omdat ik mn badages een keer in de wasstraat heb laten liggen( van ons eigen taxibedrijf nog wel, en niemand van de chauffeurs die ze ff heeft teruggegeven, weten allemaal dat ik paarden heb)En een groen dekje moet ook met groene bandages vind ik hoor...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:29

Ik heb nog groene bandages...
alleen ik rijd er niet mee omdat ik geen bijpassend shabrack heb.

En ik vind groen eigenlijk ook helemaal gedateerd!
Haha!

Creme, donkergrijs, lichtgrijs en donkerbrin zijn mijn kleure die ik nu veel gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:29

Ja het is heeeel belangrijk dat alles goed bij elkaar past.
Daarom neem ik nog maar een koek, mijn achterwerk moet wel bij dat van m´n gelderse knollie´s blijven passen, dus ik mag niet te veel afvallen Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:52

Geweldig topic dit. Ik denk er nieteens bij na of mijn outfit wel kleurt bij mijn pad, shabrak of beenbeschermers. Het moet functioneel zijn, voor de rest kan ik er voor mijn part bijlopen als een papegaai, maar dat raakt me niet.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:56

als ik eenmaal de smaak te pakken heb...

Afbeelding

Is toch mooi!?
De details zijn overigens ook heel belangrijk!
Dus ook een grijzig petje en een grijzig elastiekje in mijn haar! Haha!

zo rijd ik overigens niet de hele week hoor, dit was speciaal voor de foto's!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:59

mmh Kwijl sjuim vooral bij Levant stond dat super.

Ik wil nog een keer een mooie camel set. Alleen ik wil alleen maar fleece bandages dusse als iemand wat weet ??? en bijpassend dek Kwijl .

Morgen maar even langs Freddy´s Frusty .

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 14:02

haha... ik heb heel veel in het groen en bordeaux rood.
deken is groen net als het halster en touw.
ik wil nog een bordeaux rood sjabrrak, want ik heb ook bordeaux rode peesbeschermers.

beejte jammer dat mijn zweetdeken er niet bij past, die is namelijk lichtblauw, hihi, ik wil dus ook nog een donkergroene zweetdeken, maar daar heb ik op het moment geen geld voor

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:43

Whahahaha...pas maar op dat je niet overdrijft straks rijd jij ook rond met een 4-span kleine zwarte pony's en de rest is rood oja je huis is rood en je kinderen moeten dan allemaal rode kleren aan ...Knipoog

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:29

Groen is echt verschrikkelijk,
Ik ga naar soms naar les met een Babyblauw shabrak met babyblauwe bandages... Zelf heb ik daar een zwarte rijbroek bij (babyblauw waag ik me maar niet aan.. Haha! ) en een zwarte jas....... DAt babyblauw is echt tot afschuw van sommige mensen (ook bokkers Knipoog ) Ik vind et zelf wel cool. door de weeks rijd ik in het zwart wit (zwarte rijbroek, zwarte jas, witte bandages en donkergekleurd sjabrak) Ik heb ook een groen en een paars sjabrak op mijn werk liggen maar die gebruik ik heeeel weinig omdat ik et afschuwelijke kleurtjes vind!! Misselijk

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 16:32

Cassidy schreef:
Geweldig topic dit. Ik denk er nieteens bij na of mijn outfit wel kleurt bij mijn pad, shabrak of beenbeschermers. Het moet functioneel zijn, voor de rest kan ik er voor mijn part bijlopen als een papegaai, maar dat raakt me niet.

haha,zo ben ik ook Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:20

hahaha, ik rij de laatste tijd vreselijk voor gek in felgroene bandages, en nog een felgroen dekje met in het felgeel 'graziano' erop ook..
nou niet meteen denken dat ik geen smaak heb hoor, er zit wel een verhaal achter! Haha!

toen ik nicky (haflinger) nog had, leek het mij 'leuk' om bandages te hebben. ik vroeg voor sinterklaas bandages. die kreeg ik ook.. helaas van sintermama, die qua paarden helemaal geen smaak heeft.

het waren 4 felgroene bandages, van 4 meter lang. na het een keer om nick's beentje geprobeert te hebben, kwam ik tot de conclusie dat ze 'iets' te lang waren (dikke proppen) en de kleur ook 'niet helemaal stond'.. Schijnheilig

bandages gingen de kast in. 3 jaar later, mijn verjaardag. ik vraag een sjabrak voor graziano. NIET in het roze, paars, oranje of geel.
ware ik nou groen vergeten.. en het gevolg is een felgroene sjabrak, met in 'sierlijke krulletters' , Graziano.

nou, toen had ik zoiets van; het is ook weer zonde om in een hoekje te leggen, zo goedkoop was hij vast niet..
ik neem ding mee naar stal, en terwijl ik het onder mijn zadel doe valt mijn oog op iets vaag groens in mijn kast, precies dezelfde kleur als de sjabrak. ik ging kijken.. en voila, 4 bijpassende bandages Haha!

echt PRECIES dezelfde kleur. nou, dat konden Graziano en ik niet weerstaan, en sindsdien reden wij een hele tijd in carnavalskleurtjes *LOL*

pas geleden heb ik zwarte elastieken bandages gekocht, en die gebruik ik nu. elastiek vind ik nl fijner bandageren dan katoenen.

dus we zijn weer op de gewone toer, donkerblauw sjabrakie, en zwarte peesbeschermers of bandages.. en blauwe strijklappen Lachen en mijn jas ik ook blauw.. helemaal in stijl.
ik had ook blauwe peesbeschermers, hele mooie kleur, maar die heeft meneer uit elkaar getrokken }>

het mooist vind ik wit dekje en witte bandages, die moet ik ook nog eens gaan aanschaffen. alleen zijn die bij ons wel in 1 keer zwart..

weet iemand verder nog Mooie kleuren voor een stekelharige vos met veel wit (bles+benen) ?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:22

stelletje kakkers zeg, alles bij elkaar laten passen Haha!

