Heb ik net ff gefabriekseld, we hebben namelijk kilo's snoep in de kast, heel ongezond, maar wel JUMMIE.. Dus ik met die zakken gesleurd, in de potten geleegd, en nou staan ze gewoon op 1 m afstand! Dus reken maar dat ik flink wat ga snoepen....
De Toviballen zijn allen erg smerig... echt werkelijk waar, wat VIESSSS. Doe mij maar haribovissies en hoestmiks, en eventueel nog wat antaflutjes erdoor... Veel beter dan Toviballen (ik heb de mijne uitgespuugd in de prullenbak en er gauw een oude envelop overheen gedaan, jakkiebah!)...
Volgens mij wordt het nog problematisch als ik op een gegeven moment dik wordt, want afvallen zal er wel niet meer bij zijn op deze manier!

. HELP HELP. 
.
)
maar morgen komt er weer een nieuwe aanvoer, maar ik heb geluk dat ik er niet van aankom 
Direct als je binnen komt de eerste deur links, oh nee dat is de WC, dus de tweede deur.Tja en wat zit er allemaal in (of zat erin) toffee, lolly's, diverse soorten drop, tig zakken chips en zakken met die chocoladenoten, spekkies en dropveters, nou ik weet het niet meer. Mijn bros heb ik verstopt in mijn slaapkamer zodat er nog wat voor mij overblijft.