Valentijnsdag..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

prakkie

Valentijnsdag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 10:59

Wie heeft er een vriend(in) en vind het leuk om ze te verwennen??
Wie doet er eigenlijk wat aan valentijsdag??
Wat heb je gekocht of ga je ergens naar toe??

Ben gewoon nieuwsgierig of veel mensen wat doen aan valentijsdag en wat ze er dan aan doen..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:02

ik heb nog geen vriend Verdrietig en ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ik vandaag niks krijg, behalve cadeautjes voor mijn verjaardag. En wij gaan straks nog naar het dorp want we moeten nog boodschappen doen Haha! sorry ik heb goeie zin, maar ff weer ontopic, ik doe dus niks met valentijn, maar als ik een vriend had gehad, had ik dat wel gedaan, ik vind het namelijk altijd wel leuk.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:19

Ja ik heb een vriend maar vind valentijnsdag zo'n verplichting dat het me tegen staat om er iets aan te doen. Mijn vriend is daarentegen de persoon die graag aan dat soort dingen meedoet. Vandaar dat ik maar een kaartje heb gestuurd, maar wel een neutrale liefdeskaart en niet eentje met 'happy valentine and I love you' Misselijk Dat vind ik dus echt walgelijk. Nee geef mij maar de spontane dingetjes tussendoor, kaartje of gezellig met z'n tweetjes weg. Maar niet omdat het de dag der liefde is, het is zo ontiegelijk commercieel dat het gewoon niet leuk meer is. Maar hoe dan ook ben ik wel beniewd wat er mij te wachten staat als ik thuis kom! Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:48

IK heb al 2 jaar een vriend en dit is al onze 3e valentijn, niet erg speciaal meer dus Lachen We hebben ook afgesproken om niets te doen (afgelopen jaren wel gedaan). Ach hebben we weer een goede smoes om naar de bios te gaan Schijnheilig Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:53

Ik heb ook een valentijnskaart gekregen maar niet van mijn man, die denkt daar gewoon niet aan, die geeft me 365 dagen per jaar een kop koffie op bed, en dat waardeer ik heel erg *LOL*

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:30

haha ik werd gisteren geinterviewd door iemand van de radio over valentijnsdag Haha! vanmorgen rond half 8 was het er al op Slapen (was op L1 radio, van limburg dus)

ik heb een sleutelhanger varkentje die een hartje van houdt en daar staat op 'i love you' gekocht en een kaart..

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:36

Greetje, van wie heb je dan een kaart gehad?

Ik heb een ecard gestuurd naar mijn vriend en eentje terug gehad. Ik heb elke jaar tot nu toe wat leuks gekocht, maar ik kon nu echt niets bedenken. Bovendien hebben we bijna 5 jaar verkering, dus ik spaar mijn ideeen nog wel even op.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:05

Ik ben niet thuis dus ik kan de brievenbus nog niet controleren ??

Maare of spades wat doet ?? weet ik eigenlijk NOG niet *hint hint*.

Kreeg wel een heeeeeeel leuk mailtje ?? Als iemand geinteresseerd is moet je maar het email adres pben haha zal ik hem doorsturen. Ene Prakkie jij kent hem al denk ik Lovers .