Verwarring rondom paarden met mensennamen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ptries

Verwarring rondom paarden met mensennamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 22:22

Beetje vage titel, maar ik bedoel dus gesprekken over paarden met mensennamen, waarvan mensen die niet doorhebben dat het over een paard gaat echt denken van ja...... Tong uitsteken

Ik noem een voorbeeld, wij hebben een paard op stal dat Opa heet. Gisteren was Nikki met Jerai in de les op de manege aan het rijden en had ik een gesprek met haar moeder, dat ging als volgt:

Moeder Nikki: "Hoe is het nu met Opa"
Ik: "ja, gaat een stuk beter, het is nu ook wat minder vochtig he, zodat hij niet meer zo'n last heeft van zijn gewrichten"
Moeder Nikki: "Hoe oud is hij nu ook al weer"
Ik: "Hij is geloof ik 22" Pling

Nog een, Nikki heeft ooit (ik weet niet of het hier was) een bericht geplaatst met als titel: "Ik heb op Opa gereden"

De laatste, ik reed eerst met een aantal vriendinnen van mij bij een handelaar, ik ging met een vriendin terug in de bus, we hadden het over twee paarden, Fred en Henk en dat gesprek ging als volgt:

Ik: "Fred was echt lief vandaag"
Zij: "Ja Henk ook"
Ik: "Wie vind jij nu leuker"
Zij: "Ik Fred, want die is lekker actief"
Ik: "Ik vind Henk leuker, Henk rijd veel lekkerder, want Fred gooit je zo hoog op"

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 22:33

hahahahaha
ik vind ze echt wel grappig Lachen
vooral die laatste

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 23:27

Lollig probleem. Er dachten al mensen dat Dennis mijn vriendje was. Heb een hangertje met zijn naam om mijn nek hangen.
En wij hebben Tamara, Tamara en Tammy. Pony's Tamara en Tammy en de bazin Tamara. En bazin Tamara word ook Tammy genoemd. Soms word je d'r helemaal gek van.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 00:07

hehe lig helemaal in een deuk door dat laatste gesprekje. Wat zullen de mensen in de bus wel niet gedacht hebben Bloos Tong uitsteken

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 00:34

haha leuk!
opa van 22? hihi .
wie noemt zn paard nou opa?

zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:01

hihi
daar heb ik ook heel erg vaak last van!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 12:14

Dennis schreef:
En wij hebben Tamara, Tamara en Tammy. Pony's Tamara en Tammy en de bazin Tamara. En bazin Tamara word ook Tammy genoemd. Soms word je d'r helemaal gek van.

Hahaha, Kan ik me voorstellen, ik moest ook al 3 keer lezen voor ik er wijs uit werd. *LOL*

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:31

Wat zullen die mensen wel niet van het laaste gesprek gedacht hebben? ik vond ze echt vet lachen!!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:33

Ik zeg ook vaak 'ik ga op Arie rijden' of 'ik heb zo lekker gereden op Arie'

Haha! tja afentoe een beetje verwarend Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:07

IK heb wel eens gehoord van een paardje met de naam "Mamma". Was best wel een pittig ding, kon lekker sjeezen, helemaal als ze hengstig was. Als je het dan erover had waar anderen bij stonden, kreeg je wel rare blikken: "jeetje wat was Mamma weer heet vandaag..." *LOL* We hebben wat afgelachen...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:09

Hahahahahahaha *LOL* *LOL*
Ik lig helemaal in een deuk bij het lezen van deze topic.
Moeten ze ook een paard oma noemen Tong uitsteken

Wij hebben op de manege twee manegepony's en die heten Tom en Jerry en nog twee pony's met de naam: Bert en Ernie

Hihi... vandaar dat de mensen mij zo raar aankeken toen ik zei dat Jerry een veulentje kreeg *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:18

Tja, het kan ook anders/ minder leuk uitpakken. We hadden vroeger een instructrice op stal die heette Bettie. En een paard (mijn lievelingspaard) heette ook Bettie. Ik ging voor drie weken op vakantie, kwam weer terug op stal en hoorde dat onze instructrice een heel ernstige hersenbloeding had gehad. Ik was er best wel kapot van, kom thuis en verteld dat aan mijn moeder. Het is even stil. Och, zegt ze, ik kan me voorstellen dat je verdrietg bent, maar het is "maar" een paard... Frusty (afgezien dat ik die opmerking niet zo leuk vond, want ook paarden betekenen heel veel voor me, maar daar kan mijn moeder me niet in volgen) . Het duurde even voordat ik doorhad wat ze bedoelde, en ze schrok echt heel erg dat ze hoorde dat het in dit geval om een mens ging...

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:37

We moesten met school naar een universiteit en toen zeiden 2 meisjes tegen elkaar: hoe is het nu met die en die?
ja, veel beter. ze is buiten geweest met een deken op.
dus mijn vriendin vraagt: heb je een paard?
nee, mijn tante is geopereerd Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:56

Zazoo schreef:
We moesten met school naar een universiteit en toen zeiden 2 meisjes tegen elkaar: hoe is het nu met die en die?
ja, veel beter. ze is buiten geweest met een deken op.
dus mijn vriendin vraagt: heb je een paard?
nee, mijn tante is geopereerd Haha!

Maar loopt haar tante dan met een deken om Verward