Ik denk er ook echt niet bij na hoor, ik heb gewoon zwarte beenbeschermers en mijn dekjes verwissel ik als ze vies zijn en let daarbij niet op de kleur. Haha!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:30

Ik heb een zwart shabrak met gouden randje,een grijze wollen deken met gouden randje,zwarte bandages,zwart lederen hoofdstel met imitatiediamantjes ehm...ik heb een geruit shabrakje met een zwart zadel en een zwart hoofdstel (ahh duhhh) ....ehm....dat was et.Maybe niet echt een kleurenfreak maar ik ben gek op zwart + goud + imitatiediamantjes Haha! Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:25

haha, vroeger was ik ook zo! ja echt toen ik een jaar of 12 was reed ik altijd helemaal in het blauw of bordeaurood of grijs/zwart. nu hoef ik daar ook niet moeilijk over te doen want ik gebruik geen bandages meer, gewoon zwarte beenbeschermertjes en dan maakt het ook niet wat voor shabrak er onder ligt! eigenlijk staat alles haar wel, behalve geel (en oranje *LOL* )

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 20:04

Eh....ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook alles bij elkaar passend heb hoor. Maar als ik geen bijpassende bandages heb, gebruik ik gewoon zwarte of blauwe peesbeschermers en strijklappen. Heb wel verschillende sets, in zwart, d.groen, d.blauw, bordeaux rood, bruin, grijs, creme, camel, wit. Erg he...heb in de loop der jaren 23 schabrakjes en 11 sets bandages bij elkaar gepaard...over de rest van min spullen zal ik het maar niet hebben, ik heb nl een beetje een "hamster" tik....

Maarre (sn)Obsession, 't kan echt niet nee met groen en een andere kleur tegelijk rijden, nee nee dat kan ECHT niet. hahahahahahahahahahhahahaha

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:57

Ik heb een groen dekje met groene bandages (donkergroen), wit dekje met witte bandages, bordeaux dekje met bordeaux bandages.

Dan nog een zwart dekje, nog een bordeaux dekje, met gouden piping.

Voor jamey zwart dressuurzadel, zwart hoofdstel met gouden gespen en gouden blokjes op de front en neusriem.

Voor hon een zwart VZH zadel, zwart hoofdstel met wit onderlegd.

Voor jamey een donkerblauwe fleece zweetdeken (was er niet meer in bordeaux Frusty ), 2 halsters met bordeaux erin, en een zwart touw.

Hon heeft een paars/bordeaux achtig halster met idem touw, zwarte zweetdeken met goud-gele bies, groene winterdeken.

Ikke gek van bordeaux????? Hoe kom je daar nou toch bij!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 22:51

bij mij is alles donkerblauw, ik moet echt geen andere kleur er tussen hebben, ik ga zelf een nieuwe poetskist kopen omdat die nog stampt uit mijn bordeaux-rode periode. ik had eerst bordeaux rood, nu dus blauw maar ik denk dat ik maar eens overga op grijs...haha, lekker alles weer kopen, ik ben echt TE erg voor woorden...maar ja, als ik dan weer een blauwe periode krijg heb ik in ieder geval alles nog liggen Knipoog of als mijn grijs in de was is neem ik heel even weer donker blauw..haha
toen ik de donker blauwe spullen ging kopen zat die vrouw me echt zo aan te kijken: zo, gaan we in het donker blauw?ik:ja!! ik koop ook echt alles in de kleur he, dekens, halster, everything...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:06

Dorine_81 schreef:
Whahahaha...pas maar op dat je niet overdrijft straks rijd jij ook rond met een 4-span kleine zwarte pony's en de rest is rood oja je huis is rood en je kinderen moeten dan allemaal rode kleren aan ...Knipoog

Hhahahahahahahaha!!! Goh... wie bedoel je toch??? Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 09:15

haha wie zal dat 4-span toch zijn *LOL*
al vind ik het wel errug cool! Ik was eerst helemaal rood gek had ook alles rood daarna ging ik meer met de kleuren mee maar ik heb erg veel dingen in het groningerpaard groen.
dekens met logo's dekjes (wit met groene logo's) een groene bodywarmer met wit logo etc. vooral op wedstrijd *kwijl*dekens groen met een wit randje maar voor gewoon heb ik verschillende kleuren.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:27

Sjuimpje schreef:
als ik eenmaal de smaak te pakken heb...

Afbeelding

Is toch mooi!?
De details zijn overigens ook heel belangrijk!
Dus ook een grijzig petje en een grijzig elastiekje in mijn haar! Haha!

zo rijd ik overigens niet de hele week hoor, dit was speciaal voor de foto's!

Oke, nu echt alles tot in de puntjes, er moet nog een hoofdstel bij die grijs onderlegt is Haha!

Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:32

pffffff alleen het idee al dat iemand je zou zien met een rood dekje, rode bandages, maar een GROEN tshirt!!!!!! jeeeeetje Knipoog

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:50

hahaha, ik had voor Renza ook alles blauw, nouja, niet helemaal. De meeste dingen wel.
Heb nu ook maar m'n kamer blauw geverfd, en als bokt niet blauw zou zijn, zou ik niet meer komen hoor! Schijnheilig