Stom mopje, echt wat voor een man om dit naar mij te mailen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Stom mopje, echt wat voor een man om dit naar mij te mailen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 15:46

Kreeg ik dus met de mail:

'n Groepje vriendinnen gaat op vakantie en zien een 5-sterren hotel met een uithangbord: "ALLEEN VOOR VROUWEN". Omdat ze zonder vriendjes op stap waren, besloten zij naar binnen te gaan.

Bij de receptie legt een ontzettend aantrekkelijke man de dames uit, hoe alles in zijn werk gaat: "We hebben 5 verdiepingen en, als je eenmaal gezien hebt, wat er is, kun je blijven. Maar als je eenmaal een verdieping hoger gegaan bent, kun je niet meer terug".

Dus gaan de dames naar boven. Op de eerste verdieping hangt een uithangbord: "Alle mannen zijn vreselijke minnaars, maar ze zijn wel gevoelig en lief voor vrouwen"... De vriendinnen lachen wat en gaan, zonder te twijfelen, naar de volgende verdieping.
Het bord op de 2e verdieping luidt: "Alle mannen hier zijn geweldige minnaars, maar over het algemeen behandelen ze vrouwen slecht". Dit was niet, wat de dames zochten, dus gingen ze verder omhoog naar de derde verdieping, waar op het bord stond: " Alle mannen hier zijn geweldige minnaars en heel gevoelig voor de wensen van vrouwen."
Dit was wel goed, maar..... er waren toch nog 2 verdiepingen?
Op de 4e verdieping stond op het bord: "Alle mannen hier hebben geweldige bodies; ze zijn heel gevoelig voor de wensen van de vrouw; zijn geweldige minnaars, vrijgezel, rijk en hetero".
De dames leken tevreden, maar toch besloten ze, dat ze beter, voordat ze helemaal tevreden zouden zijn, beter even op de 5e verdieping konden gaan kijken.
Toen zij de 5e verdieping bereikten, zagen zij een bord, waarop stond: "Hier zijn geen mannen. Deze verdieping is alleen gebouwd om te bewijzen, dat het onmogelijk is een vrouw te behagen."

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:24

Zulke mopjes zijn niet bevordelijk voor het vrouwbeeld wat mannen al hebben.

Maar ik kan er best wel om lachen Haha! Ik vind het best een leuke mop.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:29

Haha ik vind hem ook grappig! En we kunnen nu wel gaan roepen dat mannen ongelijk hebben, maar in feite hebben we ook van alles te klagen..... Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:45

Haha hij is echt lachen.
Ik denk alleen dat het meer de nieuwsgierigheid is die je verder dwingt Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 19:27

Hahaha, ik vind hem wel goed!

ff mailen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:11

Ik moest er ook om lachen hoor! Moet kunnen toch? Knipoog

Enne over mannen zijn er ok zat van dit soort moppen.