ik schrik me dus elke keer weer kapot, vanacht d8 ik dat er brand was *blonDT*
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en toen was er dus zo'n piep elke keer...ik schrok me wezenloos!!
whaha en dat noemt zich morgen 17
en 's ochtends vroeg gaat bij ons de telefoon (dat is zo aangesloten) "op dit moment gaat het alarm af bij Hansi en Johan"
wij daarheen...keihard geloei haha...loopt die kat daar heel rustig rond

) gaat dat kreng af. Ik kan er gelukkig zelf bij, dus dan gaat meteen de batterij eruit. Met het gevolg dat hij dan wel eens een paar dagen ligt...en daar heb je hem dan niet voor...
ga ik echt niet daar boven hangen. Heb me moeder vanochtend nog even gezegd dat ze nou echt nieuwe erin moest doen anders mocht zij mij deze hele week emt de auto naar bonanza brengen 

Anna-Jelly schreef:haha, ik ben wel blont maar weet heus wel dat er nieuwe battarijen in moeten en ik wil dat bestw el doen, maar zoals ik al eerder zei, dat ding hangt boven het trapgat en omdat ik nare ervaringen heb van naar beneden vallenga ik echt niet daar boven hangen. Heb me moeder vanochtend nog even gezegd dat ze nou echt nieuwe erin moest doen anders mocht zij mij deze hele week emt de auto naar bonanza brengen
heerlijk he chanteren
maarja ze gaat nieuwe kopen, yeah!

Sjimmy schreef:Bij ons ging ook een keer het alarm af toen we aan het gourmetten waren, gaat mijn moeder staan blazen bij dat ding. Ja dan gaat íe uit zegt ze..... Nou ik denk ma dat je een beetje teveel wijn op hebt.
Meeeen wat hebben wij toen gelachen.

dus ik had geen tijd om naar beneden te gaan
er was gelukkig niks ernstigs gebeurt